X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

 

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy naponta hírlevelet küldjünk neked a legfontosabb ingatlanpiaci hírekről, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.

Open-office – így csináld jól!

2018. Március 22.
Open-office: tíz éve modern volt, ma szinte mindenki utálja, ezt mutatja az OFFISEVEN  idei felmérése. A szakértők arra is rákérdeztek mi teszi élhetővé az egyterű irodákat.

 

Elterjedt, mert gazdaságos

Magyarországon elsőként a multinacionális cégek alkalmazták, a hazájukban és más országokban már meghonosodott gyakorlatot, az egyterű irodákat.  A 2008-as gazdasági válság arra késztette a cégeket, hogy költséghatékonysági szempontból helyeket csökkentsenek, így egyre jobban terjedtek ezek a megoldások. Ugyanakkor a tulajdonosok, cégvezetők azt remélték, hogy az open-office segíteni fogja a csapatmunkát,  hatékonyabbá teszi az együttműködést, és növeli az elkötelezettséget. Ma is ez az elvárás.  Hogy ez megvalósuljon megfelelően, szabályokat lefektetve kell kialakítani a rendelkezésünkre álló teret. Sokan itt követik el a hibát, hogy nem megfelelően alkalmazzák ezt az irodai elrendezést.

 

Szereti valaki?

Az open-office-nak is van előnye és hátránya, de jelenleg többen utálják mint, szeretik. Viszont akadnak, akik több előnyt látnak benne, mint hátrányt, és hatékonynak tartják. Ők vannak kevesebben. Az egyterű irodákban dolgozók jellemzően a zajra panaszkodnak, átjáróháznak érzik munkahelyüket, valamint kevés számukra a személyes tér, hiszen túl közel ülnek egymáshoz a kollégák. Sokan, idegenkednek attól, hogy ha rálátnak a monitorukra, amire pedig egy nagy open térben elég jelentős esély van. Az OFFISEVEN nyár eleji felméréséből kiderül, hogy a magyar munkavállalók nem szeretik a nagy területű, több fős open-office kialakítást. A megkérdezett 303 fő (X,Y és Z  generációs válaszadók) közül, 14 fő vagyis mindössze 5% választaná önszántából ezt az iroda típust.

Hatékonyság és környezet

A felmérésből kiderül, hogy a válaszadók 92,4 % számára MEGHATÁROZÓ munkakörnyezetének minősége és 84,8% szerint BEFOLYÁSOLJA munkájának minőségét is az hogy hol milyen irodában dolgozik.  Ha ehhez hozzátesszük, hogy külföldi kutatások szerint 15%-al rosszabb a nyitott irodákban dolgozók termelékenysége, hajlamosabbak koncentráció zavarra és nagyobb eséllyel betegednek meg, akkor egyértelművé válik miért ilyen elutasított ez a forma.

 

Milyen a megfelelő?

Az optimális munkakörnyezet cégenként változó.  Más-más megoldás lehet jó vállalkozásonként, de még egy kisebb szervezeti részlegen belül is. Nincsenek mindenhol alkalmazható sablonok, egyedi megoldásokra van szükség! Mégpedig olyanra, amit szeretnek a munkavállalók!

Az OFFISEVEN felméréséből kiderül, hogy a kérdőívet kitöltők 44,6%-a kedvére szeretne választani, hogy a nap különböző szakaszaiban, hogyan, milyen környezetben dolgozik. 30,4 %-uk csendben szeretné végezni munkáját, 13,5% értékeli, ha színes a munkakörnyezete, 6,3% részesíti előnyben a letisztult, inkább színtelen (fekete/fehér/szürke) miliőt, míg 5,3% szeret nyüzsgésben, zajban dolgozni.

 

Mi a megoldás?

Ahhoz, hogy igazán hatékony munkakörnyezetet hozzunk létre meg kell ismerni a cég DNS-ét. A DNS-felmérés során feltérképezzük a  vállalati kultúrát, a munkastílusokat, a munkavállalói demográfiát, a szervezeti struktúrát, a regionális hatásokat, az iparágat és nem utolsó sorban a munkavállalók igényeit.  Így meghatározhatjuk, hogy a munkatársak számára milyen típusú munkaterületek felelnek meg leginkább, mi teszi kényelmessé és hatékonnyá az irodát.

 

 

g több irodadizájnra vágysz? Látogass el Instagram oldalunkra!

Média forrás: realista
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Open-office – így csináld jól!

Open-office: tíz éve modern volt, ma szinte mindenki utálja, ezt mutatja az OFFISEVEN  idei felmérése. A szakértők arra is rákérdeztek mi teszi élhetővé az egyterű irodákat.

 

Elterjedt, mert gazdaságos

Magyarországon elsőként a multinacionális cégek alkalmazták, a hazájukban és más országokban már meghonosodott gyakorlatot, az egyterű irodákat.  A 2008-as gazdasági válság arra késztette a cégeket, hogy költséghatékonysági szempontból helyeket csökkentsenek, így egyre jobban terjedtek ezek a megoldások. Ugyanakkor a tulajdonosok, cégvezetők azt remélték, hogy az open-office segíteni fogja a csapatmunkát,  hatékonyabbá teszi az együttműködést, és növeli az elkötelezettséget. Ma is ez az elvárás.  Hogy ez megvalósuljon megfelelően, szabályokat lefektetve kell kialakítani a rendelkezésünkre álló teret. Sokan itt követik el a hibát, hogy nem megfelelően alkalmazzák ezt az irodai elrendezést.

 

Szereti valaki?

Az open-office-nak is van előnye és hátránya, de jelenleg többen utálják mint, szeretik. Viszont akadnak, akik több előnyt látnak benne, mint hátrányt, és hatékonynak tartják. Ők vannak kevesebben. Az egyterű irodákban dolgozók jellemzően a zajra panaszkodnak, átjáróháznak érzik munkahelyüket, valamint kevés számukra a személyes tér, hiszen túl közel ülnek egymáshoz a kollégák. Sokan, idegenkednek attól, hogy ha rálátnak a monitorukra, amire pedig egy nagy open térben elég jelentős esély van. Az OFFISEVEN nyár eleji felméréséből kiderül, hogy a magyar munkavállalók nem szeretik a nagy területű, több fős open-office kialakítást. A megkérdezett 303 fő (X,Y és Z  generációs válaszadók) közül, 14 fő vagyis mindössze 5% választaná önszántából ezt az iroda típust.

Hatékonyság és környezet

A felmérésből kiderül, hogy a válaszadók 92,4 % számára MEGHATÁROZÓ munkakörnyezetének minősége és 84,8% szerint BEFOLYÁSOLJA munkájának minőségét is az hogy hol milyen irodában dolgozik.  Ha ehhez hozzátesszük, hogy külföldi kutatások szerint 15%-al rosszabb a nyitott irodákban dolgozók termelékenysége, hajlamosabbak koncentráció zavarra és nagyobb eséllyel betegednek meg, akkor egyértelművé válik miért ilyen elutasított ez a forma.

 

Milyen a megfelelő?

Az optimális munkakörnyezet cégenként változó.  Más-más megoldás lehet jó vállalkozásonként, de még egy kisebb szervezeti részlegen belül is. Nincsenek mindenhol alkalmazható sablonok, egyedi megoldásokra van szükség! Mégpedig olyanra, amit szeretnek a munkavállalók!

Az OFFISEVEN felméréséből kiderül, hogy a kérdőívet kitöltők 44,6%-a kedvére szeretne választani, hogy a nap különböző szakaszaiban, hogyan, milyen környezetben dolgozik. 30,4 %-uk csendben szeretné végezni munkáját, 13,5% értékeli, ha színes a munkakörnyezete, 6,3% részesíti előnyben a letisztult, inkább színtelen (fekete/fehér/szürke) miliőt, míg 5,3% szeret nyüzsgésben, zajban dolgozni.

 

Mi a megoldás?

Ahhoz, hogy igazán hatékony munkakörnyezetet hozzunk létre meg kell ismerni a cég DNS-ét. A DNS-felmérés során feltérképezzük a  vállalati kultúrát, a munkastílusokat, a munkavállalói demográfiát, a szervezeti struktúrát, a regionális hatásokat, az iparágat és nem utolsó sorban a munkavállalók igényeit.  Így meghatározhatjuk, hogy a munkatársak számára milyen típusú munkaterületek felelnek meg leginkább, mi teszi kényelmessé és hatékonnyá az irodát.

 

 

g több irodadizájnra vágysz? Látogass el Instagram oldalunkra!

Média forrás: realista

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!

iroda.hu V. Díjátadó Gála Irodablog.hu - Munka. Stílus. Design. theBAR by iroda.hu Ingatlan évkönyv 2014-2015

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC