X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

 

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy naponta hírlevelet küldjünk neked a legfontosabb ingatlanpiaci hírekről, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.

Mitől lesz gyerekbarát egy iroda?

2019. November 07.
Az Év Irodája versenyen  első alkalommal fogják átadni Az Év Családbarát Irodája különdíjat. Nem véletlen tehát, hogy az OfficeXPO keretében családbarát napot is rendeztek, ahol a nagyvállalati környezet adta lehetőségekről beszélgettek az előadók.

A „Családbarát iroda – mi az?” panelbeszélgetés résztvevői olyan cégeknél dolgoznak, ahol egyre fontosabbnak tartják a családbarát környezet megteremtését. A mai irodatrendek mindenesetre segítik ezt a törekvést, hiszen a modern munkahelyek már egyre jobban hasonlítanak az otthoni miliőre, legalábbis egyre több helyen kerülnek előtérbe a társalgók, az étkező-konyhák, a relaxációs szobák és más közösségi terek. Az új belsőépítészeti kialakítások otthonosabbá és meghittebbé varázsolják az irodákat, amelyek már a családbarát irányba is elmozdítják a cégeket.

De természetesen nem csak dizájn kérdése a családbarát iroda, hanem elsősorban a vállalati kultúrán múlik, hogy beengedik-e a munkahelyekre a gyerekeket. A 21. század irodaforradalma, amely gyökeresen átalakította a munkahelyek világát, és egyáltalán megváltoztatta az irodáról alkotott képünket, sokkal kötetlenebb és lazább alaprajzi elrendezést enged meg, így például az egyterű koncepcióban nincs is mindenkinek dedikált munkaállomása, néha még a főnök is egy üres fotelt foglal el a társalgóban.

Ki lehet alakítani egy gyereksarkot, de az is igaz, hogy az open space rendszerben nehezebb találni egy leválasztott helységet vagy szobát a gyerekesek munkaterének. Ráadásul a jogszabályok sem túl megengedők, hiszen ha szigorúan vett gyermekszobát alakítanak ki, akkor ahhoz gyerekfelügyelő is dukál. Ezért jöhet szóba a gyereksarok, ahol a szülő vállal felelősséget a csemetéjéért. A régi időkben a nagyvállalatok óvodákat is fenntartottak, amelyek a rendszerváltás okozta átmeneti időszakban lassan megszűntek, ellenben pozitív kezdeményezésként a Nokia fejlesztő központjában ilyen típusú szolgáltatást is igénybe vehetnek az alkalmazottak.

Az új típusú irodák világában sokkal rugalmasabbak a munkatársak, több lehetőség nyílik arra, hogy néha a gyereket is behozzuk. Persze nem könnyű helyet találni a gyerekes szülőknek, akik nyilván nem rendszeresen, hanem csupán meghatározott időszakokban, többnyire „krízishelyzetekben” hozzák be a csemetéket, például mikor tanítási szünnap van, vagy éppen a hosszú hétvégét kell ledolgozni szombaton, esetleg a tavaszi vagy őszi szünetben egy-egy nap már egyik nagyszülő sem tud vigyázni az óvodásra vagy iskolásra.  

Fontos kérdés, hogy megtalálják a gyerekes és a nem gyerekes munkatársak között a harmóniát, bár a gyerek mindenképpen ad egy plusz töltetet, akár érzelmileg, akár energia szempontjából. Ha valaki gyerekbarát irodában „akklimatizálódik”, annak később a gyerekvállalás is természetesebb lesz, illetve a generációk közötti együttműködés is magasabb szintre emelkedik, ami az X, Y és Z generációk korában kifejezetten üdvös lehet. Lényeges a tanulási folyamat, vagyis minden munkatársnak alkalmazkodnia kell a szituációhoz, ráadásul az Y generációs elkötelezettségét növelheti, ha látja, hogy később a gyermekvállalás után sem törik meg a karrierje – ez mindenképpen csökkenti a fluktuációt is.

A családbarát munkahelyi szemlélet meghonosítását segíti elő a #Mutiholdolgozol kezdeményezés is a BT és a Három Királyfi, Három Királylány Mozgalom közreműködésével, amelynek célja, hogy legyen minden évben egy olyan nap, amit a munkatársak a gyerekeikkel közösen tölthetnek el az irodában. Emellett tavasszal véget ért a #Mutimitdolgozol országos általános iskolai pályázat is, amelyet a BT első alkalommal hirdetett meg alsó tagozatos általános iskolások részére. A verseny céljául azt tűzték ki, hogy a gyerekek legyenek büszkék a szüleikre, és nézzenek fel rájuk a munkájuk miatt is.

+++

OfficeXPO – Panelbeszélgetés Családbarát Vállalat díjazottakkal és a #mutimitdolgozol felhívás résztvevőivel: Márton Katalin: Praktiker, HR&CSR vezető; Kalocsa Dóra: BT, vállalati kapcsolatokért és külső kommunikációért felelős munkatárs; Dr. Révész Bálint: K&H Bank, HR Főosztályvezető; Győri Márta: Budapest Bank, Dolgozó Szülők Csapat vezetője; Ujvári Enikő: Három Királyfi, Három Királylány Mozgalom, alelnök

Média forrás: realista.hu
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Mitől lesz gyerekbarát egy iroda?

Az Év Irodája versenyen  első alkalommal fogják átadni Az Év Családbarát Irodája különdíjat. Nem véletlen tehát, hogy az OfficeXPO keretében családbarát napot is rendeztek, ahol a nagyvállalati környezet adta lehetőségekről beszélgettek az előadók.

A „Családbarát iroda – mi az?” panelbeszélgetés résztvevői olyan cégeknél dolgoznak, ahol egyre fontosabbnak tartják a családbarát környezet megteremtését. A mai irodatrendek mindenesetre segítik ezt a törekvést, hiszen a modern munkahelyek már egyre jobban hasonlítanak az otthoni miliőre, legalábbis egyre több helyen kerülnek előtérbe a társalgók, az étkező-konyhák, a relaxációs szobák és más közösségi terek. Az új belsőépítészeti kialakítások otthonosabbá és meghittebbé varázsolják az irodákat, amelyek már a családbarát irányba is elmozdítják a cégeket.

De természetesen nem csak dizájn kérdése a családbarát iroda, hanem elsősorban a vállalati kultúrán múlik, hogy beengedik-e a munkahelyekre a gyerekeket. A 21. század irodaforradalma, amely gyökeresen átalakította a munkahelyek világát, és egyáltalán megváltoztatta az irodáról alkotott képünket, sokkal kötetlenebb és lazább alaprajzi elrendezést enged meg, így például az egyterű koncepcióban nincs is mindenkinek dedikált munkaállomása, néha még a főnök is egy üres fotelt foglal el a társalgóban.

Ki lehet alakítani egy gyereksarkot, de az is igaz, hogy az open space rendszerben nehezebb találni egy leválasztott helységet vagy szobát a gyerekesek munkaterének. Ráadásul a jogszabályok sem túl megengedők, hiszen ha szigorúan vett gyermekszobát alakítanak ki, akkor ahhoz gyerekfelügyelő is dukál. Ezért jöhet szóba a gyereksarok, ahol a szülő vállal felelősséget a csemetéjéért. A régi időkben a nagyvállalatok óvodákat is fenntartottak, amelyek a rendszerváltás okozta átmeneti időszakban lassan megszűntek, ellenben pozitív kezdeményezésként a Nokia fejlesztő központjában ilyen típusú szolgáltatást is igénybe vehetnek az alkalmazottak.

Az új típusú irodák világában sokkal rugalmasabbak a munkatársak, több lehetőség nyílik arra, hogy néha a gyereket is behozzuk. Persze nem könnyű helyet találni a gyerekes szülőknek, akik nyilván nem rendszeresen, hanem csupán meghatározott időszakokban, többnyire „krízishelyzetekben” hozzák be a csemetéket, például mikor tanítási szünnap van, vagy éppen a hosszú hétvégét kell ledolgozni szombaton, esetleg a tavaszi vagy őszi szünetben egy-egy nap már egyik nagyszülő sem tud vigyázni az óvodásra vagy iskolásra.  

Fontos kérdés, hogy megtalálják a gyerekes és a nem gyerekes munkatársak között a harmóniát, bár a gyerek mindenképpen ad egy plusz töltetet, akár érzelmileg, akár energia szempontjából. Ha valaki gyerekbarát irodában „akklimatizálódik”, annak később a gyerekvállalás is természetesebb lesz, illetve a generációk közötti együttműködés is magasabb szintre emelkedik, ami az X, Y és Z generációk korában kifejezetten üdvös lehet. Lényeges a tanulási folyamat, vagyis minden munkatársnak alkalmazkodnia kell a szituációhoz, ráadásul az Y generációs elkötelezettségét növelheti, ha látja, hogy később a gyermekvállalás után sem törik meg a karrierje – ez mindenképpen csökkenti a fluktuációt is.

A családbarát munkahelyi szemlélet meghonosítását segíti elő a #Mutiholdolgozol kezdeményezés is a BT és a Három Királyfi, Három Királylány Mozgalom közreműködésével, amelynek célja, hogy legyen minden évben egy olyan nap, amit a munkatársak a gyerekeikkel közösen tölthetnek el az irodában. Emellett tavasszal véget ért a #Mutimitdolgozol országos általános iskolai pályázat is, amelyet a BT első alkalommal hirdetett meg alsó tagozatos általános iskolások részére. A verseny céljául azt tűzték ki, hogy a gyerekek legyenek büszkék a szüleikre, és nézzenek fel rájuk a munkájuk miatt is.

+++

OfficeXPO – Panelbeszélgetés Családbarát Vállalat díjazottakkal és a #mutimitdolgozol felhívás résztvevőivel: Márton Katalin: Praktiker, HR&CSR vezető; Kalocsa Dóra: BT, vállalati kapcsolatokért és külső kommunikációért felelős munkatárs; Dr. Révész Bálint: K&H Bank, HR Főosztályvezető; Győri Márta: Budapest Bank, Dolgozó Szülők Csapat vezetője; Ujvári Enikő: Három Királyfi, Három Királylány Mozgalom, alelnök

Média forrás: realista.hu

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!

iroda.hu V. Díjátadó Gála Irodablog.hu - Munka. Stílus. Design. theBAR by iroda.hu Ingatlan évkönyv 2014-2015

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC