X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

 

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy naponta hírlevelet küldjünk neked a legfontosabb ingatlanpiaci hírekről, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.

Metróforradalom Londonban, új város születik a föld alatt+videó

2015. Március 17. urbanisztika
A Gensler zseniális terve szerint a használaton kívüli londoni metróalagutakból egy gyalogos- és biciklis úthálózatot alakítanának ki, amely mind a helyiek, mind a turisták számára forradalmasítaná a tömegközlekedést, és a fenntartható fejlődés egyik fontos momentuma lehetne.

A Gensler „London Underline” projektje nemrég elnyerte a London Planning Awards legjobb koncepció díját, amely a használaton kívüli londoni földalatti vonalakon egy gyalogos- és biciklihálózatot alakítana ki, ahol a szükséges áramot kinetikus energia biztosítaná. A terv szerint ezekben a terekben a forgalom mellett kulturális és kiskereskedelmi helyszíneket is létrehoznának, pop-up üzletek működhetnének, kiállításokat és egyéb eseményeket is lehetne szervezni. A kinetikus energiát úgy termelnék meg, hogy az emberi mozgást, a lépéseket alakítanák át elektromos árammá. Ian Mulcahey, a Gensler londoni irodájának társigazgatója így érvelt a projekt mellett: „Mivel London elérte eddigi története legnagyobb lakosságszámát, nekünk kreatívan kell gondolkodnunk arról, hogyan tudnánk a meglévő infrastruktúra potenciálját maximálisan kiaknázni. Ennek érdekében a kihasználatlan metró- és vasúti alagutak gyorsan hozzákapcsolhatók a jelenlegi közlekedési hálózathoz.”

London ugyanis gőzerővel növekszik, hiszen amíg 2011-ben 7,3 millió lakosa volt, 2029-ben már 10 millió fővel kalkulálnak, vagyis cirka húsz év alatt több új jövevény érkezhet, mint Budapest lakossága. Minden héten háromezer új lakója van a brit fővárosnak, 2025-re pedig 400%-kal több biciklis tekerhet London utcáin, mint jelenleg. A turisták is alaposan hozzájárulnak a forgalom növekedéséhez, hiszen 2014-ben csaknem 19 millió vendég érkezett a világ egyik legvonzóbb desztinációjába. Ráadásul a nem használt állomások környékén számos híd, múzeum, étterem található, vagyis valóban keresett városi helyszíneket lehetne bekapcsolni a gyalogos vagy éppen biciklis vérkeringésbe mind a helyiek, mind a turisták számára.

A londoni metrótársaság is magáévá tette azt a törekvést, hogy a város megközelíthetőségét és elérhetőségét alternatív közlekedési lehetőségekkel javítsák, ennek  érdekében finomítják most a Gensler tervét. Ugyanis London jelenlegi – gyalogos, biciklis és egyéb – leterheltsége miatt mindenképpen szükség van új közösségi, tömegközlekedési terekre. Minden egyes emberi lépés kinetikus energiájának felhasználása pedig egy önfenntartó rendszerhez vezethet, ami a tömegközlekedésben a CO2-mentes működést jelentheti hosszabb távon, miközben a londoni tradíciókat innovatív megoldásokkal egyesítenék egy szebb jövő reményében. Végezetül egy érdekes adalék, hiszen összehasonlították az egyes közlekedési eszközök hatékonyságát is: miközben egy taxi 28 perc alatt 28 fontért visz el egy helyszínre, addig egy biciklivel költség nélkül 7 perc alatt juthatunk el ugyanoda, már ha a földalatti alagutakat használhatnák.

 

Média forrás: iroda.hu csoport
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Metróforradalom Londonban, új város születik a föld alatt+videó

A Gensler zseniális terve szerint a használaton kívüli londoni metróalagutakból egy gyalogos- és biciklis úthálózatot alakítanának ki, amely mind a helyiek, mind a turisták számára forradalmasítaná a tömegközlekedést, és a fenntartható fejlődés egyik fontos momentuma lehetne.

A Gensler „London Underline” projektje nemrég elnyerte a London Planning Awards legjobb koncepció díját, amely a használaton kívüli londoni földalatti vonalakon egy gyalogos- és biciklihálózatot alakítana ki, ahol a szükséges áramot kinetikus energia biztosítaná. A terv szerint ezekben a terekben a forgalom mellett kulturális és kiskereskedelmi helyszíneket is létrehoznának, pop-up üzletek működhetnének, kiállításokat és egyéb eseményeket is lehetne szervezni. A kinetikus energiát úgy termelnék meg, hogy az emberi mozgást, a lépéseket alakítanák át elektromos árammá. Ian Mulcahey, a Gensler londoni irodájának társigazgatója így érvelt a projekt mellett: „Mivel London elérte eddigi története legnagyobb lakosságszámát, nekünk kreatívan kell gondolkodnunk arról, hogyan tudnánk a meglévő infrastruktúra potenciálját maximálisan kiaknázni. Ennek érdekében a kihasználatlan metró- és vasúti alagutak gyorsan hozzákapcsolhatók a jelenlegi közlekedési hálózathoz.”

London ugyanis gőzerővel növekszik, hiszen amíg 2011-ben 7,3 millió lakosa volt, 2029-ben már 10 millió fővel kalkulálnak, vagyis cirka húsz év alatt több új jövevény érkezhet, mint Budapest lakossága. Minden héten háromezer új lakója van a brit fővárosnak, 2025-re pedig 400%-kal több biciklis tekerhet London utcáin, mint jelenleg. A turisták is alaposan hozzájárulnak a forgalom növekedéséhez, hiszen 2014-ben csaknem 19 millió vendég érkezett a világ egyik legvonzóbb desztinációjába. Ráadásul a nem használt állomások környékén számos híd, múzeum, étterem található, vagyis valóban keresett városi helyszíneket lehetne bekapcsolni a gyalogos vagy éppen biciklis vérkeringésbe mind a helyiek, mind a turisták számára.

A londoni metrótársaság is magáévá tette azt a törekvést, hogy a város megközelíthetőségét és elérhetőségét alternatív közlekedési lehetőségekkel javítsák, ennek  érdekében finomítják most a Gensler tervét. Ugyanis London jelenlegi – gyalogos, biciklis és egyéb – leterheltsége miatt mindenképpen szükség van új közösségi, tömegközlekedési terekre. Minden egyes emberi lépés kinetikus energiájának felhasználása pedig egy önfenntartó rendszerhez vezethet, ami a tömegközlekedésben a CO2-mentes működést jelentheti hosszabb távon, miközben a londoni tradíciókat innovatív megoldásokkal egyesítenék egy szebb jövő reményében. Végezetül egy érdekes adalék, hiszen összehasonlították az egyes közlekedési eszközök hatékonyságát is: miközben egy taxi 28 perc alatt 28 fontért visz el egy helyszínre, addig egy biciklivel költség nélkül 7 perc alatt juthatunk el ugyanoda, már ha a földalatti alagutakat használhatnák.

 

Média forrás: iroda.hu csoport

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!

iroda.hu V. Díjátadó Gála Irodablog.hu - Munka. Stílus. Design. theBAR by iroda.hu Ingatlan évkönyv 2014-2015

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC