X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

 

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy naponta hírlevelet küldjünk neked a legfontosabb ingatlanpiaci hírekről, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.

Századfordulós hangulat modern jegyekkel ötvözve – íme a Freedom Palace iroda kialakítása

2020. Február 18.
Lezárult Az Év Irodája verseny szavazási periódusa is. Amíg az idei indulók izgatottan várják az eredményhirdetést, mi feltettünk nekik pár kérdést, hogy megismerhessük az új irodájuk történetét. Ezúttal Dybisewszky Gábort, a Cushman & Wakefield senior project managerét kérdeztük.

Mi volt az új tér kialakítás fő célja?

Az ügyfelünknek még nem volt magyarországi irodája, így 3 külföldön dolgozó döntéshozóval kellett lebonyolítani a projektet. Külön kérés volt, hogy próbáljuk minimalizálni a helyszíni megbeszéléseket, így végül a 4 hónap alatt csak háromszor kellett ideutazniuk. Az első látogatás után kibérelték a területet, a második után átvették a tulajdonostól (LSGI Hungary) a területet, a harmadiknál pedig már az elkészült és bebútorozott irodaterületet vették át a Cushman & Wakefield Design & Build-től.

Az előre meghatározott célokon, létszámon, hangulaton és elrendezésen nem módosítottak a projekt lebonyolítása alatt, így jelentős változás nélkül végig lehetett vinni, ami nagyon ritka.

Mire vagytok a legbüszkébbek az új térben?

Sikerült a meglévő századfordulós hangulatot úgy megőrizni, hogy mellette minden modern technológiát integráljunk. Az iroda minden részletében visszaköszön a fehér – szürke - fekete színkombináció, amit a növények zöldje old fel. A tervezés során külön figyelmet kellett fordítanunk a bútorozás minőségére, hogy a pénzügyi keretbe beleférjen, ugyanakkor minden elvárásnak megfeleljen. A nagyjából 100 éves ajtókat és mennyezeti díszeket a helyszínen felújítottuk, hogy visszanyerjék eredeti pompájukat.

Arculati kézikönyv nem állt rendelkezésünkre, de az ügyfelünknek erős elképzelése volt arról, hogy milyen színeket és hangulatot szeretne látni az új irodájában. A végeredménnyel pedig nagyon elégedett volt.

Van valami, ami utólag máshogy terveznétek/máshogy valósítanátok meg?

2019. május közepén keresett meg minket az ügyfél, hogy kész irodát szeretne szeptember végére, mert október 1-től már kezdenek a felvett munkatársak. A feszes ütemterv támogatta, hogy Design & Build projektként a megrendelőnek csak jóváhagynia kelljen az egyes belsőépítészeti, bútorozási, AV, IT vagy biztonságtechnikai kérdéseket, és gyors döntésekkel haladjon a projekt. Párhuzamosan futott a tervezéssel a bontási, majd kivitelezési munka, így 4 hónap alatt egy kulcsrakész, berendezett teret adtunk át. Utólag már könnyű megítélni, hogy ha hamarabb vonnak be minket a projektbe, akkor sokkal részletesebben kidolgozott belsőépítészeti koncepciót tudtunk volna leadni, és nem kellett volna minden döntést ennyire gyorsan meghozniuk, néha kompromisszumokkal.

Tervezitek, hogy employer branding eszközként toborzásra és munkaerő megtartásra is használjátok majd az irodát?

Az ügyfelünk nem olyan iparágban van jelen a piacon, ahol erre szükség lenne, mert eléggé specializált terület. Ha valaki ebben a szegmensben szeretne elhelyezkedni, akkor az EU-n belül összesen 3 cég közül választhat, és eddig egyik sem volt jelen Magyarországon.

Ha megnéznéd az iroda képeit és ITT megteheted.

Média forrás: nincs megadva
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Századfordulós hangulat modern jegyekkel ötvözve – íme a Freedom Palace iroda kialakítása

2020. Február 18.
Lezárult Az Év Irodája verseny szavazási periódusa is. Amíg az idei indulók izgatottan várják az eredményhirdetést, mi feltettünk nekik pár kérdést, hogy megismerhessük az új irodájuk történetét. Ezúttal Dybisewszky Gábort, a Cushman & Wakefield senior project managerét kérdeztük.

Mi volt az új tér kialakítás fő célja?

Az ügyfelünknek még nem volt magyarországi irodája, így 3 külföldön dolgozó döntéshozóval kellett lebonyolítani a projektet. Külön kérés volt, hogy próbáljuk minimalizálni a helyszíni megbeszéléseket, így végül a 4 hónap alatt csak háromszor kellett ideutazniuk. Az első látogatás után kibérelték a területet, a második után átvették a tulajdonostól (LSGI Hungary) a területet, a harmadiknál pedig már az elkészült és bebútorozott irodaterületet vették át a Cushman & Wakefield Design & Build-től.

Az előre meghatározott célokon, létszámon, hangulaton és elrendezésen nem módosítottak a projekt lebonyolítása alatt, így jelentős változás nélkül végig lehetett vinni, ami nagyon ritka.

Mire vagytok a legbüszkébbek az új térben?

Sikerült a meglévő századfordulós hangulatot úgy megőrizni, hogy mellette minden modern technológiát integráljunk. Az iroda minden részletében visszaköszön a fehér – szürke - fekete színkombináció, amit a növények zöldje old fel. A tervezés során külön figyelmet kellett fordítanunk a bútorozás minőségére, hogy a pénzügyi keretbe beleférjen, ugyanakkor minden elvárásnak megfeleljen. A nagyjából 100 éves ajtókat és mennyezeti díszeket a helyszínen felújítottuk, hogy visszanyerjék eredeti pompájukat.

Arculati kézikönyv nem állt rendelkezésünkre, de az ügyfelünknek erős elképzelése volt arról, hogy milyen színeket és hangulatot szeretne látni az új irodájában. A végeredménnyel pedig nagyon elégedett volt.

Van valami, ami utólag máshogy terveznétek/máshogy valósítanátok meg?

2019. május közepén keresett meg minket az ügyfél, hogy kész irodát szeretne szeptember végére, mert október 1-től már kezdenek a felvett munkatársak. A feszes ütemterv támogatta, hogy Design & Build projektként a megrendelőnek csak jóváhagynia kelljen az egyes belsőépítészeti, bútorozási, AV, IT vagy biztonságtechnikai kérdéseket, és gyors döntésekkel haladjon a projekt. Párhuzamosan futott a tervezéssel a bontási, majd kivitelezési munka, így 4 hónap alatt egy kulcsrakész, berendezett teret adtunk át. Utólag már könnyű megítélni, hogy ha hamarabb vonnak be minket a projektbe, akkor sokkal részletesebben kidolgozott belsőépítészeti koncepciót tudtunk volna leadni, és nem kellett volna minden döntést ennyire gyorsan meghozniuk, néha kompromisszumokkal.

Tervezitek, hogy employer branding eszközként toborzásra és munkaerő megtartásra is használjátok majd az irodát?

Az ügyfelünk nem olyan iparágban van jelen a piacon, ahol erre szükség lenne, mert eléggé specializált terület. Ha valaki ebben a szegmensben szeretne elhelyezkedni, akkor az EU-n belül összesen 3 cég közül választhat, és eddig egyik sem volt jelen Magyarországon.

Ha megnéznéd az iroda képeit és ITT megteheted.

Média forrás: nincs megadva

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!

iroda.hu V. Díjátadó Gála Irodablog.hu - Munka. Stílus. Design. theBAR by iroda.hu Ingatlan évkönyv 2014-2015

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC