X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

 

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy naponta hírlevelet küldjünk neked a legfontosabb ingatlanpiaci hírekről, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.

OFFICEUP IRODATREND KONFERENCIA BY AZ ÉV IRODÁJA

2018. November 20.
Melyek a legújabb irodatrendek? Hogyan járulhat hozzá az irodai környezet a munkáltatók márkájához? Hogyan használható fel a munkakörnyezet a munkaerő toborzásra és megtartásra? Milyen igényei vannak az új generációknak? Ezekre a kérdésekre keresik a szervezők a választ Az Év Irodája verseny első irodatrend konferenciáján, az OfficeUP-on, ahol workshopokkal, szakmai előadásokkal, dizájn kiállításokkal mutatják be, hogy milyen irodában fogunk dolgozni a jövőben. Az OfficeUP rendezvény csúcspontja Az Év Irodája Díjátadó lesz, ahol a verseny bérlői díjait osztják ki 2019. február 20-án az Akvárium Klubban.

A munkaerőhiány leküzdésében a cégeknek mindent be kell vetniük, hogy megtalálják a legjobb szakembereket. Az álommunkahelyek dolgozóinak egyre nagyobb beleszólásuk van a vállalatok ügyeibe, és már olyan fontos kérdésekben is dönthetnek, hogy milyen legyen az iroda. A Randstad munkaerőpiaci cég nemzetközi kutatásából is kiderült, hogy az Y és Z generációknak a második legfontosabb tényező munkahely-választásnál a munkakörnyezet, vagyis az iroda.

Az OfficeUP irodatrend konferencia gazdag programkínálatában előadások, kerekasztal beszélgetések, workshopok és dizájnkiállítások szerepelnek, ahol szakmai kérdést vitatnak meg a meghívott szakemberek, cégvezetők. A HR szakma nagyágyúi és a jövő bérlői, illetve Az Év Irodája verseny elmúlt éveinek döntősei és győztesei adják át tudásukat a résztvevőknek.

A rendezvényen megmutatjuk a cégeknek: hogyan lehet kreatív munkakörnyezetet kialakítani, mik a legújabb nemzetközi trendek és hogyan tudják profin kommunikációra és munkaerő-toborzásra használni az irodateret. Szakmai tudást és gyakorlati tapasztalatokat osztunk meg azokkal a cégekkel, akik új irodába költöznek vagy megújítják a munkahelyüket. Azok is sokat tanulhatnak, akik a legújabb munkavállalói igényeket szeretnék megvalósítani vagy éppen kultúraváltást terveznek” – hangsúlyozta Fodor Dániel, Az Év Irodája verseny és az OfficeUP szervezője.

Az Év Irodáját is szervező csapat sokoldalú tematikát állított össze a konferenciára, ami az adott cég élethelyzetéhez mérten dolgozza fel gyakorlatban a kérdéseket. Az inspirációtól kezdve a projektmenedzsmenten át egészen a kommunikációig széles a választék, a munkakultúra legkülönbözőbb területeit és a sikeres irodatér legfontosabb jellemzőit elemzik.

Az OfficeUP irodatrend konferenciára egészen december 31-ig lehet kedvezményes áron jegyet vásárolni, és 2019. február 20-án személyesen tudunk inspirálódni az Akvárium Klubban, ahol a verseny díjátadóját is élőben tudjuk követni.

www.officeup.hu

Az Év Irodája Verseny nevezésével és a rendezvénnyel kapcsolatos friss információkért kövessétek a rendezvény Facebook eseményét.

Média forrás: realista.hu
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

OFFICEUP IRODATREND KONFERENCIA BY AZ ÉV IRODÁJA

2018. November 20.
Melyek a legújabb irodatrendek? Hogyan járulhat hozzá az irodai környezet a munkáltatók márkájához? Hogyan használható fel a munkakörnyezet a munkaerő toborzásra és megtartásra? Milyen igényei vannak az új generációknak? Ezekre a kérdésekre keresik a szervezők a választ Az Év Irodája verseny első irodatrend konferenciáján, az OfficeUP-on, ahol workshopokkal, szakmai előadásokkal, dizájn kiállításokkal mutatják be, hogy milyen irodában fogunk dolgozni a jövőben. Az OfficeUP rendezvény csúcspontja Az Év Irodája Díjátadó lesz, ahol a verseny bérlői díjait osztják ki 2019. február 20-án az Akvárium Klubban.

A munkaerőhiány leküzdésében a cégeknek mindent be kell vetniük, hogy megtalálják a legjobb szakembereket. Az álommunkahelyek dolgozóinak egyre nagyobb beleszólásuk van a vállalatok ügyeibe, és már olyan fontos kérdésekben is dönthetnek, hogy milyen legyen az iroda. A Randstad munkaerőpiaci cég nemzetközi kutatásából is kiderült, hogy az Y és Z generációknak a második legfontosabb tényező munkahely-választásnál a munkakörnyezet, vagyis az iroda.

Az OfficeUP irodatrend konferencia gazdag programkínálatában előadások, kerekasztal beszélgetések, workshopok és dizájnkiállítások szerepelnek, ahol szakmai kérdést vitatnak meg a meghívott szakemberek, cégvezetők. A HR szakma nagyágyúi és a jövő bérlői, illetve Az Év Irodája verseny elmúlt éveinek döntősei és győztesei adják át tudásukat a résztvevőknek.

A rendezvényen megmutatjuk a cégeknek: hogyan lehet kreatív munkakörnyezetet kialakítani, mik a legújabb nemzetközi trendek és hogyan tudják profin kommunikációra és munkaerő-toborzásra használni az irodateret. Szakmai tudást és gyakorlati tapasztalatokat osztunk meg azokkal a cégekkel, akik új irodába költöznek vagy megújítják a munkahelyüket. Azok is sokat tanulhatnak, akik a legújabb munkavállalói igényeket szeretnék megvalósítani vagy éppen kultúraváltást terveznek” – hangsúlyozta Fodor Dániel, Az Év Irodája verseny és az OfficeUP szervezője.

Az Év Irodáját is szervező csapat sokoldalú tematikát állított össze a konferenciára, ami az adott cég élethelyzetéhez mérten dolgozza fel gyakorlatban a kérdéseket. Az inspirációtól kezdve a projektmenedzsmenten át egészen a kommunikációig széles a választék, a munkakultúra legkülönbözőbb területeit és a sikeres irodatér legfontosabb jellemzőit elemzik.

Az OfficeUP irodatrend konferenciára egészen december 31-ig lehet kedvezményes áron jegyet vásárolni, és 2019. február 20-án személyesen tudunk inspirálódni az Akvárium Klubban, ahol a verseny díjátadóját is élőben tudjuk követni.

www.officeup.hu

Az Év Irodája Verseny nevezésével és a rendezvénnyel kapcsolatos friss információkért kövessétek a rendezvény Facebook eseményét.

Média forrás: realista.hu

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!

iroda.hu V. Díjátadó Gála Irodablog.hu - Munka. Stílus. Design. theBAR by iroda.hu Ingatlan évkönyv 2014-2015

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC