X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

 

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy naponta hírlevelet küldjünk neked a legfontosabb ingatlanpiaci hírekről, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.

Modernizálja áruházait a Praktiker

2018. Október 11. Retail
Újragondolta üzletegységeinek működését a Praktiker: egységesítette áruházai szortimentjét, valamint hangsúlyt kapott a dekor és lakberendezési termékkínálat a 20 barkácsáruházat működtető vállalatnál. 

A kisebb alapterületű áruházak felújítása, illetve az új polcrendszerek és látványosabb bemutatóterek kialakításánál a vevői élmény növelésére törekedtek, amitől a Praktiker egyértelmű forgalomnövekedést vár. A hazai keresletnövekedésre válaszolva a Praktiker nagy volumenű invesztíciót hajt végre és 5 év alatt modernizálja mind a 20 üzletét Magyarországon. A Wallis Csoport befektetői szerepvállalását, a konszolidációt követően a vezetőségben megfogalmazódott egy egységes alapkínálat áruházi berendezése. Ennek kapcsán megtervezték az áruválaszték strukturált, a vásárlók által követhető rendszerét.

– Egységesek lettek az áruházak, egységes szerkezetben minden áruházunkban ugyanaz az alapszortiment található meg, amely minden Praktikerben teljes körűen megjelenik a termék darabszámot, illetve választékot illetően – hangsúlyozta Szita Mária. A Praktiker beszerzési igazgatója hozzátette: – A modernizáció keretében fontosnak tartjuk, hogy a klasszikus barkácstermékek mellett a Praktiker kínálatában a dekor és lakberendezési árukörök is hangsúlyt kapjanak.

A koncepció a polcrendszerek és a bemutatóterek újragondolását kívánta meg, hogy az adott osztály termékei úgy kövessék egymást, hogy az elsőáras termékektől a vásárló könnyen eljuthasson a termékinformációnak és az árnak köszönhetően a magasabb kategóriájú árucikkek felé is, miközben a kiegészítő termékek logikusan vannak kihelyezve.

– Az alapszortiment mellett szükség van újdonságokra is, de továbbra is a barkácscikkekre és lakberendezési termékekre fókuszálunk. Egyre több nagyobb értékű és magasabb árkategóriájú termékeket választanak a vásárlóink– mondta Bagaméri László, a Praktiker értékesítési igazgatója. Hozzátette: a vállalatunk idén is az előző évekhez hasonló ütemű emelkedésre számít. Tavaly 20 százalékos növekedést értünk el, valószínűleg idén is két számjegyű lesz a bővülés.

A Praktiker modernizációs programja a kisebb alapterületű, 4800-6000 négyzetméteres barkácsáruházakban kezdődött: Esztergom, Zalaegerszeg és Kaposvár után szeptember közepén Nyíregyházán fejeződött be az átépítés. Ahhoz, hogy az alapválasztékot meg tudja mutatni a Praktiker, a legkisebb formátumú egységekben kezdte a felújítást. A modernizáció tovább folytatódik a közeljövőben. Az áruházakban nem csak az árukészletet, hanem az arculatot illetően is egységesített a Praktiker.

– A vásárlóinknak könnyebb döntést hozni a tematizálásnak köszönhetően, és gyorsabbá vált a navigáció is az áruházon belül, míg a dolgozók számára egyszerűbb, érthetőbb és könnyebb lett a feladatok végrehajtása – hangsúlyozta Németh Gyula. A Praktiker értékesítési igazgatóhelyettese hozzátette: – A fejlesztéseink környezettudatos megoldások segítségével valósultak meg. Az áruházakat környezetbarát vízbázisú festékanyagokkal újítottuk fel, és energiatakarékos ledes mennyezetvilágítást és polcvilágítást alakítottunk ki, a kiállítási területeken, pedig több mozgásérzékelős megoldás takarékoskodik az árammal.

A Praktiker egyértelműen a vevői elégedettség növekedését, ezáltal a forgalombővülést várja a fejlesztésektől. Az első tapasztalatok visszaigazolják a Praktiker várakozásait: ahol megtörtént a modernizáció, egyértelműen nőtt az áruház forgalma is. A Praktiker 2023-ig az összes áruházát szeretné felújtani, hogy minél több élményt jelentsen a vásárlás az egyre igényesebb hazai fogyasztóknak. Ez összesen mintegy 130.000 négyzetméternyi értékesítési területet jelent.

Média forrás: realista.hu
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Modernizálja áruházait a Praktiker

2018. Október 11. Retail
Újragondolta üzletegységeinek működését a Praktiker: egységesítette áruházai szortimentjét, valamint hangsúlyt kapott a dekor és lakberendezési termékkínálat a 20 barkácsáruházat működtető vállalatnál. 

A kisebb alapterületű áruházak felújítása, illetve az új polcrendszerek és látványosabb bemutatóterek kialakításánál a vevői élmény növelésére törekedtek, amitől a Praktiker egyértelmű forgalomnövekedést vár. A hazai keresletnövekedésre válaszolva a Praktiker nagy volumenű invesztíciót hajt végre és 5 év alatt modernizálja mind a 20 üzletét Magyarországon. A Wallis Csoport befektetői szerepvállalását, a konszolidációt követően a vezetőségben megfogalmazódott egy egységes alapkínálat áruházi berendezése. Ennek kapcsán megtervezték az áruválaszték strukturált, a vásárlók által követhető rendszerét.

– Egységesek lettek az áruházak, egységes szerkezetben minden áruházunkban ugyanaz az alapszortiment található meg, amely minden Praktikerben teljes körűen megjelenik a termék darabszámot, illetve választékot illetően – hangsúlyozta Szita Mária. A Praktiker beszerzési igazgatója hozzátette: – A modernizáció keretében fontosnak tartjuk, hogy a klasszikus barkácstermékek mellett a Praktiker kínálatában a dekor és lakberendezési árukörök is hangsúlyt kapjanak.

A koncepció a polcrendszerek és a bemutatóterek újragondolását kívánta meg, hogy az adott osztály termékei úgy kövessék egymást, hogy az elsőáras termékektől a vásárló könnyen eljuthasson a termékinformációnak és az árnak köszönhetően a magasabb kategóriájú árucikkek felé is, miközben a kiegészítő termékek logikusan vannak kihelyezve.

– Az alapszortiment mellett szükség van újdonságokra is, de továbbra is a barkácscikkekre és lakberendezési termékekre fókuszálunk. Egyre több nagyobb értékű és magasabb árkategóriájú termékeket választanak a vásárlóink– mondta Bagaméri László, a Praktiker értékesítési igazgatója. Hozzátette: a vállalatunk idén is az előző évekhez hasonló ütemű emelkedésre számít. Tavaly 20 százalékos növekedést értünk el, valószínűleg idén is két számjegyű lesz a bővülés.

A Praktiker modernizációs programja a kisebb alapterületű, 4800-6000 négyzetméteres barkácsáruházakban kezdődött: Esztergom, Zalaegerszeg és Kaposvár után szeptember közepén Nyíregyházán fejeződött be az átépítés. Ahhoz, hogy az alapválasztékot meg tudja mutatni a Praktiker, a legkisebb formátumú egységekben kezdte a felújítást. A modernizáció tovább folytatódik a közeljövőben. Az áruházakban nem csak az árukészletet, hanem az arculatot illetően is egységesített a Praktiker.

– A vásárlóinknak könnyebb döntést hozni a tematizálásnak köszönhetően, és gyorsabbá vált a navigáció is az áruházon belül, míg a dolgozók számára egyszerűbb, érthetőbb és könnyebb lett a feladatok végrehajtása – hangsúlyozta Németh Gyula. A Praktiker értékesítési igazgatóhelyettese hozzátette: – A fejlesztéseink környezettudatos megoldások segítségével valósultak meg. Az áruházakat környezetbarát vízbázisú festékanyagokkal újítottuk fel, és energiatakarékos ledes mennyezetvilágítást és polcvilágítást alakítottunk ki, a kiállítási területeken, pedig több mozgásérzékelős megoldás takarékoskodik az árammal.

A Praktiker egyértelműen a vevői elégedettség növekedését, ezáltal a forgalombővülést várja a fejlesztésektől. Az első tapasztalatok visszaigazolják a Praktiker várakozásait: ahol megtörtént a modernizáció, egyértelműen nőtt az áruház forgalma is. A Praktiker 2023-ig az összes áruházát szeretné felújtani, hogy minél több élményt jelentsen a vásárlás az egyre igényesebb hazai fogyasztóknak. Ez összesen mintegy 130.000 négyzetméternyi értékesítési területet jelent.

Média forrás: realista.hu

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!

iroda.hu V. Díjátadó Gála Irodablog.hu - Munka. Stílus. Design. theBAR by iroda.hu Ingatlan évkönyv 2014-2015

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC