X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

 

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy naponta hírlevelet küldjünk neked a legfontosabb ingatlanpiaci hírekről, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.

Mitől leszünk boldogok a munkahelyünkön? A wellbeing titkai

2019. Január 31.
Ma már minden a nagybetűs jóllétről szól az irodákban, egyes helyeken a munkatársak szinte tejjel-mézzel folyó Kánaánban érezhetik magukat. De mi is a gyakorlatban a wellbeing, a munkaadók mit kínálnak az alkalmazottaknak az egészségük megőrzése, a kényelem és a harmonikus miliő érdekében? Az OfficeUp konferencia egyik izgalmas beszélgetése a „Well being&well office. Jól(l)ét az irodában” témakörben zajlik majd. Erről kérdeztük az egyik résztvevő szakértőt, Rózsa Katinkát, az ingatlan.com HR vezetőjét.

– Ön szerint mi az, amiért ennyire fontos manapság a jóllét, vagy ahogy gyakran használjuk, a wellbeing az irodákban?

– A wellbeing nagyon összetett fogalom, hiszen nagyon sok tényezőre hatással lehet a munkahelyünkön, így többek között a dolgozói elégedettségre, vagyis a munkatársak megtartására. Másrészt ha elégedettek az alkalmazottak, akkor ajánlják másoknak is a munkahelyüket, tehát a bevonzásra is kiváló a „jóllét” megteremtése. Harmadrészt ha a kollégák lelki és fizikai egészségnek örvendenek, akkor hatékonyabban tudnak dolgozni, így eredményesebb lesz a cég, tehát üzleti hatása is van. De ide sorolhatjuk a családot is, hiszen ha mentálisan és fizikailag is boldog ember tér haza a nap végén a munkahelyéről, akkor a család is jól érzi magát, és ez pozitívan hat az otthoni hangulatra.

– Mi foglalkoztatja Önt a legjobban a témában?

– A Wellbeing és well office megvalósítására rengeteg lehetőség, módszer, eszköz adott, de vajon honnan tudjuk, hogy a saját szervezetünk számára milyen megoldások érik el a kívánt eredményt? Hogyan lehet felmérni, hogy a dolgozók szerint is „wellbeing” van-e? Kíváncsian várom a beszélgetőtársaimtól, hogy milyen kutatásokkal, tapasztalatokkal támaszthatjuk alá a jóllét eredményeit az irodában, és más cégeknél melyek a bevált módszerek, amelyekkel elérhetjük a fent említett, kívánt hatásokat. Ez tényleg egy olyan téma, amit mindig lehet jobban csinálni.

– Mit várhatunk az OfficeUP rendezvénytől?

– Felhívja a figyelmet a téma fontosságára, hiszen ez a jövő munkaerőpiaci kihívásainak egyik kulcsa! Ahhoz, hogy elébe menjünk, felkészüljünk a kihívásra, már most foglalkozni kell az irodával, munkahelyi körülményekkel.  Egyúttal egy tudásmegosztást is várok a kollégák között: kinél milyen kihívások jelentkeztek, és milyen módszerek, eszközök váltak be. Inspirációt is várok a kiállítóktól, hiszen itt tényleg karnyújtásnyira kerülnek tőlem a modern iroda kellékei, bútorai, tárgyai és eszközei, és nem kell plusz időt, energiát fordítanunk azok felkutatására.

+++

Szakértők: Rózsa Katinka - HR vezető, ingatlan.com; Pásthy Zsolt - business development manager, BLUE Business Interior; Dr. Németh Edit - ELTE Menedzsment és Üzleti Jog Tanszék, egyetemi adjunktus; Déri Bea - marketing és PR igazgató, CPI Hungary.

+++

A szervezők folyamatosan várják a konferenciára jelentkezőket, sőt, most egy kérdőív kampányt is indítottak Az Év Irodája honlapján. Ha itt kitöltjük a kérdőívet – amely mindössze egyetlen percet vesz igénybe –, akkor kapunk egy 10.000 Ft értékű kupont, amelyet a belépőjegy megvásárlásakor tudunk érvényesíteni, azaz ennyivel olcsóbban juthatunk belépőhöz az OfficeUP konferenciára. Emellett a szervezők 10 db jegyet sorsolnak ki azon kitöltők között, akik ezzel a kuponnal már minimum egy jegyet vásároltak.

Itt olvashatunk részletesen az OfficeUp konferenciáról.

Fotók: Az Év Irodája

 

Média forrás: realista.hu
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Mitől leszünk boldogok a munkahelyünkön? A wellbeing titkai

Ma már minden a nagybetűs jóllétről szól az irodákban, egyes helyeken a munkatársak szinte tejjel-mézzel folyó Kánaánban érezhetik magukat. De mi is a gyakorlatban a wellbeing, a munkaadók mit kínálnak az alkalmazottaknak az egészségük megőrzése, a kényelem és a harmonikus miliő érdekében? Az OfficeUp konferencia egyik izgalmas beszélgetése a „Well being&well office. Jól(l)ét az irodában” témakörben zajlik majd. Erről kérdeztük az egyik résztvevő szakértőt, Rózsa Katinkát, az ingatlan.com HR vezetőjét.

– Ön szerint mi az, amiért ennyire fontos manapság a jóllét, vagy ahogy gyakran használjuk, a wellbeing az irodákban?

– A wellbeing nagyon összetett fogalom, hiszen nagyon sok tényezőre hatással lehet a munkahelyünkön, így többek között a dolgozói elégedettségre, vagyis a munkatársak megtartására. Másrészt ha elégedettek az alkalmazottak, akkor ajánlják másoknak is a munkahelyüket, tehát a bevonzásra is kiváló a „jóllét” megteremtése. Harmadrészt ha a kollégák lelki és fizikai egészségnek örvendenek, akkor hatékonyabban tudnak dolgozni, így eredményesebb lesz a cég, tehát üzleti hatása is van. De ide sorolhatjuk a családot is, hiszen ha mentálisan és fizikailag is boldog ember tér haza a nap végén a munkahelyéről, akkor a család is jól érzi magát, és ez pozitívan hat az otthoni hangulatra.

– Mi foglalkoztatja Önt a legjobban a témában?

– A Wellbeing és well office megvalósítására rengeteg lehetőség, módszer, eszköz adott, de vajon honnan tudjuk, hogy a saját szervezetünk számára milyen megoldások érik el a kívánt eredményt? Hogyan lehet felmérni, hogy a dolgozók szerint is „wellbeing” van-e? Kíváncsian várom a beszélgetőtársaimtól, hogy milyen kutatásokkal, tapasztalatokkal támaszthatjuk alá a jóllét eredményeit az irodában, és más cégeknél melyek a bevált módszerek, amelyekkel elérhetjük a fent említett, kívánt hatásokat. Ez tényleg egy olyan téma, amit mindig lehet jobban csinálni.

– Mit várhatunk az OfficeUP rendezvénytől?

– Felhívja a figyelmet a téma fontosságára, hiszen ez a jövő munkaerőpiaci kihívásainak egyik kulcsa! Ahhoz, hogy elébe menjünk, felkészüljünk a kihívásra, már most foglalkozni kell az irodával, munkahelyi körülményekkel.  Egyúttal egy tudásmegosztást is várok a kollégák között: kinél milyen kihívások jelentkeztek, és milyen módszerek, eszközök váltak be. Inspirációt is várok a kiállítóktól, hiszen itt tényleg karnyújtásnyira kerülnek tőlem a modern iroda kellékei, bútorai, tárgyai és eszközei, és nem kell plusz időt, energiát fordítanunk azok felkutatására.

+++

Szakértők: Rózsa Katinka - HR vezető, ingatlan.com; Pásthy Zsolt - business development manager, BLUE Business Interior; Dr. Németh Edit - ELTE Menedzsment és Üzleti Jog Tanszék, egyetemi adjunktus; Déri Bea - marketing és PR igazgató, CPI Hungary.

+++

A szervezők folyamatosan várják a konferenciára jelentkezőket, sőt, most egy kérdőív kampányt is indítottak Az Év Irodája honlapján. Ha itt kitöltjük a kérdőívet – amely mindössze egyetlen percet vesz igénybe –, akkor kapunk egy 10.000 Ft értékű kupont, amelyet a belépőjegy megvásárlásakor tudunk érvényesíteni, azaz ennyivel olcsóbban juthatunk belépőhöz az OfficeUP konferenciára. Emellett a szervezők 10 db jegyet sorsolnak ki azon kitöltők között, akik ezzel a kuponnal már minimum egy jegyet vásároltak.

Itt olvashatunk részletesen az OfficeUp konferenciáról.

Fotók: Az Év Irodája

 

Média forrás: realista.hu

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!

iroda.hu V. Díjátadó Gála Irodablog.hu - Munka. Stílus. Design. theBAR by iroda.hu Ingatlan évkönyv 2014-2015

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC