X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

 

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy naponta hírlevelet küldjünk neked a legfontosabb ingatlanpiaci hírekről, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.

Mi elkezdtük, ti folytassátok! 10 éves Az Év Irodája – válaszol: Pásthy Zsolt

2019. Szeptember 12.
Októberben jön az OfficeXPO, majd 10. alkalommal indul útjára Az Év Irodája verseny. Ennek apropóján kérdezzük az irodapiac véleményformálóit, hogy egy kicsit személyesebb képet kaphassunk a piacról és a szereplőiről. Következzen Pásthy Zsolt, a Blue Business Interior értékesítési vezetője.

1. Mi történt az elmúlt 10 évben a te olvasatod és tapasztalatod szerint az irodapiacon? Hogyan zajlott a munkahelyek evolúciója és revolúciója?

Hatalmas fejlődésen ment keresztül a hazai irodapiac, és folyamatosan közelítünk a nemzetközi normákhoz. A Steelcase-en keresztül mi már több mint 10 éve a tudásalapú térmegközelítést valljuk. Nemzetközi projektekben már akkor is láttuk, hogy ez működik, de itthon akkor még csukott fülekre találtunk, hókuszpókuszként tekintettek rá. A bútorokon és annak költségein volt a hangsúly, beszerzőkkel tárgyaltunk, m2/ fő alapján terveztek, nem volt számukra érdekes egy átfogóbb megközelítés.

Az utóbbi pár évben jutottunk el odáig, hogy Magyarországon is értik és elfogadják: a tér nem korlát, hanem egy stratégiai eszköz. Felismerték, hogy az irodának nagy szerepe van a munkaerő bevonzásában, megtartásában és motiválásában. 10 évvel ezelőtt meghallgattak az Ügyfelek, most pedig már meg is hallanak minket, nyitottak a tanácsadásra és a konzultatív folyamatokra, már nem beszerzőkkel, hanem cégvezetőkkel és HR menedzserekkel tárgyalunk, már nem csak irodabútorokról beszélgetünk, hanem térstratégia kialakításról, amelyben egyre nagyobb hangsúlyt kap a funkcionalitás, és egyre nagyobb szerepet játszik a munkavállaló.

2. Októberben tíznapos fesztivál keretében zajlik az Office Week, és ellátogathatsz többek között az OfficeXPO interior dizájn kiállításra is. Mire lehet jó egy irodatér kiállítás?

Az ügyfelek számára ez egy remek lehetőség egy helyen, egy időben megismerni a trendeket, a szolgáltatókat, inspirálódni, beszélgetni, tapasztalatot cserélni, kapcsolatot kiépíteni. Hiszen a mai világban minden folyamatosan változik, ezt a változást – legyen az költözés, bővülés, átalakulás – felkészülten várni nagy előnyt jelenthet.

3. Ha kiállítóként lennél jelen, te mit mutatnál meg, mit tartasz fontosnak, ami megváltoztatta az irodádat, jobbá tette a munkahelyi hangulatot és a közösséget, és hatékonyabbá vált a céges működés?

Mi ott leszünk kiállítóként az OfficeXPO-n, mint Blue Business Interior és mint floor by Blue is. Számunkra a legfontosabb az Ügyfél segítése, felkészítése, inspirálása. Mindenki számára érzékeny folyamat a költözés, átalakítás, ezért a mi célunk, hogy olyan hatékony kialakításokat, design és termék megoldásokat mutassunk az Ügyfeleinknek, amelyek mindezt a folyamatot könnyebbé tehetik számukra. Kapaszkodókat, tippeket, módszereket, eszközöket szeretnénk megmutatni nekik. Mindezt egy helyen!

4. Mit szeretsz és mit utálsz az irodádban? Mi a kedvenc tárgyad, bútorod, tered a munkahelyeden?

Mi épp most költöztünk új irodába, aminek kialakításában projektmenedzserként volt szerencsém részt venni, így minden, amit az előző iroda tapasztalatából hoztunk, és amit a Steelcase révén mi magunk is vallunk, az új irodában megvalósult. Igazi szerelemprojekt volt. Nem tudnék egy-két dolgot kiemelni, inkább javaslom, hogy gyertek el, nézzétek meg és próbáljátok ki, hisz az Office Week keretén belül nyitva áll az ajtónk és kipróbálhatjátok milyen egy általunk kialakított irodában dolgozni, valamint azt is megtudhatjátok, hogy hogyan lehet ilyen irodateret kialakítani!

+1 Ha tehetnéd, hol dolgoznál 20 év múlva? Egy űrhajóban a Föld körül, a Mátrixban vagy egy önellátó felhőkarcolóban egy trópusi szigeten az óceán közepén?
Egy ír kocsmában, U2-t hallgatva, jó társaságban:) De a viccet félretéve, a fent felsoroltak közül bármelyik szóba jöhet. Ha 5 éve azt mondja nekem valaki, hogy olyan térben dolgozhatunk, mint most, nem hittem volna el, minden folyamatosan változik, ki tudja, hová fejlődünk 20 év múlva.

Ha mindent akarsz tudni az irodapiacról, a munkahelyek világáról, a legújabb trendekről, és te akarsz lenni a legjobb, akkor gyere el az Office Week-re és az OfficeXPO-ra!

Média forrás: realista.hu
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Mi elkezdtük, ti folytassátok! 10 éves Az Év Irodája – válaszol: Pásthy Zsolt

2019. Szeptember 12.
Októberben jön az OfficeXPO, majd 10. alkalommal indul útjára Az Év Irodája verseny. Ennek apropóján kérdezzük az irodapiac véleményformálóit, hogy egy kicsit személyesebb képet kaphassunk a piacról és a szereplőiről. Következzen Pásthy Zsolt, a Blue Business Interior értékesítési vezetője.

1. Mi történt az elmúlt 10 évben a te olvasatod és tapasztalatod szerint az irodapiacon? Hogyan zajlott a munkahelyek evolúciója és revolúciója?

Hatalmas fejlődésen ment keresztül a hazai irodapiac, és folyamatosan közelítünk a nemzetközi normákhoz. A Steelcase-en keresztül mi már több mint 10 éve a tudásalapú térmegközelítést valljuk. Nemzetközi projektekben már akkor is láttuk, hogy ez működik, de itthon akkor még csukott fülekre találtunk, hókuszpókuszként tekintettek rá. A bútorokon és annak költségein volt a hangsúly, beszerzőkkel tárgyaltunk, m2/ fő alapján terveztek, nem volt számukra érdekes egy átfogóbb megközelítés.

Az utóbbi pár évben jutottunk el odáig, hogy Magyarországon is értik és elfogadják: a tér nem korlát, hanem egy stratégiai eszköz. Felismerték, hogy az irodának nagy szerepe van a munkaerő bevonzásában, megtartásában és motiválásában. 10 évvel ezelőtt meghallgattak az Ügyfelek, most pedig már meg is hallanak minket, nyitottak a tanácsadásra és a konzultatív folyamatokra, már nem beszerzőkkel, hanem cégvezetőkkel és HR menedzserekkel tárgyalunk, már nem csak irodabútorokról beszélgetünk, hanem térstratégia kialakításról, amelyben egyre nagyobb hangsúlyt kap a funkcionalitás, és egyre nagyobb szerepet játszik a munkavállaló.

2. Októberben tíznapos fesztivál keretében zajlik az Office Week, és ellátogathatsz többek között az OfficeXPO interior dizájn kiállításra is. Mire lehet jó egy irodatér kiállítás?

Az ügyfelek számára ez egy remek lehetőség egy helyen, egy időben megismerni a trendeket, a szolgáltatókat, inspirálódni, beszélgetni, tapasztalatot cserélni, kapcsolatot kiépíteni. Hiszen a mai világban minden folyamatosan változik, ezt a változást – legyen az költözés, bővülés, átalakulás – felkészülten várni nagy előnyt jelenthet.

3. Ha kiállítóként lennél jelen, te mit mutatnál meg, mit tartasz fontosnak, ami megváltoztatta az irodádat, jobbá tette a munkahelyi hangulatot és a közösséget, és hatékonyabbá vált a céges működés?

Mi ott leszünk kiállítóként az OfficeXPO-n, mint Blue Business Interior és mint floor by Blue is. Számunkra a legfontosabb az Ügyfél segítése, felkészítése, inspirálása. Mindenki számára érzékeny folyamat a költözés, átalakítás, ezért a mi célunk, hogy olyan hatékony kialakításokat, design és termék megoldásokat mutassunk az Ügyfeleinknek, amelyek mindezt a folyamatot könnyebbé tehetik számukra. Kapaszkodókat, tippeket, módszereket, eszközöket szeretnénk megmutatni nekik. Mindezt egy helyen!

4. Mit szeretsz és mit utálsz az irodádban? Mi a kedvenc tárgyad, bútorod, tered a munkahelyeden?

Mi épp most költöztünk új irodába, aminek kialakításában projektmenedzserként volt szerencsém részt venni, így minden, amit az előző iroda tapasztalatából hoztunk, és amit a Steelcase révén mi magunk is vallunk, az új irodában megvalósult. Igazi szerelemprojekt volt. Nem tudnék egy-két dolgot kiemelni, inkább javaslom, hogy gyertek el, nézzétek meg és próbáljátok ki, hisz az Office Week keretén belül nyitva áll az ajtónk és kipróbálhatjátok milyen egy általunk kialakított irodában dolgozni, valamint azt is megtudhatjátok, hogy hogyan lehet ilyen irodateret kialakítani!

+1 Ha tehetnéd, hol dolgoznál 20 év múlva? Egy űrhajóban a Föld körül, a Mátrixban vagy egy önellátó felhőkarcolóban egy trópusi szigeten az óceán közepén?
Egy ír kocsmában, U2-t hallgatva, jó társaságban:) De a viccet félretéve, a fent felsoroltak közül bármelyik szóba jöhet. Ha 5 éve azt mondja nekem valaki, hogy olyan térben dolgozhatunk, mint most, nem hittem volna el, minden folyamatosan változik, ki tudja, hová fejlődünk 20 év múlva.

Ha mindent akarsz tudni az irodapiacról, a munkahelyek világáról, a legújabb trendekről, és te akarsz lenni a legjobb, akkor gyere el az Office Week-re és az OfficeXPO-ra!

Média forrás: realista.hu

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!

iroda.hu V. Díjátadó Gála Irodablog.hu - Munka. Stílus. Design. theBAR by iroda.hu Ingatlan évkönyv 2014-2015

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC