X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

 

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy naponta hírlevelet küldjünk neked a legfontosabb ingatlanpiaci hírekről, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.

Rendszeres tehervonat indul Budapestről Kínába

2019. Október 22. Raktár
Első alkalommal indult útjára a METRANS Csoport Budapestről Kínába rendszeresen közlekedő konténerszállító tehervonata a Csepelen nemrég felépült új vasúti terminálról. A szerelvény Magyarországon, Szlovákián, Ukrajnán, Oroszországon és Kazahsztánon át 15 nap alatt 9500 km utat tesz meg a kínai Xiamen városába.

A METRANS Csoport menetrend szerinti új kínai járata mostantól gyors és gazdaságos hozzáférést kínál a legnagyobb ázsiai piachoz a hazai cégek és a régió más vállalatai számára. Az új Budapest–Kína járat egyúttal „zöld” logisztikai megoldást is jelent, hiszen a vasúti áruszállítás jelentős közúti teherforgalmat képes környezetbarát módon kiváltani. A tervek szerint heti rendszerességgel közlekedő járat eredetileg Kínából szállít import termékeket a METRANS dunaszerdahelyi termináljára, majd ugyanez a vonat – több METRANS terminálról összegyűjtve az árukat – indul Budapestről vissza Kínába, hatékony megoldást kínálva ezzel a közép-európai régióból Kínába irányuló exportőrök számára.

A szerelvény a METRANS Csoport terminálhálózatát veszi igénybe, ami azt jelenti, hogy a vonatra Közép-Európa több országából kerülhet rakomány. Az áruk a METRANS csehországi, szlovákiai, ausztriai és budapesti termináljain kerülnek a szerelvényre. Az elsőként induló vonat rakományát 44 darab 40’ (azaz 40 lábas) konténer képezi, melyek nagy részét Magyarországról származó áruk teszik ki.

A vasúti teherszállításnak ez a formája jelentős környezetvédelmi előnyöket is hordoz, hiszen a METRANS vasúti terminálhálózatának bevonásával Magyarországon és az érinett közép-európai országokban jelentősen csökken a közúton történő teherszállítás. Az áruk vasúti berakodása a megrendelő vállalatokhoz közel, jellemzően 150 km-es vonzáskörzeten belül található METRANS terminálok egyikén történhet meg.

„Az új Budapest–Xiamen vasúti járat jó példája a METRANS és kínai partnere, a DBO / Trans Eurasia közötti kiváló együttműködésnek. A ma induló rendszeres vonat hatékony megoldást kínál nemcsak Magyarország, de a régió, így Ausztria, Csehország és Szlovákia vállalatai számára is az Ázsiába irányuló áruk hatékony szállítására. Mindez ügyfeleink számára jelentős versenyelőnyt és magas hozzáadott értékű szolgáltatást jelent, melyet közreműködő nemzetközi vasúti partnereink első osztályú logisztikája is garantál” ­– mondta el az első Magyarország–Kína METRANS vonat indulása alkalmából Csepelen tartott rendezvényen Kiss Péter, a METRANS Csoport elnök-vezérigazgatója.

A széles nyomtávú vasúti teherkocsikról keskeny nyomtávra az átrakodás a szlovák-ukrán-magyar határon történik, a szlovákiai Dobrá-n található terminál igénybevételével. A vonat innen halad tovább Ukrajnán, Oroszországon és Kazahsztánon át, ahol ismét a normál nyomtávú vasúti vágányokhoz igazított vagonokra kerül át az áru. Az útvonal teljes hossza kb. 9500 km és megközelítőleg 15 napig halad a szerelvény.

Média forrás: realista.hu
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Rendszeres tehervonat indul Budapestről Kínába

2019. Október 22. Raktár
Első alkalommal indult útjára a METRANS Csoport Budapestről Kínába rendszeresen közlekedő konténerszállító tehervonata a Csepelen nemrég felépült új vasúti terminálról. A szerelvény Magyarországon, Szlovákián, Ukrajnán, Oroszországon és Kazahsztánon át 15 nap alatt 9500 km utat tesz meg a kínai Xiamen városába.

A METRANS Csoport menetrend szerinti új kínai járata mostantól gyors és gazdaságos hozzáférést kínál a legnagyobb ázsiai piachoz a hazai cégek és a régió más vállalatai számára. Az új Budapest–Kína járat egyúttal „zöld” logisztikai megoldást is jelent, hiszen a vasúti áruszállítás jelentős közúti teherforgalmat képes környezetbarát módon kiváltani. A tervek szerint heti rendszerességgel közlekedő járat eredetileg Kínából szállít import termékeket a METRANS dunaszerdahelyi termináljára, majd ugyanez a vonat – több METRANS terminálról összegyűjtve az árukat – indul Budapestről vissza Kínába, hatékony megoldást kínálva ezzel a közép-európai régióból Kínába irányuló exportőrök számára.

A szerelvény a METRANS Csoport terminálhálózatát veszi igénybe, ami azt jelenti, hogy a vonatra Közép-Európa több országából kerülhet rakomány. Az áruk a METRANS csehországi, szlovákiai, ausztriai és budapesti termináljain kerülnek a szerelvényre. Az elsőként induló vonat rakományát 44 darab 40’ (azaz 40 lábas) konténer képezi, melyek nagy részét Magyarországról származó áruk teszik ki.

A vasúti teherszállításnak ez a formája jelentős környezetvédelmi előnyöket is hordoz, hiszen a METRANS vasúti terminálhálózatának bevonásával Magyarországon és az érinett közép-európai országokban jelentősen csökken a közúton történő teherszállítás. Az áruk vasúti berakodása a megrendelő vállalatokhoz közel, jellemzően 150 km-es vonzáskörzeten belül található METRANS terminálok egyikén történhet meg.

„Az új Budapest–Xiamen vasúti járat jó példája a METRANS és kínai partnere, a DBO / Trans Eurasia közötti kiváló együttműködésnek. A ma induló rendszeres vonat hatékony megoldást kínál nemcsak Magyarország, de a régió, így Ausztria, Csehország és Szlovákia vállalatai számára is az Ázsiába irányuló áruk hatékony szállítására. Mindez ügyfeleink számára jelentős versenyelőnyt és magas hozzáadott értékű szolgáltatást jelent, melyet közreműködő nemzetközi vasúti partnereink első osztályú logisztikája is garantál” ­– mondta el az első Magyarország–Kína METRANS vonat indulása alkalmából Csepelen tartott rendezvényen Kiss Péter, a METRANS Csoport elnök-vezérigazgatója.

A széles nyomtávú vasúti teherkocsikról keskeny nyomtávra az átrakodás a szlovák-ukrán-magyar határon történik, a szlovákiai Dobrá-n található terminál igénybevételével. A vonat innen halad tovább Ukrajnán, Oroszországon és Kazahsztánon át, ahol ismét a normál nyomtávú vasúti vágányokhoz igazított vagonokra kerül át az áru. Az útvonal teljes hossza kb. 9500 km és megközelítőleg 15 napig halad a szerelvény.

Média forrás: realista.hu

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!

iroda.hu V. Díjátadó Gála Irodablog.hu - Munka. Stílus. Design. theBAR by iroda.hu Ingatlan évkönyv 2014-2015

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC