X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

 

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy naponta hírlevelet küldjünk neked a legfontosabb ingatlanpiaci hírekről, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.

Márkaboom előtt áll Magyarország

2018. Május 31. Retail
Vállalkozások tömege áll a siker kapujában – és egyhelyben topog. Továbblépni csak márkaépítéssel lehet – mondta Wolf Gábor kisvállalati marketing szakértő, a Marketing Commando vezető tanácsadója a közelmúltban rendezett XI. Marketing Szuperkonferencián.

Sok kisvállalkozás növekedése megtorpan egy ponton. Ennek biztos jelei, ha elmúlik a újdonság kezdeti ereje, ha kimerülnek a reklámcsatornák, ha egyre nehezebb fenntartani a kezdeti növekedést, csökken a piaci részesedés, a profit, ha állandóan kampányolni kell. A továbblépés kulcsa a márkaépítés, mellyel költséghatékonyabbá tehető a kommunikáció és szélesíthető a piaci jelenlét.

A változást több trend is segíti: egyre drágább és bonyolultabb online hirdetni, miközben egyre szigorodik a szabályozás, szűkítve a cégek mozgásterét – mint a most életbe lépett GDPR is. Mindezek alapján várhatóan vállalkozások tömegei kezdenek márkaépítésbe, márkaboom előtt áll Magyarország – vélekedik Wolf Gábor.

Csakhogy, egy márka elterjesztéséhez merőben más módszerek szükségesek, mint a vállalkozás beindításához kellettek. Míg egy vállalkozást beindítani rövid távú akciókkal, kampányokkal lehet, erős márka építéséhez ez már nem elég.

Mit csinálnak máshogy a sikeres márkák?

A vállalkozások többsége termékorientált. Csak önmagáról - a saját termékéről – beszél, csak önmagával foglalkozik. Ámde a termékorientáltság nem épít márkát! A kiemelkedő sikert elérő márkák nem a termékről beszélnek a reklámjaikban, hanem csábítanak – például érzelmekkel, amit a termék kivált. Nem egy cipőről beszélnek, hanem sportról, teljesítményről, hogy legyőzheted önmagad. Azonban az üzenetnek mindig relevánsnak kell lennie, ehhez pedig úgy kell ismerni a vevőket, mint egy antropológus – mondta Wolf Gábor. 

A legsikeresebb márkák ennél is tovább mennek: egy ideológiát fogalmaznak meg. Meghatározzák a márka legfőbb értékét és minden lehetséges fórumon kommunikálják. Egy kozmetikum a szorongástól szeretné megszabadítani a nőket. Egy másik cég arról beszél, hogy gondolkodj másként. Dereng melyik vállalkozásokról lehet szó? A lényeg, hogy a márka által képviselt gondolat, üzenet összetéveszthetetlenül egyedi legyen. Akárcsak a márka stílusa, ami túlmutat a logón és a kisarculat keretein. A vállalkozás minden elemében vissza kell köszönnie, a honlaptól kezdve az emailen és a cégautókon át a kommunikáció stílusáig.

Nem mindegy hogyan érintik meg a vevőt 

A kisvállalati marketing szakértő szerint, a márkaépítés túlmutat a marketingen, lényegében a cég működési alapelve. A vállalkozás minden tevékenységében jelen van. Ahhoz, hogy egy vállalkozás a kívánt képet alakítsa ki magáról, fel kell térképeznie azokat a pontokat, ahol találkozik a vevőivel. Majd ezeken a pontokon meg kell terveznie mi fog történni, mégpedig úgy, hogy az tökéletes összhangban legyen a márka üzenetével, stílusával. Meg kell határozni hogyan találkozik a vevő a céggel vásárlás előtt, közben és utána. Milyenek legyenek a hirdetések, a honlap, a vásárlás utáni köszönő oldal, a bolt arculata, az eladók ruhája, a csomagolás, vásárlás után a számla.

Média forrás: realista.hu
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Márkaboom előtt áll Magyarország

Vállalkozások tömege áll a siker kapujában – és egyhelyben topog. Továbblépni csak márkaépítéssel lehet – mondta Wolf Gábor kisvállalati marketing szakértő, a Marketing Commando vezető tanácsadója a közelmúltban rendezett XI. Marketing Szuperkonferencián.

Sok kisvállalkozás növekedése megtorpan egy ponton. Ennek biztos jelei, ha elmúlik a újdonság kezdeti ereje, ha kimerülnek a reklámcsatornák, ha egyre nehezebb fenntartani a kezdeti növekedést, csökken a piaci részesedés, a profit, ha állandóan kampányolni kell. A továbblépés kulcsa a márkaépítés, mellyel költséghatékonyabbá tehető a kommunikáció és szélesíthető a piaci jelenlét.

A változást több trend is segíti: egyre drágább és bonyolultabb online hirdetni, miközben egyre szigorodik a szabályozás, szűkítve a cégek mozgásterét – mint a most életbe lépett GDPR is. Mindezek alapján várhatóan vállalkozások tömegei kezdenek márkaépítésbe, márkaboom előtt áll Magyarország – vélekedik Wolf Gábor.

Csakhogy, egy márka elterjesztéséhez merőben más módszerek szükségesek, mint a vállalkozás beindításához kellettek. Míg egy vállalkozást beindítani rövid távú akciókkal, kampányokkal lehet, erős márka építéséhez ez már nem elég.

Mit csinálnak máshogy a sikeres márkák?

A vállalkozások többsége termékorientált. Csak önmagáról - a saját termékéről – beszél, csak önmagával foglalkozik. Ámde a termékorientáltság nem épít márkát! A kiemelkedő sikert elérő márkák nem a termékről beszélnek a reklámjaikban, hanem csábítanak – például érzelmekkel, amit a termék kivált. Nem egy cipőről beszélnek, hanem sportról, teljesítményről, hogy legyőzheted önmagad. Azonban az üzenetnek mindig relevánsnak kell lennie, ehhez pedig úgy kell ismerni a vevőket, mint egy antropológus – mondta Wolf Gábor. 

A legsikeresebb márkák ennél is tovább mennek: egy ideológiát fogalmaznak meg. Meghatározzák a márka legfőbb értékét és minden lehetséges fórumon kommunikálják. Egy kozmetikum a szorongástól szeretné megszabadítani a nőket. Egy másik cég arról beszél, hogy gondolkodj másként. Dereng melyik vállalkozásokról lehet szó? A lényeg, hogy a márka által képviselt gondolat, üzenet összetéveszthetetlenül egyedi legyen. Akárcsak a márka stílusa, ami túlmutat a logón és a kisarculat keretein. A vállalkozás minden elemében vissza kell köszönnie, a honlaptól kezdve az emailen és a cégautókon át a kommunikáció stílusáig.

Nem mindegy hogyan érintik meg a vevőt 

A kisvállalati marketing szakértő szerint, a márkaépítés túlmutat a marketingen, lényegében a cég működési alapelve. A vállalkozás minden tevékenységében jelen van. Ahhoz, hogy egy vállalkozás a kívánt képet alakítsa ki magáról, fel kell térképeznie azokat a pontokat, ahol találkozik a vevőivel. Majd ezeken a pontokon meg kell terveznie mi fog történni, mégpedig úgy, hogy az tökéletes összhangban legyen a márka üzenetével, stílusával. Meg kell határozni hogyan találkozik a vevő a céggel vásárlás előtt, közben és utána. Milyenek legyenek a hirdetések, a honlap, a vásárlás utáni köszönő oldal, a bolt arculata, az eladók ruhája, a csomagolás, vásárlás után a számla.

Média forrás: realista.hu

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!

iroda.hu V. Díjátadó Gála Irodablog.hu - Munka. Stílus. Design. theBAR by iroda.hu Ingatlan évkönyv 2014-2015

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC