X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

 

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy naponta hírlevelet küldjünk neked a legfontosabb ingatlanpiaci hírekről, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.

Rekordforgalmat ért el a Praktiker. Új áruházakat is nyitnának

2018. Június 20. Retail
Minden várakozást felülmúlóan növelte árbevételét a Praktiker 2017-ben. A magyar tulajdonú barkácsáruház-lánc a 2016-os évhez képest 20 százalékkal több, összesen nettó 47,8 milliárd forintos forgalmat realizált, ezzel 33,1 százalékra növelte piaci részesedését Magyarországon. A Praktiker 20 éve van jelen a magyar piacon.

20 százalékkal, több mint nettó 8,6 milliárd forinttal növelte árbevételét 2016-hoz képest a Praktiker a tavalyi üzleti évben, így rekordforgalmat, nettó 47,8 milliárd forintot realizált.  A vállalat folytatja a 2016-os tulajdonosváltás óta elért sikeres gazdálkodását. Az idén 20 éves, 20 üzletegységből álló hálózat 30,9 százalékról 33,1 százalékra emelte piaci részesedését a nettó 135 milliárd forintosra becsült magyar barkácspiacon.

A Praktiker elemzései szerint a rekordforgalom nem csak az átlagvásárlási érték növekedésének köszönhető, hanem jelentős mértékben sikerült az új vásárlók számát is növelni. Emellett a továbbra is emelkedő ingatlanvásárlási és -felújítási kedv szintén nagyban hozzájárult a sikerekhez. A Praktiker tavaly megkezdte áruházai modernizációját – elsőként a kisáruházakkal: új arculattal, egységesen átépített polcrendszerrel és kihelyezési struktúrákkal várják a vásárlókat.

Az új koncepcióval azt szeretné az áruházlánc sugallni, hogy a Praktiker már nem csak egy barkácsáruház, ahol a lakás, ház, nyaraló körüli teendőkhöz vásárolhatnak kellékeket az emberek, hanem minden áruház egy kreatív lakberendezési központ, ahol az ötletektől a megoldásokig számos termék elérhető, akár házhoz is szállítható. Az új stratégiának megfelelően látványosan megújultak az áruházi kihelyezések, hogy a Praktiker még több ötletet, inspirációt is adjon az otthonszépítéshez, a dekorációhoz, a lakberendezéshez vagy a kertészkedéshez.

– A következő 20 évben tovább folytatjuk az expanziót és újabb áruházakat tervezünk nyitni Magyarországon, ehhez keressük a potenciális helyszíneket. 2018-ban is további 10 százalék feletti növekedést várunk. Meggyőződésem, hogy a szortimentben is változások lesznek: az építőipari és lakásfelújításhoz kapcsolódó termékek mellett a lakásdekorációs árucikkek is egyre keresettebbek lesznek. Az elkövetkezendő években a szezonális termékek eladása tovább erősödik: tavasszal a kerthez kötődő áruké, télen pedig a kandallók, egyéb fűtéssel kapcsolatos eszközöké. A mostani trendek alapján az online értékesítésnek még nagyobb szerep fog jutni – mondta Karl-Heinz Keth, a Praktiker ügyvezető igazgatója.

A Praktiker Magyarország meghatározó barkácsáruház-lánca, több mint 1500 embernek ad munkát. 1998-ban nyitotta meg első áruházát, jelenleg 20 üzletegységet működtet idehaza, webshopjában több mint 30 ezer féle árucikk elérhető.

Média forrás: realista.hu
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Rekordforgalmat ért el a Praktiker. Új áruházakat is nyitnának

2018. Június 20. Retail
Minden várakozást felülmúlóan növelte árbevételét a Praktiker 2017-ben. A magyar tulajdonú barkácsáruház-lánc a 2016-os évhez képest 20 százalékkal több, összesen nettó 47,8 milliárd forintos forgalmat realizált, ezzel 33,1 százalékra növelte piaci részesedését Magyarországon. A Praktiker 20 éve van jelen a magyar piacon.

20 százalékkal, több mint nettó 8,6 milliárd forinttal növelte árbevételét 2016-hoz képest a Praktiker a tavalyi üzleti évben, így rekordforgalmat, nettó 47,8 milliárd forintot realizált.  A vállalat folytatja a 2016-os tulajdonosváltás óta elért sikeres gazdálkodását. Az idén 20 éves, 20 üzletegységből álló hálózat 30,9 százalékról 33,1 százalékra emelte piaci részesedését a nettó 135 milliárd forintosra becsült magyar barkácspiacon.

A Praktiker elemzései szerint a rekordforgalom nem csak az átlagvásárlási érték növekedésének köszönhető, hanem jelentős mértékben sikerült az új vásárlók számát is növelni. Emellett a továbbra is emelkedő ingatlanvásárlási és -felújítási kedv szintén nagyban hozzájárult a sikerekhez. A Praktiker tavaly megkezdte áruházai modernizációját – elsőként a kisáruházakkal: új arculattal, egységesen átépített polcrendszerrel és kihelyezési struktúrákkal várják a vásárlókat.

Az új koncepcióval azt szeretné az áruházlánc sugallni, hogy a Praktiker már nem csak egy barkácsáruház, ahol a lakás, ház, nyaraló körüli teendőkhöz vásárolhatnak kellékeket az emberek, hanem minden áruház egy kreatív lakberendezési központ, ahol az ötletektől a megoldásokig számos termék elérhető, akár házhoz is szállítható. Az új stratégiának megfelelően látványosan megújultak az áruházi kihelyezések, hogy a Praktiker még több ötletet, inspirációt is adjon az otthonszépítéshez, a dekorációhoz, a lakberendezéshez vagy a kertészkedéshez.

– A következő 20 évben tovább folytatjuk az expanziót és újabb áruházakat tervezünk nyitni Magyarországon, ehhez keressük a potenciális helyszíneket. 2018-ban is további 10 százalék feletti növekedést várunk. Meggyőződésem, hogy a szortimentben is változások lesznek: az építőipari és lakásfelújításhoz kapcsolódó termékek mellett a lakásdekorációs árucikkek is egyre keresettebbek lesznek. Az elkövetkezendő években a szezonális termékek eladása tovább erősödik: tavasszal a kerthez kötődő áruké, télen pedig a kandallók, egyéb fűtéssel kapcsolatos eszközöké. A mostani trendek alapján az online értékesítésnek még nagyobb szerep fog jutni – mondta Karl-Heinz Keth, a Praktiker ügyvezető igazgatója.

A Praktiker Magyarország meghatározó barkácsáruház-lánca, több mint 1500 embernek ad munkát. 1998-ban nyitotta meg első áruházát, jelenleg 20 üzletegységet működtet idehaza, webshopjában több mint 30 ezer féle árucikk elérhető.

Média forrás: realista.hu

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!

iroda.hu V. Díjátadó Gála Irodablog.hu - Munka. Stílus. Design. theBAR by iroda.hu Ingatlan évkönyv 2014-2015

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC