X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

 

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy naponta hírlevelet küldjünk neked a legfontosabb ingatlanpiaci hírekről, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.

Megnyílt a magyar Nanushka divatcég új üzlete Budapesten

2018. Április 27. Retail
A divatcég már 46 országban van jelen, viszonteladóinak száma kétszázra emelkedett, tavaly 17 500 ruhát adtak el, idén pedig a megrendelések alapján 70 ezer ruhát értékesíthetnek.  

Tavaly duplájára, 760 millió forintra nőtt a Nanushka magyar divatmárkát tulajdonló cég árbevétele, amely az április végéig beérkezett megrendelések alapján idén meghaladhatja a 2,1 milliárd forintot - közölte Baldaszti Péter társtulajdonos háttérbeszélgetésen, Budapesten. A Nanushka 2016-ban mintegy 67,57 millió forint veszteséget könyvelt el, Baldaszti Péter tájékoztatása szerint tavaly is mínuszban zárt, ugyanakkor idén a konzervatív várakozás szerint is már nyereséges lehet.     

A korábban csődközeli állapotban lévő cég növekedésében szerepe volt annak, hogy a társaság 2016 novemberében 300 millió forint finanszírozási keretet kapott a GB & Partners Kockázati Tőkealap-kezelő által kezelt Exim Növekedési Magántőkealapból, amelyet végül több körben összesen 800 millió forintra emeltek.

Emellett új üzleti modellt építettek ki, többek között saját nemzetközi értékesítési csapatot hoztak létre, valamint megújították a magyarországi kiskereskedelmi hálózatot, amelynek részeként referenciabolttá alakították a budapesti Bécsi utcai üzletet. A jövőben megújítják webáruházat, kiegészítőkkel bővítik a márka termékpalettáját, illetve jelenleg is keresik az idén Los Angelesben nyitott üzlet után a nemzetközi terjeszkedés következő állomását - mondta Baldaszti Péter.

Média forrás: mti
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Megnyílt a magyar Nanushka divatcég új üzlete Budapesten

A divatcég már 46 országban van jelen, viszonteladóinak száma kétszázra emelkedett, tavaly 17 500 ruhát adtak el, idén pedig a megrendelések alapján 70 ezer ruhát értékesíthetnek.  

Tavaly duplájára, 760 millió forintra nőtt a Nanushka magyar divatmárkát tulajdonló cég árbevétele, amely az április végéig beérkezett megrendelések alapján idén meghaladhatja a 2,1 milliárd forintot - közölte Baldaszti Péter társtulajdonos háttérbeszélgetésen, Budapesten. A Nanushka 2016-ban mintegy 67,57 millió forint veszteséget könyvelt el, Baldaszti Péter tájékoztatása szerint tavaly is mínuszban zárt, ugyanakkor idén a konzervatív várakozás szerint is már nyereséges lehet.     

A korábban csődközeli állapotban lévő cég növekedésében szerepe volt annak, hogy a társaság 2016 novemberében 300 millió forint finanszírozási keretet kapott a GB & Partners Kockázati Tőkealap-kezelő által kezelt Exim Növekedési Magántőkealapból, amelyet végül több körben összesen 800 millió forintra emeltek.

Emellett új üzleti modellt építettek ki, többek között saját nemzetközi értékesítési csapatot hoztak létre, valamint megújították a magyarországi kiskereskedelmi hálózatot, amelynek részeként referenciabolttá alakították a budapesti Bécsi utcai üzletet. A jövőben megújítják webáruházat, kiegészítőkkel bővítik a márka termékpalettáját, illetve jelenleg is keresik az idén Los Angelesben nyitott üzlet után a nemzetközi terjeszkedés következő állomását - mondta Baldaszti Péter.

Média forrás: mti

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!

iroda.hu V. Díjátadó Gála Irodablog.hu - Munka. Stílus. Design. theBAR by iroda.hu Ingatlan évkönyv 2014-2015

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC