X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

 

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy naponta hírlevelet küldjünk neked a legfontosabb ingatlanpiaci hírekről, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Balogh László
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.

Nielsen: nőtt az élelmiszerek kiskereskedelmi forgalma

2017. Február 02. Retail
Az élelmiszerek kiskereskedelmi forgalmának értéke 2015 decembere és 2016 novembere között 2 százalékkal nőtt az egy évvel korábbihoz képest, mennyiség szempontjából 1 százalékkal csökkent a bolti eladás - derül ki a Nielsen legfrissebb felméréséből. 

A forgalom ebben az időszakban elérte az 1620 milliárd forintot. A legnagyobb forgalmú 20 élelmiszerkategória közül tizenötnek nőtt, egynek pedig stagnált az értékben mért eladása. Átlag felett (4-8 százalék) emelkedett a sajtok - különösen az olcsóbbak -, a gyümölcslevek, az édes kekszek, a kutya- és macskaeledelek, az étolaj, valamint az energia- és sportitalok forgalma - írták. Utóbbiak eladása kezdetektől fogva nő és a jelek szerint ennek a folyamatnak még mindig nincs vége. 

A felmérés szerint megállt a hipermarketek piaci részesedésének csökkenése. Az értékben mért eladásból legutóbb december-november között ugyanúgy 26 százalékot ért el a részesedésük, mint egy évvel korábban. Egyre inkább keresik a kényelmes vásárlás lehetőségeit a fogyasztók. Ezt tükrözi, hogy a szervezett kiskereskedelem lakóhely közeli 401-2500 négyzetméter közötti szupermarketjeinek és diszkontjainak forgalma az átlagosnál jobban nő - írta Kocsis Eszter, a Nielsen ügyfélkapcsolati vezetője.

Összességében nőtt a koncentráció is, a korábbi években a 400 négyzetméteresnél kisebb üzletek piaci részesedése stabilan tartotta magát, részarányuk azonban most csökkent, 35 százalékról 34 százalékra. Ezzel egy időben a 400 négyzetméternél nagyobb egységek mutatója 65-ről 66 százalékra emelkedett. 18-ról 17 százalékra csökkent a kisebb (51-200 négyzetméteres), ugyanakkor 29-ről 40 százalékra emelkedett a nagyobb (401-2500 négyzetméteres) üzletek piaci részesedése.  

A vizsgálat a kereskedelmi láncokból származó elektronikus, valamint a hagyományos kiskereskedelmi egységek felmért adatain alapul és 90 élelmiszer kategóriát vett figyelembe.

Média forrás: Nielsen
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Nielsen: nőtt az élelmiszerek kiskereskedelmi forgalma

Az élelmiszerek kiskereskedelmi forgalmának értéke 2015 decembere és 2016 novembere között 2 százalékkal nőtt az egy évvel korábbihoz képest, mennyiség szempontjából 1 százalékkal csökkent a bolti eladás - derül ki a Nielsen legfrissebb felméréséből. 

A forgalom ebben az időszakban elérte az 1620 milliárd forintot. A legnagyobb forgalmú 20 élelmiszerkategória közül tizenötnek nőtt, egynek pedig stagnált az értékben mért eladása. Átlag felett (4-8 százalék) emelkedett a sajtok - különösen az olcsóbbak -, a gyümölcslevek, az édes kekszek, a kutya- és macskaeledelek, az étolaj, valamint az energia- és sportitalok forgalma - írták. Utóbbiak eladása kezdetektől fogva nő és a jelek szerint ennek a folyamatnak még mindig nincs vége. 

A felmérés szerint megállt a hipermarketek piaci részesedésének csökkenése. Az értékben mért eladásból legutóbb december-november között ugyanúgy 26 százalékot ért el a részesedésük, mint egy évvel korábban. Egyre inkább keresik a kényelmes vásárlás lehetőségeit a fogyasztók. Ezt tükrözi, hogy a szervezett kiskereskedelem lakóhely közeli 401-2500 négyzetméter közötti szupermarketjeinek és diszkontjainak forgalma az átlagosnál jobban nő - írta Kocsis Eszter, a Nielsen ügyfélkapcsolati vezetője.

Összességében nőtt a koncentráció is, a korábbi években a 400 négyzetméteresnél kisebb üzletek piaci részesedése stabilan tartotta magát, részarányuk azonban most csökkent, 35 százalékról 34 százalékra. Ezzel egy időben a 400 négyzetméternél nagyobb egységek mutatója 65-ről 66 százalékra emelkedett. 18-ról 17 százalékra csökkent a kisebb (51-200 négyzetméteres), ugyanakkor 29-ről 40 százalékra emelkedett a nagyobb (401-2500 négyzetméteres) üzletek piaci részesedése.  

A vizsgálat a kereskedelmi láncokból származó elektronikus, valamint a hagyományos kiskereskedelmi egységek felmért adatain alapul és 90 élelmiszer kategóriát vett figyelembe.

Média forrás: Nielsen

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!

iroda.hu V. Díjátadó Gála Irodablog.hu - Munka. Stílus. Design. theBAR by iroda.hu Ingatlan évkönyv 2014-2015

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC