X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

 

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy naponta hírlevelet küldjünk neked a legfontosabb ingatlanpiaci hírekről, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Balogh László
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.

Sikeres félévet zárt az Auchan Korzók üzemeltetője

2020. Augusztus 06. Retail
Bár a március-áprilisi időszakban az üzletek jelentős része zárva tartott, a bérlők többsége behozta a bevételkiesést, így összeségében hasonló forgalmat realizáltak, mint a járvány előtt.

Az első féléves bérlői és látogatottsági adatokat, valamint a koronavírus járvány kiskereskedelmi forgalom alakulására gyakorolt hatását elemezte a Ceetrus Hungary Kft., a magyarországi Auchan Korzók üzemeltetője. A márkához országszerte 18 Auchan áruházban csaknem 650 üzlet, szolgáltató, étterem és kávézó, köztük számos ismert világmárka tartozik.

A 2019-es és a 2020-as évek adatait összevetve a látogatói számok tekintetében az idei év első fele +0,4%-kal jobb volt, mint az előző év első hat hónapja. Ennek oka, hogy a járvány előtti idei január és február kifejezetten erős hónapok voltak az Auchan Korzók számára, az Auchan áruház főbejáratát mindkét hónapban több, mint 5 százalékkal, a hipermarket közvetlen bejáratát pedig átlagosan 7,6%-kal többen lépték át, mint a tavalyi év hasonló időszakában.

Március folyamán a koronavírus járvány megfékezése érdekében hozott rendelkezések - köztük az üzletek korlátozott nyitvatartására és a kijárási korlátozásra vonatkozó rendeletek - jelentősen befolyásolták a kiskereskedelmi piacok működését, ez alól az Auchan Korzó sem volt kivétel. Bár az Auchan hipermarketek látogatószámai a korlátozások alatt sem maradtak el az előző évitől, az üzletsorok bérlőinek forgalma márciustól folyamatosan csökkent. A negatív csúcs egyértelműen áprilisban volt. Ebben a hónapban az Auchan Korzók üzleteinek többsége bezárásra kényszerült, így a bérlői forgalmak átlagosan mintegy 70 %-os csökkentést mutattak a 2019-es év hasonló időszakához viszonyítva. 

Ugyanakkor, a kiskereskedelem különböző szektoraira eltérő módon hatott a válság. Míg egyes bérlőknél jelentős, 50-80% százalékos forgalomvisszaesés mutatkozott (például a divat szektorban), más piaci szereplők növelni tudták forgalmukat az előző évhez képest. A Covid időszakban az Auchan Korzó legjobban teljesítő üzlet típusai a lakberendezési, műszaki áruházak, a drogériák, a pénzváltók voltak.

A kritikus helyzetbe került bérlőknek az Auchan Korzók üzemeltetője igyekezett segítő kezet nyújtani. Más bevásárlóközpontokkal ellentétben nem kötelezte az üzleteket arra, hogy a lecsökkent bevételek ellenére nyitva tartsanak, és az átmenetileg bezárni kényszerülő bérlemények bérleti díjának 50%-t elengedte. Azon üzletek számára, akik korlátozottan tudtak nyitva maradni, egyedi megállapodás keretében nyújtott kedvezményeket, emellett a forgalom növelése érdekében ingyenes hirdetési lehetőségeket is biztosított.

A szigorítások feloldása után fokozatosan tért vissza az élet az Auchan Korzó üzleteibe, a forgalom pedig ezzel párhuzamosan növekedni kezdett. Május elejétől robbant be igazán a vásárlási láz, az üzletek a januári hónaphoz képest extra erős, átlagosan 84%-os forgalomnövekedést tudtak produkálni. A júniusi időszak hasonlóan kedvezően alakult, bár a növekedési ütem nem volt ennyire jelentős, de a bérlők így is átlagosan 35%-kal több bevételt realizáltak, mint januárban.

Elmondható, hogy a kereskedelmi piac rendeződni látszik, hiszen az Auchan Korzó üzletei az utóbbi hónapokban nemcsak elérték, de növelni is tudták a járvány előtti bevételeiket. Júniusban a legjobban teljesítő üzlet típusok a lakberendezési, divat áruházak, a drogériák, a cipőboltok és a gyorséttermi láncok voltak.

A forgalomnövekedés oka, hogy a Covid járvány lefolyása a vártnál kedvezőbben alakult, ezért az emberek bizalma ismét visszatért a személyes vásárláshoz. Ami az év további részét illeti, az Auchan Korzó üzemeltetője optimista. Júliusban elindultak a nyári leárazások, a kupon napok is, amik további pozitív hatást generáltak mind a látogatószámokra, mind pedig a bevételekre, így arra lehet számítani, hogy a járvány negatív gazdasági hatása elsősorban az első és második negyedévet érinti.

Média forrás: realista.hu
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Sikeres félévet zárt az Auchan Korzók üzemeltetője

2020. Augusztus 06. Retail
Bár a március-áprilisi időszakban az üzletek jelentős része zárva tartott, a bérlők többsége behozta a bevételkiesést, így összeségében hasonló forgalmat realizáltak, mint a járvány előtt.

Az első féléves bérlői és látogatottsági adatokat, valamint a koronavírus járvány kiskereskedelmi forgalom alakulására gyakorolt hatását elemezte a Ceetrus Hungary Kft., a magyarországi Auchan Korzók üzemeltetője. A márkához országszerte 18 Auchan áruházban csaknem 650 üzlet, szolgáltató, étterem és kávézó, köztük számos ismert világmárka tartozik.

A 2019-es és a 2020-as évek adatait összevetve a látogatói számok tekintetében az idei év első fele +0,4%-kal jobb volt, mint az előző év első hat hónapja. Ennek oka, hogy a járvány előtti idei január és február kifejezetten erős hónapok voltak az Auchan Korzók számára, az Auchan áruház főbejáratát mindkét hónapban több, mint 5 százalékkal, a hipermarket közvetlen bejáratát pedig átlagosan 7,6%-kal többen lépték át, mint a tavalyi év hasonló időszakában.

Március folyamán a koronavírus járvány megfékezése érdekében hozott rendelkezések - köztük az üzletek korlátozott nyitvatartására és a kijárási korlátozásra vonatkozó rendeletek - jelentősen befolyásolták a kiskereskedelmi piacok működését, ez alól az Auchan Korzó sem volt kivétel. Bár az Auchan hipermarketek látogatószámai a korlátozások alatt sem maradtak el az előző évitől, az üzletsorok bérlőinek forgalma márciustól folyamatosan csökkent. A negatív csúcs egyértelműen áprilisban volt. Ebben a hónapban az Auchan Korzók üzleteinek többsége bezárásra kényszerült, így a bérlői forgalmak átlagosan mintegy 70 %-os csökkentést mutattak a 2019-es év hasonló időszakához viszonyítva. 

Ugyanakkor, a kiskereskedelem különböző szektoraira eltérő módon hatott a válság. Míg egyes bérlőknél jelentős, 50-80% százalékos forgalomvisszaesés mutatkozott (például a divat szektorban), más piaci szereplők növelni tudták forgalmukat az előző évhez képest. A Covid időszakban az Auchan Korzó legjobban teljesítő üzlet típusai a lakberendezési, műszaki áruházak, a drogériák, a pénzváltók voltak.

A kritikus helyzetbe került bérlőknek az Auchan Korzók üzemeltetője igyekezett segítő kezet nyújtani. Más bevásárlóközpontokkal ellentétben nem kötelezte az üzleteket arra, hogy a lecsökkent bevételek ellenére nyitva tartsanak, és az átmenetileg bezárni kényszerülő bérlemények bérleti díjának 50%-t elengedte. Azon üzletek számára, akik korlátozottan tudtak nyitva maradni, egyedi megállapodás keretében nyújtott kedvezményeket, emellett a forgalom növelése érdekében ingyenes hirdetési lehetőségeket is biztosított.

A szigorítások feloldása után fokozatosan tért vissza az élet az Auchan Korzó üzleteibe, a forgalom pedig ezzel párhuzamosan növekedni kezdett. Május elejétől robbant be igazán a vásárlási láz, az üzletek a januári hónaphoz képest extra erős, átlagosan 84%-os forgalomnövekedést tudtak produkálni. A júniusi időszak hasonlóan kedvezően alakult, bár a növekedési ütem nem volt ennyire jelentős, de a bérlők így is átlagosan 35%-kal több bevételt realizáltak, mint januárban.

Elmondható, hogy a kereskedelmi piac rendeződni látszik, hiszen az Auchan Korzó üzletei az utóbbi hónapokban nemcsak elérték, de növelni is tudták a járvány előtti bevételeiket. Júniusban a legjobban teljesítő üzlet típusok a lakberendezési, divat áruházak, a drogériák, a cipőboltok és a gyorséttermi láncok voltak.

A forgalomnövekedés oka, hogy a Covid járvány lefolyása a vártnál kedvezőbben alakult, ezért az emberek bizalma ismét visszatért a személyes vásárláshoz. Ami az év további részét illeti, az Auchan Korzó üzemeltetője optimista. Júliusban elindultak a nyári leárazások, a kupon napok is, amik további pozitív hatást generáltak mind a látogatószámokra, mind pedig a bevételekre, így arra lehet számítani, hogy a járvány negatív gazdasági hatása elsősorban az első és második negyedévet érinti.

Média forrás: realista.hu

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!

iroda.hu V. Díjátadó Gála Irodablog.hu - Munka. Stílus. Design. theBAR by iroda.hu Ingatlan évkönyv 2014-2015

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC