X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

 

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy naponta hírlevelet küldjünk neked a legfontosabb ingatlanpiaci hírekről, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Balogh László
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.

Online hirdetik ki Az Év Irodája és Az Év Családbarát Irodája díjakat

2020. Április 14.
Az elmúlt tíz évben valódi irodaevolúciós folyamat zajlott le Magyarországon.

Bár a koronavírus-járvány következtében a többség jelenleg otthonról dolgozik, az így szerzett tapasztalatok után a munkavállalók várhatóan még inkább értékelni fogják a megfelelően kialakított irodai környezetet. Tíz évvel ezelőtt éppen azért hozták létre Az Év Irodája versenyt, hogy ezzel is felhívják a cégek és a fejlesztők figyelmét a munkahelyi környezet fontosságára. A jelenlegi helyzethez alkalmazkodva a jubileumi díjakat április 30-án ingyenes online műsor keretében adják át.

Idén 10 éves a nemzetközi szinten is egyedülálló, munkahelyi környezetre fókuszáló, független ingatlanszakmai díj, Az Év Irodája.

„Hosszú ideje készülünk a jubileumi díjátadó eseményre, azonban a jelenlegi járványhelyzet minket is választás elé állított. Végül amellett döntöttünk, hogy halasztás helyett idén az online térben rendezzük meg a díjátadót, ráadásul ingyenesen, hogy mindenkinek elérhető legyen az esemény, akit érdekelnek a dizájnos irodák és épületek. Ez a mi támogatásunk most a piac felé. A verseny egyébként a 2008-as válság kirobbanása után indult, így tapasztalatból tudjuk, mennyire fontos időben, ám mégis átgondolva reagálni az új helyzetekre. Ezért az ingyenes díjátadót is szakmai beszélgetéssel kezdjük a zsűritagokkal, emellett kutatásokkal, hiteles piaci információkkal is segítjük a cégeket és a szakmát” - emeli ki Fodor Dániel, a verseny főszervezője.

Az ingatlan.com csoport által megrendezett versenyre 170-nél is több pályázat érkezett. A nevezők közül egy 50 fős üzleti zsűri, egy 10 fős szakmai zsűri és egy közönségszavazás összesített eredményei alapján választották ki a győzteseket. A bérlői és dizájn kategóriák mellett a Három Királyfi Három Királylány mozgalommal együttműködve idén adják át először Az Év Családbarát Irodája díjat. Ezzel is felhívva a figyelmet annak fontosságára, hogy az irodák kialakításakor minél többen törekedjenek arra, legyen olyan hely, ahol a szülő úgy tud dolgozni, hogy ott van mellette a gyermeke, ezzel is segítve a munka és a magánélet egyensúlyának fenntartását. Ez talán az átalakuló munkavégzésünk miatt még fontosabb lesz a családoknak a jövőben.

A verseny szervezői azt is fontosnak tartják, hogy a piacot felkészítsék a koronavírus-járvány utáni időszakra. Várhatóan ugyanis az irodai élet meg fog változni, és új szempontokat is figyelembe kell majd venni a munkakörnyezet kialakításakor. Erősebb tendenciává válhat például itthon is a második otthon filozófiája, azaz a rugalmasabb munkavállalói időkeret és munkahely, ahol a munkáltatók ahhoz hasonló élményt nyújtanak az irodában, mintha otthonról dolgoznának a munkavállalók. A díjátadót felvezető beszélgetés is a várható változások témakörét járja majd körül, emellett elindították az irodai élet jövőjéről szóló „Az Év Irodája podcastot” is. A beszélgetésekben a szakma kiemelt képviselői olyan kérdésekre keresik a választ, hogy vajon mi lesz a tömeges home office után, miként fogunk dolgozni fél év múlva.

Az ingyenes díjátadóra itt lehet regisztrálni: http://officeup.hu/

A 2019-es versenyre nevezett irodák és közösségi terek: https://azevirodaja.hu/verseny/2019/azevirodaja

A szakmai podcast adásokba itt lehet belehallgatni: https://anchor.fm/azevirodaja

Média forrás: realista.hu
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Online hirdetik ki Az Év Irodája és Az Év Családbarát Irodája díjakat

Az elmúlt tíz évben valódi irodaevolúciós folyamat zajlott le Magyarországon.

Bár a koronavírus-járvány következtében a többség jelenleg otthonról dolgozik, az így szerzett tapasztalatok után a munkavállalók várhatóan még inkább értékelni fogják a megfelelően kialakított irodai környezetet. Tíz évvel ezelőtt éppen azért hozták létre Az Év Irodája versenyt, hogy ezzel is felhívják a cégek és a fejlesztők figyelmét a munkahelyi környezet fontosságára. A jelenlegi helyzethez alkalmazkodva a jubileumi díjakat április 30-án ingyenes online műsor keretében adják át.

Idén 10 éves a nemzetközi szinten is egyedülálló, munkahelyi környezetre fókuszáló, független ingatlanszakmai díj, Az Év Irodája.

„Hosszú ideje készülünk a jubileumi díjátadó eseményre, azonban a jelenlegi járványhelyzet minket is választás elé állított. Végül amellett döntöttünk, hogy halasztás helyett idén az online térben rendezzük meg a díjátadót, ráadásul ingyenesen, hogy mindenkinek elérhető legyen az esemény, akit érdekelnek a dizájnos irodák és épületek. Ez a mi támogatásunk most a piac felé. A verseny egyébként a 2008-as válság kirobbanása után indult, így tapasztalatból tudjuk, mennyire fontos időben, ám mégis átgondolva reagálni az új helyzetekre. Ezért az ingyenes díjátadót is szakmai beszélgetéssel kezdjük a zsűritagokkal, emellett kutatásokkal, hiteles piaci információkkal is segítjük a cégeket és a szakmát” - emeli ki Fodor Dániel, a verseny főszervezője.

Az ingatlan.com csoport által megrendezett versenyre 170-nél is több pályázat érkezett. A nevezők közül egy 50 fős üzleti zsűri, egy 10 fős szakmai zsűri és egy közönségszavazás összesített eredményei alapján választották ki a győzteseket. A bérlői és dizájn kategóriák mellett a Három Királyfi Három Királylány mozgalommal együttműködve idén adják át először Az Év Családbarát Irodája díjat. Ezzel is felhívva a figyelmet annak fontosságára, hogy az irodák kialakításakor minél többen törekedjenek arra, legyen olyan hely, ahol a szülő úgy tud dolgozni, hogy ott van mellette a gyermeke, ezzel is segítve a munka és a magánélet egyensúlyának fenntartását. Ez talán az átalakuló munkavégzésünk miatt még fontosabb lesz a családoknak a jövőben.

A verseny szervezői azt is fontosnak tartják, hogy a piacot felkészítsék a koronavírus-járvány utáni időszakra. Várhatóan ugyanis az irodai élet meg fog változni, és új szempontokat is figyelembe kell majd venni a munkakörnyezet kialakításakor. Erősebb tendenciává válhat például itthon is a második otthon filozófiája, azaz a rugalmasabb munkavállalói időkeret és munkahely, ahol a munkáltatók ahhoz hasonló élményt nyújtanak az irodában, mintha otthonról dolgoznának a munkavállalók. A díjátadót felvezető beszélgetés is a várható változások témakörét járja majd körül, emellett elindították az irodai élet jövőjéről szóló „Az Év Irodája podcastot” is. A beszélgetésekben a szakma kiemelt képviselői olyan kérdésekre keresik a választ, hogy vajon mi lesz a tömeges home office után, miként fogunk dolgozni fél év múlva.

Az ingyenes díjátadóra itt lehet regisztrálni: http://officeup.hu/

A 2019-es versenyre nevezett irodák és közösségi terek: https://azevirodaja.hu/verseny/2019/azevirodaja

A szakmai podcast adásokba itt lehet belehallgatni: https://anchor.fm/azevirodaja

Média forrás: realista.hu

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!

iroda.hu V. Díjátadó Gála Irodablog.hu - Munka. Stílus. Design. theBAR by iroda.hu Ingatlan évkönyv 2014-2015

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC