X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

 

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy naponta hírlevelet küldjünk neked a legfontosabb ingatlanpiaci hírekről, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Balogh László
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.

Megkezdődik a várpalotai elkerülő építése

2014. Július 02. Raktár
A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. beruházásában megoldjuk az évtizedek óta fennálló Gordiuszi csomót, amivel mentesül Várpalota a napi közel 20 000 áthaladó gépjármű zajától és a levegő szennyezésétől. A fejlesztés következő részeként, a 7 km hosszú Várpalota elkerülő kapcsolódik be az uniós források segítségével megvalósuló kivitelezésbe.

A kivitelezés első üteméről Kontrát Károly, a térség országgyűlési képviselője, a Belügyminisztérium államtitkára, Talabér Márta, Várpalota polgármestere és Loppert Dániel, a NIF Zrt. kommunikációs vezetője tartottak sajtótájékoztatót.

A biztonságos 2x2 sávos, fizikai elválasztással kialakítandó elkerülő első ütemében az 5.9 km hosszú főpálya mellett 2.4 km egyéb országos, illetve 2.35 km szerviz utat építünk. A nádasladányi bekötőút különszintű csomóponttal csatlakozik az új nyomvonalhoz, amely a város felőli oldalon körforgalomban végződik. Ezt követően keresztezi a vasutat is. Az Ősi bekötőút szintén különszintben, felüljáróval csatlakozik az új nyomvonalhoz, a Dankó P. utcánál körforgalmat létesítünk. A Péti útnál másodszor keresztezi a Székesfehérvár-Boba vasúti vonalat. Két új vasúti hidat és a 3 nagyobb közúti felüljárót emelünk, melyek 80-140 m hosszúak lesznek. Az Ősi úti tervezett felüljáró környezetében és az Ősi úton összesen 334 m hosszan, Csákányhíd dűlő környezetében az önkormányzat kérésére, valamint a zártkertek védelmére 280 m hosszan zajvédő falat létesítünk.

Kontrát Károly, a térség országgyűlési képviselője, a Belügyminisztérium államtitkára elmondta: „Jó hírt hozok a várpalotaiknak. Ezzel az úttal 20 éves adósságot törlesztünk a város és a kistérség lakosainak, akik az elkerülő megépülésével mentesülni fognak a zaj- és a közlekedés okozta problémáktól.”

Talabér Márta, Várpalota polgármestere kiemelte: „A város évtizedek óta várta az elkerülő megépítését, amitől a gazdasági lehetőségei bővülése (az elkerülő és a város közötti területen új ipari park kialakítása a cél) mellett azt is reméli, hogy jelentősen csökken a balesetek száma és megszűnik a város kettészakítottsága.”

Loppert Dániel, a NIF Zrt. kommunikációs vezetője hozzáfűzte: „Már közel 23 km hosszan folyik a 8. sz. főút gyorsforgalmi autóúttá történő fejlesztése Székesfehérvártól Herendig. A hajmáskéri csomópontnál épülő felüljárót várhatóan augusztus közepén átadjuk a közlekedőknek. A Várpalota elkerülő nyomvonala kedvezőtlen, magas talajvizű altalajon keresztül halad, ezért hosszabb konszolidációs időszakot kell biztosítani, valamint erős, stabil töltésalapozást kell végezni. Az építés során közel 30 km hosszan végzünk majd közműkiváltást, valamint felszámolunk és rekultiválunk egy hulladéklerakót is. Elvégezzük 1.1 km hosszan a Várpalota-Nádasdladány összekötő út, 500 m hosszan az Ősi bekötőút, valamint 740 m hosszan a Péti út korrekcióját is. Az építés idejére a vasútvonalat 1.5 km hosszan ideiglenesen áthelyezzük, így jövőre egy rövid ideig autóbuszos pótlás lesz a szakaszon. A munkálatok idén területelőkészítéssel: régészettel és tereprendezéssel indulnak.”

Várpalota Elkerülő

Az 5.9 km hosszú szakaszt a közbeszerzésen nyertes, legalacsonyabb árat benyújtó konzorcium az SDD Konzorcium (Dömper Kft., Subterra–Raab Kft., Pannon–Doprastav Kft.) építi, a kivitelezés nettó összege 21.849.628.776 forint. A másik eredményes ajánlatot a Köz-Út Várpalota Konzorcium adta be, nettó 21.895.422.072 forint. A projekt az Új Széchenyi Terv részeként a Közlekedés Operatív Program (KÖZOP) keretében uniós források felhasználásával valósul meg.

A szakasz második üteme, a 8. sz. főúti visszacsatlakozásig környezetvédelmi engedéllyel rendelkezik, az engedélyeztetéshez kapcsolódó terveket idén a hatóságokhoz benyújtjuk, a kiviteli tervek jövő év közepére elkészülnek. A két ütem építése egyszerre fog befejeződni, így a közlekedők az elkerülőt 2017 év végén már használhatják. Az út megépítésével a 8 sz. főút Székesfehérvár – Veszprém közötti szakaszon a gyakorlatilag egyetlen átkelési szakasz kiváltása, illetve Várpalota város tehermentesítése a 8. sz. főút átmenő forgalmától.

Média forrás: nif.hu
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Megkezdődik a várpalotai elkerülő építése

A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. beruházásában megoldjuk az évtizedek óta fennálló Gordiuszi csomót, amivel mentesül Várpalota a napi közel 20 000 áthaladó gépjármű zajától és a levegő szennyezésétől. A fejlesztés következő részeként, a 7 km hosszú Várpalota elkerülő kapcsolódik be az uniós források segítségével megvalósuló kivitelezésbe.

A kivitelezés első üteméről Kontrát Károly, a térség országgyűlési képviselője, a Belügyminisztérium államtitkára, Talabér Márta, Várpalota polgármestere és Loppert Dániel, a NIF Zrt. kommunikációs vezetője tartottak sajtótájékoztatót.

A biztonságos 2x2 sávos, fizikai elválasztással kialakítandó elkerülő első ütemében az 5.9 km hosszú főpálya mellett 2.4 km egyéb országos, illetve 2.35 km szerviz utat építünk. A nádasladányi bekötőút különszintű csomóponttal csatlakozik az új nyomvonalhoz, amely a város felőli oldalon körforgalomban végződik. Ezt követően keresztezi a vasutat is. Az Ősi bekötőút szintén különszintben, felüljáróval csatlakozik az új nyomvonalhoz, a Dankó P. utcánál körforgalmat létesítünk. A Péti útnál másodszor keresztezi a Székesfehérvár-Boba vasúti vonalat. Két új vasúti hidat és a 3 nagyobb közúti felüljárót emelünk, melyek 80-140 m hosszúak lesznek. Az Ősi úti tervezett felüljáró környezetében és az Ősi úton összesen 334 m hosszan, Csákányhíd dűlő környezetében az önkormányzat kérésére, valamint a zártkertek védelmére 280 m hosszan zajvédő falat létesítünk.

Kontrát Károly, a térség országgyűlési képviselője, a Belügyminisztérium államtitkára elmondta: „Jó hírt hozok a várpalotaiknak. Ezzel az úttal 20 éves adósságot törlesztünk a város és a kistérség lakosainak, akik az elkerülő megépülésével mentesülni fognak a zaj- és a közlekedés okozta problémáktól.”

Talabér Márta, Várpalota polgármestere kiemelte: „A város évtizedek óta várta az elkerülő megépítését, amitől a gazdasági lehetőségei bővülése (az elkerülő és a város közötti területen új ipari park kialakítása a cél) mellett azt is reméli, hogy jelentősen csökken a balesetek száma és megszűnik a város kettészakítottsága.”

Loppert Dániel, a NIF Zrt. kommunikációs vezetője hozzáfűzte: „Már közel 23 km hosszan folyik a 8. sz. főút gyorsforgalmi autóúttá történő fejlesztése Székesfehérvártól Herendig. A hajmáskéri csomópontnál épülő felüljárót várhatóan augusztus közepén átadjuk a közlekedőknek. A Várpalota elkerülő nyomvonala kedvezőtlen, magas talajvizű altalajon keresztül halad, ezért hosszabb konszolidációs időszakot kell biztosítani, valamint erős, stabil töltésalapozást kell végezni. Az építés során közel 30 km hosszan végzünk majd közműkiváltást, valamint felszámolunk és rekultiválunk egy hulladéklerakót is. Elvégezzük 1.1 km hosszan a Várpalota-Nádasdladány összekötő út, 500 m hosszan az Ősi bekötőút, valamint 740 m hosszan a Péti út korrekcióját is. Az építés idejére a vasútvonalat 1.5 km hosszan ideiglenesen áthelyezzük, így jövőre egy rövid ideig autóbuszos pótlás lesz a szakaszon. A munkálatok idén területelőkészítéssel: régészettel és tereprendezéssel indulnak.”

Várpalota Elkerülő

Az 5.9 km hosszú szakaszt a közbeszerzésen nyertes, legalacsonyabb árat benyújtó konzorcium az SDD Konzorcium (Dömper Kft., Subterra–Raab Kft., Pannon–Doprastav Kft.) építi, a kivitelezés nettó összege 21.849.628.776 forint. A másik eredményes ajánlatot a Köz-Út Várpalota Konzorcium adta be, nettó 21.895.422.072 forint. A projekt az Új Széchenyi Terv részeként a Közlekedés Operatív Program (KÖZOP) keretében uniós források felhasználásával valósul meg.

A szakasz második üteme, a 8. sz. főúti visszacsatlakozásig környezetvédelmi engedéllyel rendelkezik, az engedélyeztetéshez kapcsolódó terveket idén a hatóságokhoz benyújtjuk, a kiviteli tervek jövő év közepére elkészülnek. A két ütem építése egyszerre fog befejeződni, így a közlekedők az elkerülőt 2017 év végén már használhatják. Az út megépítésével a 8 sz. főút Székesfehérvár – Veszprém közötti szakaszon a gyakorlatilag egyetlen átkelési szakasz kiváltása, illetve Várpalota város tehermentesítése a 8. sz. főút átmenő forgalmától.

Média forrás: nif.hu

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!

iroda.hu V. Díjátadó Gála Irodablog.hu - Munka. Stílus. Design. theBAR by iroda.hu Ingatlan évkönyv 2014-2015

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC