X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

 

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy naponta hírlevelet küldjünk neked a legfontosabb ingatlanpiaci hírekről, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.

Mesterséges intelligencia a webáruházakban. Tudják, mit szeretünk

2019. Április 03. Retail
Hét év fejlesztés után dobta piacra a világ első webáruházra köthető mesterséges intelligencia szoftverét egy magyar startup. A rendszer minden egyes látogatót elemez és személyre szabottan kommunikál, így emberi beavatkozás nélkül segíti látványos bevételnövekedéshez a webáruházak tulajdonosait.

Magyarországon megközelítőleg 15.000 magyar webáruház működik, az online kiskereskedelem nettó forgalma évente növekszik, és már 2017-ben is túlszárnyalta az ötszázmilliárd forintos szintet. Első lépésben ezt a piacot szeretné meghódítani az M.I. SOLUTION KFT. A teljes egészében magyar tulajdonú startup hét év fejlesztői munkát követően indította el a világ első webáruházra köthető mesterséges intelligencia szoftverét.

A rendszer az egyes látogatói szokásokat kielemezve megtanulja, hogy ki, mikor, milyen ajánlatra fogékony a leginkább, és így ösztönzi őket vásárlásra. A webáruházakra köthető MI ráadásul mindezt emberi beavatkozás nélkül képes megtenni, így nem csak a multiknak, de a kisebb webshopoknak is segítségére lehet: az egyedüli feltétel, hogy az áruház legalább napi 400 látogatóval és legalább ennyi elérhető termékkel rendelkezzen.

"A szoftvert először a saját webáruházunkhoz fejlesztettük, de annyi megkeresést kaptunk más piaci szereplőktől, hogy három évvel ezelőtt úgy döntöttünk, az MI-t tovább bővítjük, és mindenki számára elérhetővé tesszük. Jelenleg megközelítőleg száz magyar, román, és szlovák webáruház használja a napi működése során a szoftverünket. Nagyon izgatottak vagyunk, mert a hosszú tesztidőszak után most jutottunk el arra a szintre, hogy a rendszer elérte a végleges formáját, és mindenki számára elérhetővé vált" - mondta Surányi Ferenc, az M.I. SOLUTION KFT. ügyvezetője.

A webáruházakra köthető mesterséges intelligencia szoftver tesztelésben olyan cégek is részt vettek, mint pcland.hu, meglepkek.hu, curver.hu, akik kivétel nélkül arról számolnak be, hogy a rendszer hozzájárult az eredményességükhöz. A tesztek során az MI segítségével a cégek akár 30-50%-os forgalomnövekedést realizálhattak már az első három hónapban. 

A startup az első évben főként magyar webáruházakat szeretne támogatni, de nem titkolt céljuk, hogy ezután a világpiacon is ismertséget szerezzenek. Az érdeklődők a www.miclub.hu oldalon olvashatnak róla bővebben.

Fotó: KanawatVector / shutterstock.com

Média forrás: realista.hu
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Mesterséges intelligencia a webáruházakban. Tudják, mit szeretünk

Hét év fejlesztés után dobta piacra a világ első webáruházra köthető mesterséges intelligencia szoftverét egy magyar startup. A rendszer minden egyes látogatót elemez és személyre szabottan kommunikál, így emberi beavatkozás nélkül segíti látványos bevételnövekedéshez a webáruházak tulajdonosait.

Magyarországon megközelítőleg 15.000 magyar webáruház működik, az online kiskereskedelem nettó forgalma évente növekszik, és már 2017-ben is túlszárnyalta az ötszázmilliárd forintos szintet. Első lépésben ezt a piacot szeretné meghódítani az M.I. SOLUTION KFT. A teljes egészében magyar tulajdonú startup hét év fejlesztői munkát követően indította el a világ első webáruházra köthető mesterséges intelligencia szoftverét.

A rendszer az egyes látogatói szokásokat kielemezve megtanulja, hogy ki, mikor, milyen ajánlatra fogékony a leginkább, és így ösztönzi őket vásárlásra. A webáruházakra köthető MI ráadásul mindezt emberi beavatkozás nélkül képes megtenni, így nem csak a multiknak, de a kisebb webshopoknak is segítségére lehet: az egyedüli feltétel, hogy az áruház legalább napi 400 látogatóval és legalább ennyi elérhető termékkel rendelkezzen.

"A szoftvert először a saját webáruházunkhoz fejlesztettük, de annyi megkeresést kaptunk más piaci szereplőktől, hogy három évvel ezelőtt úgy döntöttünk, az MI-t tovább bővítjük, és mindenki számára elérhetővé tesszük. Jelenleg megközelítőleg száz magyar, román, és szlovák webáruház használja a napi működése során a szoftverünket. Nagyon izgatottak vagyunk, mert a hosszú tesztidőszak után most jutottunk el arra a szintre, hogy a rendszer elérte a végleges formáját, és mindenki számára elérhetővé vált" - mondta Surányi Ferenc, az M.I. SOLUTION KFT. ügyvezetője.

A webáruházakra köthető mesterséges intelligencia szoftver tesztelésben olyan cégek is részt vettek, mint pcland.hu, meglepkek.hu, curver.hu, akik kivétel nélkül arról számolnak be, hogy a rendszer hozzájárult az eredményességükhöz. A tesztek során az MI segítségével a cégek akár 30-50%-os forgalomnövekedést realizálhattak már az első három hónapban. 

A startup az első évben főként magyar webáruházakat szeretne támogatni, de nem titkolt céljuk, hogy ezután a világpiacon is ismertséget szerezzenek. Az érdeklődők a www.miclub.hu oldalon olvashatnak róla bővebben.

Fotó: KanawatVector / shutterstock.com

Média forrás: realista.hu

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!

iroda.hu V. Díjátadó Gála Irodablog.hu - Munka. Stílus. Design. theBAR by iroda.hu Ingatlan évkönyv 2014-2015

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC