X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

 

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy naponta hírlevelet küldjünk neked a legfontosabb ingatlanpiaci hírekről, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.

Mi elkezdtük, ti folytassátok! 10 éves Az Év Irodája - válaszol: Fodor Dániel

2019. Augusztus 14. Urbanisztika
Októberben jön az OfficeXPO és az Office Week, majd 10. alkalommal szervezzük meg Az Év Irodája versenyt. Addig is az irodapiac véleményformálóit kérdezzük meg, hogy egy kicsit személyesebb képet kaphassunk a piacról és a szereplőiről. De kezdjük házon belül, vagyis az ingatlan.com rendezvény üzletágának munkatársait faggatjuk. Következzen Fodor Dániel, Az Év Irodája és az OfficeXPO főszervezője.

1. 10 éves Az Év Irodája. Mi történt az elmúlt 10 évben a te olvasatod és tapasztalatod szerint az irodapiacon és a munkahelyek világában? Hogyan zajlott a munkahelyek evolúciója és revolúciója?

– Bár csak 4 éve szálltam be Az Év Irodája építkezésébe, és 10 évvel ezelőtt még csak a gimis bulik érdekeltek, de azt magam is látom, hogy egyre okosabbak és egyre nyitottabbak az újdonságok iránt a bérlő cégek. Egyre jobban tűnik el az autokratikus vezetés és kultúra a cégeknél, egyre jobban a mindennapi ember és a munkavállalók szabják meg az irányokat. A vállalatok megkérdezik a kollégáikat, és hallgatnak rájuk. A fiatalok egyre tudatosabbak, bátrabbak, és nem félnek pár hónap után ott hagyni a munkájukat, ha nem érzik jól magukat. Ez a szervezeti változás serkenti az irodapiacot is, és más megvilágításba kerül a munkahely, a munkakörnyezet, mint ami 10 éve volt.

2. Októberben tíznapos fesztivál keretében zajlik az Office Week, és ellátogathatsz többek között az OfficeXPO enteriőr dizájn kiállításra is. Mire lehet jó egy irodatér kiállítás? 

– Évek óta hallgatom konferenciákon, személyes beszélgetéseken az irodapiaci cégektől, hogy hogyan kell jó irodát, munkakörnyezetet, irodaházat építeni. Itt a lehetőség. Mutassák meg élőben:) Csak olyan cégek lesznek ott, akik valóban meg tudják mutatni és nincs bullshit. Valódi irodákat lehet megnézni, valódi irodai funkciókat lehet kipróbálni és a legújabb trendeket lehet megtapasztalni. A kiállítók számára ez egy hatalmas kihívás, mert világszínvonalú kiállítást várunk tőlük. 

A látogatók számára pedig azért lesz különösen nagy élmény, mert engem mint munkavállalót biztosan érdekelne, hogy milyen lehet egy menő irodákban dolgozni, vagy egyáltalán milyen irodánk lehetne. Emellett a tervezők megnézhetik a legújabb bútorokat, trendeket, és ötleteket meríthetnek a munkájukhoz. Ki nem szereti végigjárni az IKEA berendezett mini lakásait? Ez valójában ugyanaz lesz, csak éppen irodákat fogunk meglátogatni. Én biztosan elmennék a munkatársaimmal, hogy lőjek egy szelfit a menő lounge parkban a kiállítás közepén, ahol 3 napon keresztül tudnék dolgozni. Igazi közösségi élmény lenne ez a három nap. 

3. Ha kiállítóként lennél jelen a vásáron, te mit mutatnál meg, mit tartasz fontosnak, ami megváltoztatta az irodádat, jobbá tette a munkahelyi hangulatot és a közösséget, és hatékonyabbá vált a céges működés?

– Egy menő közösségi teret hoznék létre. A kiállítás mellett nagyon figyelnék a standomon lévő aktivitásokra. Biztos, hogy digitális megoldásokat is beépítenék a kiállításba, amik segítenek interaktívabbá tenni a munkahelyi élményt. A szép bútorok és megjelenés mellett megmutatnám a látogatóknak, hogy vonják be a munkatársakat az irodakialakításba. 

4. Mit szeretsz és mit utálsz az irodádban? Mi a kedvenc tárgyad, bútorod, tered a munkahelyeden?

– Az irodánkban található emlékfalat imádom, ami az Ingatlan Regatta faládáiból van építve, és tele van a rendezvényeink emlékeivel, fotóival, palackpostáival. Nagyon kedvelem még a legófalat a negyedik emeleten és a földszinti közösségi kávézónkat. Szeretem, hogy van saját asztalom, de azt is szeretem, hogy bármikor és bárhonnan tudok dolgozni. Dolgoztam már egy spanyol szigetről, egy vitorlásról, sőt, az olasz hegyekből is. Ez az, amiről sohasem mondanék le. 

+1 Ha tehetnéd, hol dolgoznál 20 év múlva? Egy űrhajóban a Föld körül, a Mátrixban vagy egy önellátó felhőkarcolóban egy trópusi szigeten az óceán közepén?

– Egy olyan irodában dolgoznék, aminek az egyik fala az elmúlt 20 év Díjátadó Gáláiról, Ingatlan Regattáiról, bérlői rendezvényeiről és startup versenyeiről készült csapatfotókkal van tele:)

Csatlakozz az Office Week és az OfficeXPO Facebook-oldalához, hogy ne maradj le semmiről!

Válaszolnál, elmondanád a véleményed? Küldd el nekünk a kérdésekre a választ, és akár te is megjelenhetsz az interjú-sorozatban.

Média forrás: realista.hu
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Mi elkezdtük, ti folytassátok! 10 éves Az Év Irodája - válaszol: Fodor Dániel

Októberben jön az OfficeXPO és az Office Week, majd 10. alkalommal szervezzük meg Az Év Irodája versenyt. Addig is az irodapiac véleményformálóit kérdezzük meg, hogy egy kicsit személyesebb képet kaphassunk a piacról és a szereplőiről. De kezdjük házon belül, vagyis az ingatlan.com rendezvény üzletágának munkatársait faggatjuk. Következzen Fodor Dániel, Az Év Irodája és az OfficeXPO főszervezője.

1. 10 éves Az Év Irodája. Mi történt az elmúlt 10 évben a te olvasatod és tapasztalatod szerint az irodapiacon és a munkahelyek világában? Hogyan zajlott a munkahelyek evolúciója és revolúciója?

– Bár csak 4 éve szálltam be Az Év Irodája építkezésébe, és 10 évvel ezelőtt még csak a gimis bulik érdekeltek, de azt magam is látom, hogy egyre okosabbak és egyre nyitottabbak az újdonságok iránt a bérlő cégek. Egyre jobban tűnik el az autokratikus vezetés és kultúra a cégeknél, egyre jobban a mindennapi ember és a munkavállalók szabják meg az irányokat. A vállalatok megkérdezik a kollégáikat, és hallgatnak rájuk. A fiatalok egyre tudatosabbak, bátrabbak, és nem félnek pár hónap után ott hagyni a munkájukat, ha nem érzik jól magukat. Ez a szervezeti változás serkenti az irodapiacot is, és más megvilágításba kerül a munkahely, a munkakörnyezet, mint ami 10 éve volt.

2. Októberben tíznapos fesztivál keretében zajlik az Office Week, és ellátogathatsz többek között az OfficeXPO enteriőr dizájn kiállításra is. Mire lehet jó egy irodatér kiállítás? 

– Évek óta hallgatom konferenciákon, személyes beszélgetéseken az irodapiaci cégektől, hogy hogyan kell jó irodát, munkakörnyezetet, irodaházat építeni. Itt a lehetőség. Mutassák meg élőben:) Csak olyan cégek lesznek ott, akik valóban meg tudják mutatni és nincs bullshit. Valódi irodákat lehet megnézni, valódi irodai funkciókat lehet kipróbálni és a legújabb trendeket lehet megtapasztalni. A kiállítók számára ez egy hatalmas kihívás, mert világszínvonalú kiállítást várunk tőlük. 

A látogatók számára pedig azért lesz különösen nagy élmény, mert engem mint munkavállalót biztosan érdekelne, hogy milyen lehet egy menő irodákban dolgozni, vagy egyáltalán milyen irodánk lehetne. Emellett a tervezők megnézhetik a legújabb bútorokat, trendeket, és ötleteket meríthetnek a munkájukhoz. Ki nem szereti végigjárni az IKEA berendezett mini lakásait? Ez valójában ugyanaz lesz, csak éppen irodákat fogunk meglátogatni. Én biztosan elmennék a munkatársaimmal, hogy lőjek egy szelfit a menő lounge parkban a kiállítás közepén, ahol 3 napon keresztül tudnék dolgozni. Igazi közösségi élmény lenne ez a három nap. 

3. Ha kiállítóként lennél jelen a vásáron, te mit mutatnál meg, mit tartasz fontosnak, ami megváltoztatta az irodádat, jobbá tette a munkahelyi hangulatot és a közösséget, és hatékonyabbá vált a céges működés?

– Egy menő közösségi teret hoznék létre. A kiállítás mellett nagyon figyelnék a standomon lévő aktivitásokra. Biztos, hogy digitális megoldásokat is beépítenék a kiállításba, amik segítenek interaktívabbá tenni a munkahelyi élményt. A szép bútorok és megjelenés mellett megmutatnám a látogatóknak, hogy vonják be a munkatársakat az irodakialakításba. 

4. Mit szeretsz és mit utálsz az irodádban? Mi a kedvenc tárgyad, bútorod, tered a munkahelyeden?

– Az irodánkban található emlékfalat imádom, ami az Ingatlan Regatta faládáiból van építve, és tele van a rendezvényeink emlékeivel, fotóival, palackpostáival. Nagyon kedvelem még a legófalat a negyedik emeleten és a földszinti közösségi kávézónkat. Szeretem, hogy van saját asztalom, de azt is szeretem, hogy bármikor és bárhonnan tudok dolgozni. Dolgoztam már egy spanyol szigetről, egy vitorlásról, sőt, az olasz hegyekből is. Ez az, amiről sohasem mondanék le. 

+1 Ha tehetnéd, hol dolgoznál 20 év múlva? Egy űrhajóban a Föld körül, a Mátrixban vagy egy önellátó felhőkarcolóban egy trópusi szigeten az óceán közepén?

– Egy olyan irodában dolgoznék, aminek az egyik fala az elmúlt 20 év Díjátadó Gáláiról, Ingatlan Regattáiról, bérlői rendezvényeiről és startup versenyeiről készült csapatfotókkal van tele:)

Csatlakozz az Office Week és az OfficeXPO Facebook-oldalához, hogy ne maradj le semmiről!

Válaszolnál, elmondanád a véleményed? Küldd el nekünk a kérdésekre a választ, és akár te is megjelenhetsz az interjú-sorozatban.

Média forrás: realista.hu

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!

iroda.hu V. Díjátadó Gála Irodablog.hu - Munka. Stílus. Design. theBAR by iroda.hu Ingatlan évkönyv 2014-2015

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC