X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

 

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy naponta hírlevelet küldjünk neked a legfontosabb ingatlanpiaci hírekről, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.

Rangos szakmai elismerésekkel jutalmazták a SPAR-t

2019. Október 21. Retail
Az egyik legjelentősebb reklámfilm-fesztivál ezüstszobra, a Magyar Termék védjegyhasználók döntése alapján adományozott ezüstérem és „Az Év Kereskedője” verseny dobogós helyezései mellett két üzlete kategóriagyőztes lett a SuperStore minősítésen. A vállalat átvehette a legjobb standnak járó elismerést is az országos élelmiszeripari vásáron, és az élelmiszer-hulladékot csökkentő programját szintén példaértékűnek találták.

„A SPAR Magyarország alapítása óta arra törekszik, hogy a legjobb vásárlói élményt biztosítsa az üzleteibe betérőknek. A minőségi kereskedelem és szolgáltatások kínálata az alap, amelyre vállalatunk tevékenysége épül. Vásárlóink pozitív visszajelzései mellett az idén ősszel kapott nívós szakmai elismerések is igazolják: jó úton járunk a vásárlóközösséggel történő párbeszédben és a színvonalas kiszolgálásukban. A SPAR a jövőben is folytatja fejlesztéseit és beruházásait, amelyeket a vevői elégedettség mellett remélhetőleg újabb díjakkal is elismernek” – mondta Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője.

Cannes-i ezüst a SPAR enjoy. reklámfilmnek

A két évvel korábbi nemzetközi siker után 2019-ben is ezüstszoborral jutalmazták a vállalatot: Ezüst Delfin-díjat nyert a SPAR enjoy. márka tévéreklámja az idei Cannes-i Corporate Media & TV Awards verseny „Marketing Communication – B2C” kategóriájában. A rangos elismerést minden évben a világ legkiválóbb vállalati filmjeinek, online média és televíziós dokumentumfilmjeinek ítélik oda. A formabontó animációkat tartalmazó kisfilm arra hívja fel a vásárlók figyelmét, hogy sok időt spórolhatnak azzal, ha a SPAR enjoy. késztermék-finomságait választják. A díjnyertes alkotás a vállalat marketingosztálya, a Greenroom Reklámügynökség és az I’m Film közös munkáját dicséri.

Dobogós helyezések „Az Év Kereskedője” versenyen

Az áruházláncot 2019-ben is több fontos kereskedelem- és marketingszakmai díjjal jutalmazták. A SPAR díjat nyert többek között a „Az Év Kereskedője” versenyen. A Mastercard támogatásával szervezett megmérettetésen negyedik éve honorálják Magyarország leginnovatívabb kereskedőit. A szervezők célja, hogy elismerjék a legjobb megoldásokat, valamint ösztönzésül szolgáljanak az üzletek és szolgáltatók számára, elősegítve a hazai piac minél gyorsabb fejlődését. A SPAR Magyarország a szakmai fórumon „Az Év Kereskedője” kategóriában harmadik, „A legjobb in-store ügyfélélmény” kategóriában pedig a második helyezést érte el.

Díjak a hazai áruk kereskedelmének támogatásáért

A SPAR a Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíjért kiírt versenyen szoros küzdelemben, 170 gyártócég szavazatai alapján ezüstérmes lett, a hazai árukat előtérbe helyező aktivitásával pedig egy különdíjat is kiérdemelt. A Magyar Termék Nonprofit Kft. és a Trade Magazin idén második alkalommal hirdette meg a versenyét, amelyen azokat a kereskedelmi társaságokat díjazták, akik a Magyar Termék védjegyhasználók és a szakmai zsűri véleménye szerint a legtöbbet tették a hazai termékek értékesítéséért és népszerűsítéséért. Az értékelésnél számított a Magyar Termék védjegyes termékek forgalma az adott üzletláncban, a védjegyes áruk megjelenésére kínált felületekkel, lehetőségekkel való elégedettség, a kereskedelmi cégnél a védjegyes termékekkel kapcsolatos promóciók sikeressége, valamint az üzletlánc bemutatkozójának értékelése.

Legjobb kiállító a SPAR

A 79. Országos Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Kiállítás és Vásáron a SPAR a helyszíni kitelepülésével elnyerte a legjobb kiállítási koncepció díját. Az üzletlánc standján a SPAR enjoy. márka késztermék-kínálatába nyerhettek betekintést az érdeklődők, valamint megismerhették a SPAR Életmód program legjobb termékeit és az idén 15 éves Regnum Húsüzem néhány finomságát is.

Közösen az élelmiszer-pazarlás ellen

A vállalat élelmiszerhulladék-csökkentő programjával az OMÉK Élelmiszer-pazarlás Megelőzéséért Díj élelmiszer-kereskedelem kategória második helyezettjének járó díszoklevelet érdemelte ki. Az elismeréssel azokat a hatékony és példamutató vállalati gyakorlatokat díjazták, amelyek úgy képesek eredményesen csökkenteni a működés során keletkező élelmiszer-hulladék mennyiségét, hogy közben szinten tudták tartani termelési hatékonyságukat, gazdálkodási mutatóikat.

Kitüntetett áruházak

A Trade Magazin SuperStore minősítésén olyan áruházak indultak eséllyel, ahol az értékesítési koncepciónak leginkább megfelelő a dizájn, a célcsoport igényeivel harmonizál a külső és belső bolti megjelenés, az árubemutatás, a személyzet, a kiszolgálás, és mindez visszaköszön a kommunikációban is. A verseny újabb sikereket hozott a cég számára: a miskolci INTERSPAR és a budapesti, Batthyány téri szupermarket három díjat is kiérdemelt. A tavaly teljes körűen átalakított miskolci áruház a hipermarket kategóriában első helyezést ért el, míg a szupermarketek között a szintén nemrég modernizált, Batthyány téri Vásárcsarnokban lévő SPAR üzlet végzett az élen. Utóbbi budapesti áruház – a legmagasabb pontszámot elérő pályázóként – a kitüntető Store of the Year Hungary 2019 címet is kiérdemelte a versenyen.

Média forrás: realista.hu
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Rangos szakmai elismerésekkel jutalmazták a SPAR-t

2019. Október 21. Retail
Az egyik legjelentősebb reklámfilm-fesztivál ezüstszobra, a Magyar Termék védjegyhasználók döntése alapján adományozott ezüstérem és „Az Év Kereskedője” verseny dobogós helyezései mellett két üzlete kategóriagyőztes lett a SuperStore minősítésen. A vállalat átvehette a legjobb standnak járó elismerést is az országos élelmiszeripari vásáron, és az élelmiszer-hulladékot csökkentő programját szintén példaértékűnek találták.

„A SPAR Magyarország alapítása óta arra törekszik, hogy a legjobb vásárlói élményt biztosítsa az üzleteibe betérőknek. A minőségi kereskedelem és szolgáltatások kínálata az alap, amelyre vállalatunk tevékenysége épül. Vásárlóink pozitív visszajelzései mellett az idén ősszel kapott nívós szakmai elismerések is igazolják: jó úton járunk a vásárlóközösséggel történő párbeszédben és a színvonalas kiszolgálásukban. A SPAR a jövőben is folytatja fejlesztéseit és beruházásait, amelyeket a vevői elégedettség mellett remélhetőleg újabb díjakkal is elismernek” – mondta Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője.

Cannes-i ezüst a SPAR enjoy. reklámfilmnek

A két évvel korábbi nemzetközi siker után 2019-ben is ezüstszoborral jutalmazták a vállalatot: Ezüst Delfin-díjat nyert a SPAR enjoy. márka tévéreklámja az idei Cannes-i Corporate Media & TV Awards verseny „Marketing Communication – B2C” kategóriájában. A rangos elismerést minden évben a világ legkiválóbb vállalati filmjeinek, online média és televíziós dokumentumfilmjeinek ítélik oda. A formabontó animációkat tartalmazó kisfilm arra hívja fel a vásárlók figyelmét, hogy sok időt spórolhatnak azzal, ha a SPAR enjoy. késztermék-finomságait választják. A díjnyertes alkotás a vállalat marketingosztálya, a Greenroom Reklámügynökség és az I’m Film közös munkáját dicséri.

Dobogós helyezések „Az Év Kereskedője” versenyen

Az áruházláncot 2019-ben is több fontos kereskedelem- és marketingszakmai díjjal jutalmazták. A SPAR díjat nyert többek között a „Az Év Kereskedője” versenyen. A Mastercard támogatásával szervezett megmérettetésen negyedik éve honorálják Magyarország leginnovatívabb kereskedőit. A szervezők célja, hogy elismerjék a legjobb megoldásokat, valamint ösztönzésül szolgáljanak az üzletek és szolgáltatók számára, elősegítve a hazai piac minél gyorsabb fejlődését. A SPAR Magyarország a szakmai fórumon „Az Év Kereskedője” kategóriában harmadik, „A legjobb in-store ügyfélélmény” kategóriában pedig a második helyezést érte el.

Díjak a hazai áruk kereskedelmének támogatásáért

A SPAR a Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíjért kiírt versenyen szoros küzdelemben, 170 gyártócég szavazatai alapján ezüstérmes lett, a hazai árukat előtérbe helyező aktivitásával pedig egy különdíjat is kiérdemelt. A Magyar Termék Nonprofit Kft. és a Trade Magazin idén második alkalommal hirdette meg a versenyét, amelyen azokat a kereskedelmi társaságokat díjazták, akik a Magyar Termék védjegyhasználók és a szakmai zsűri véleménye szerint a legtöbbet tették a hazai termékek értékesítéséért és népszerűsítéséért. Az értékelésnél számított a Magyar Termék védjegyes termékek forgalma az adott üzletláncban, a védjegyes áruk megjelenésére kínált felületekkel, lehetőségekkel való elégedettség, a kereskedelmi cégnél a védjegyes termékekkel kapcsolatos promóciók sikeressége, valamint az üzletlánc bemutatkozójának értékelése.

Legjobb kiállító a SPAR

A 79. Országos Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Kiállítás és Vásáron a SPAR a helyszíni kitelepülésével elnyerte a legjobb kiállítási koncepció díját. Az üzletlánc standján a SPAR enjoy. márka késztermék-kínálatába nyerhettek betekintést az érdeklődők, valamint megismerhették a SPAR Életmód program legjobb termékeit és az idén 15 éves Regnum Húsüzem néhány finomságát is.

Közösen az élelmiszer-pazarlás ellen

A vállalat élelmiszerhulladék-csökkentő programjával az OMÉK Élelmiszer-pazarlás Megelőzéséért Díj élelmiszer-kereskedelem kategória második helyezettjének járó díszoklevelet érdemelte ki. Az elismeréssel azokat a hatékony és példamutató vállalati gyakorlatokat díjazták, amelyek úgy képesek eredményesen csökkenteni a működés során keletkező élelmiszer-hulladék mennyiségét, hogy közben szinten tudták tartani termelési hatékonyságukat, gazdálkodási mutatóikat.

Kitüntetett áruházak

A Trade Magazin SuperStore minősítésén olyan áruházak indultak eséllyel, ahol az értékesítési koncepciónak leginkább megfelelő a dizájn, a célcsoport igényeivel harmonizál a külső és belső bolti megjelenés, az árubemutatás, a személyzet, a kiszolgálás, és mindez visszaköszön a kommunikációban is. A verseny újabb sikereket hozott a cég számára: a miskolci INTERSPAR és a budapesti, Batthyány téri szupermarket három díjat is kiérdemelt. A tavaly teljes körűen átalakított miskolci áruház a hipermarket kategóriában első helyezést ért el, míg a szupermarketek között a szintén nemrég modernizált, Batthyány téri Vásárcsarnokban lévő SPAR üzlet végzett az élen. Utóbbi budapesti áruház – a legmagasabb pontszámot elérő pályázóként – a kitüntető Store of the Year Hungary 2019 címet is kiérdemelte a versenyen.

Média forrás: realista.hu

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!

iroda.hu V. Díjátadó Gála Irodablog.hu - Munka. Stílus. Design. theBAR by iroda.hu Ingatlan évkönyv 2014-2015

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC