X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

 

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy naponta hírlevelet küldjünk neked a legfontosabb ingatlanpiaci hírekről, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.

Mutasd az irodád, megmondom, ki vagy!

2019. Február 07.
Az iroda mint a céges brand egyik fontos eszköze, vagy ahogy angolul mondják, az office branding egyre fontosabb szerepet kap a fiatalabb generációk munkahely-választásánál. Mutasd az irodád, megmondom, ki vagy. Ezzel foglalkozik az „Office Branding. Az iroda az új titkos fegyver?” kerekasztal-beszélgetés az OfficeUP konferencián.

Az irodakultúra az elmúlt években hatalmas változáson ment keresztül, már nem csupán belsőépítészeti és irodabútoros kérdés: hogyan nézzen ki a munkahelyünk, hiszen az iroda a vállalat munkaadói brandjének (employer brand) szerves része lett. A leendő kollégák nagy érdeklődéssel nézik meg azt a munkahelyet, ahová esetleg ők is be fognak járni nap mint nap. Az iroda már nem csupán négy fal többé, hanem a cég szellemiségét és filozófiáját is megtestesíti.

A vállalat értékei jelennek meg a munkahelyen mind a kialakításban, mind a szolgáltatásokban, mind az atmoszférában. De nem csak a wellbeing, a kényelem és a sokszínűség jellemzi a modern irodákat, hanem konkrétan különböző tárgyak, díszítőelemek, grafikák fókuszálnak a cég értékeire és történetére. Időtáblázatok mutatják be a vállalat addigi történetét, a díjakat bekeretezve a falakra helyezik, vagyis tudatosítják, hogy az itt dolgozók a vállalat, mint egy nagy közösség tagjai lesznek, és nem szimplán munkavállalók.

A munkahely közösségi helyszínné válik, ahol nem a merev nyolcórás munkarendet testesíti meg az iroda fizikai tere, hanem egy életérzést, életstílust jelenít meg. A 21. század technológiai vívmányai mellett a fiatalabb generációk viselkedéskultúrája is tetten érhető az alaprajzi elrendezésben, valamint az egyes használati tárgyakban és helyiségekben. Komplex terek jönnek létre, ahol többféle tevékenység zajlik, nincsenek merev határok, minden összefügg mindennel, amelyet áthat a vállalati kultúra eszméje.

Résztvevők: Heal Edina - operatív igazgató, Republic Group; Árr Mariann - ügyvezető igazgató, ROAR by Generali; Márton Szabolcs – kreatív igazgató, Republic Group; Szőke Gábor Miklós - szobrászművész, tervező.

+++

Itt olvashatunk részletesen az OfficeUp konferenciáról.

Fotó: Az Év Irodája

Média forrás: realista.hu
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Mutasd az irodád, megmondom, ki vagy!

Az iroda mint a céges brand egyik fontos eszköze, vagy ahogy angolul mondják, az office branding egyre fontosabb szerepet kap a fiatalabb generációk munkahely-választásánál. Mutasd az irodád, megmondom, ki vagy. Ezzel foglalkozik az „Office Branding. Az iroda az új titkos fegyver?” kerekasztal-beszélgetés az OfficeUP konferencián.

Az irodakultúra az elmúlt években hatalmas változáson ment keresztül, már nem csupán belsőépítészeti és irodabútoros kérdés: hogyan nézzen ki a munkahelyünk, hiszen az iroda a vállalat munkaadói brandjének (employer brand) szerves része lett. A leendő kollégák nagy érdeklődéssel nézik meg azt a munkahelyet, ahová esetleg ők is be fognak járni nap mint nap. Az iroda már nem csupán négy fal többé, hanem a cég szellemiségét és filozófiáját is megtestesíti.

A vállalat értékei jelennek meg a munkahelyen mind a kialakításban, mind a szolgáltatásokban, mind az atmoszférában. De nem csak a wellbeing, a kényelem és a sokszínűség jellemzi a modern irodákat, hanem konkrétan különböző tárgyak, díszítőelemek, grafikák fókuszálnak a cég értékeire és történetére. Időtáblázatok mutatják be a vállalat addigi történetét, a díjakat bekeretezve a falakra helyezik, vagyis tudatosítják, hogy az itt dolgozók a vállalat, mint egy nagy közösség tagjai lesznek, és nem szimplán munkavállalók.

A munkahely közösségi helyszínné válik, ahol nem a merev nyolcórás munkarendet testesíti meg az iroda fizikai tere, hanem egy életérzést, életstílust jelenít meg. A 21. század technológiai vívmányai mellett a fiatalabb generációk viselkedéskultúrája is tetten érhető az alaprajzi elrendezésben, valamint az egyes használati tárgyakban és helyiségekben. Komplex terek jönnek létre, ahol többféle tevékenység zajlik, nincsenek merev határok, minden összefügg mindennel, amelyet áthat a vállalati kultúra eszméje.

Résztvevők: Heal Edina - operatív igazgató, Republic Group; Árr Mariann - ügyvezető igazgató, ROAR by Generali; Márton Szabolcs – kreatív igazgató, Republic Group; Szőke Gábor Miklós - szobrászművész, tervező.

+++

Itt olvashatunk részletesen az OfficeUp konferenciáról.

Fotó: Az Év Irodája

Média forrás: realista.hu

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!

iroda.hu V. Díjátadó Gála Irodablog.hu - Munka. Stílus. Design. theBAR by iroda.hu Ingatlan évkönyv 2014-2015

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC