X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

 

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy naponta hírlevelet küldjünk neked a legfontosabb ingatlanpiaci hírekről, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.

Teljesen megújul a 20 éves Westend. A digitalizáció mindent visz

2019. November 06. Retail
Idén ünnepli 20. születésnapját a Westend, Magyarország legismertebb bevásárlóközpontja. Az évente több mint 20 millió látogatót fogadó pláza új arculattal, valamint számos új szolgáltatással és üzlettel várja a vásárlókat. A következő időszakban az épület bizonyos részeit – többek között a közel 50 éttermet és kávézót magában foglaló ételudvart – is felújítják.

20 évvel ezelőtt, 1999. november 12-én nyitotta meg kapuit a vásárlók előtt Kelet- és Közép-Európa legnagyobb bevásárlóközpontja, a Westend. A számos szakmai díjat elnyerő épület azóta jelentős átalakuláson ment át, de folyamatosan változó és az új trendekhez alkalmazkodó kínálatának és szolgáltatásainak köszönhetően mindvégig megőrizve vezető pozícióját.

„A Westend az első multifunkcionális épületegyüttes, amely 20 év alatt több mint 400 millió látogatójával kiérdemelte a Magyarország leglátogatottabb épülete címet.  Sőt, évente több mint 1.5 millió turista is megfordul a népszerű bevásárlóközpontban. A Westend annak ellenére, hogy alapterületét tekintve nem, de ami a forgalmát és látogatószámát illeti, hazánk piacvezető bevásárlóközpontja, jelenleg a legértékesebb kereskedelmi ingatlan országunkban” – mondta Ágházi Gyula, a Gránit Pólus vezérigazgatója.

A Westendben jelenleg több mint 400 üzlet található, aminek több mint egyharmada kicserélődött az elmúlt három évben egy tudatos, új célcsoportokat célzó stratégiának köszönhetően. Az átalakulás ráadásul nem áll meg, a következő három év során teljesen megújul a Westend, számos új üzlet és szolgáltatás, valamint további fejlesztések várják majd a látogatókat.

„A Westend a 20 év alatt számos szolgáltatását tekintve úttörőnek számít. Itt nyílt meg az első 4DX mozi, egyedülálló a bevásárlóközpont 3 hektáron elterülő tetőkertje. A bevásárlóközpont nyitottak először Starbucks-ot, Massimo Duttit, Séf Asztala-t, Hugo Boss-t, Kiehl’s-t, TIG-t, Desigual-t, Fruitissimo-t és Leroy-t, majd októberben exkluzív stage koncepcióval újranyitott a Bershka is, decembertől pedig a GAS is megtalálható a kínálatunkban. A Westendben található a legnagyobb és legújabb sortimenttel rendelkező Nike, Samsung és Springfield üzlet hazánkban. Ami pedig a közeljövő újdonságait illeti, szenzációként Európában a Westendben nyílik először American Eagle” – tette hozzá Ágházi Gyula.

A tulajdonosok célja, hogy a bevásárlóközpont egy innovatív, személyre szabott és digitális megoldásokkal működő élményközponttá váljon, ahol az élményt maga a vásárlás korlátlan lehetősége, módja és körülményei biztosítják. Mind a házon belüli fejlesztések, mind a bevásárlóközpont új irányt vevő kommunikációs stratégiája igyekeznek maximálisan kihasználni a digitalizáció nyújtotta lehetőségeket.

„A Westend legfőbb jövőbeli céljai tehát, megőrizni piacvezető pozícióját, és az innovatív módszereiken keresztül folytatni az úttörő megoldások alkalmazását, mind a szolgáltatások, mind az egyéb megjelenések terén. Ennek érdekében maximálisan a látogatók igényeire koncentrálunk, személyre szabott kommunikációs felületeken, szolgáltatásokon keresztül szólítjuk meg őket, hogy még tovább fokozzuk a vásárlás és szórakozás élményét”– folytatta Ágházi Gyula.

Az új koncepciónak megfelelően novemberben friss, dinamikus arculattal jelentkezik a Westend, melyet a tavasszal kiírt tender győztese, az Avalanche Kreatív Ügynökség tervezett. Az új logó a főbejáratok feletti homlokzaton elhelyezett digitális paneleken jelenik majd meg. De megújul a Westend tájékoztatórendszere is, ahol szintén a digitális felületeket helyezik előtérbe. A látogatók november 2-ától egy új infópultban, akár tableten is kiválaszthatják a keresett üzletet.

Szintén novemberben válik elérhetővé az új Westend applikáció, mely rengeteg egyedülálló lehetőséget kínál majd a pláza látogatóinak. A személyre szabhatóság és az egyedi kedvezmények sora mellett az alkalmazás letöltése belépést biztosít a Westend hűségklubjába. A jövő év első felében bevezetik az egyszerű, papírpénzmentes parkolást is, melynek eredményeként a bankkártya regisztrációját követően teljesen automatizált be-és kiléptetés könnyíti meg a látogatók parkolását.

Média forrás: realista.hu
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Teljesen megújul a 20 éves Westend. A digitalizáció mindent visz

Idén ünnepli 20. születésnapját a Westend, Magyarország legismertebb bevásárlóközpontja. Az évente több mint 20 millió látogatót fogadó pláza új arculattal, valamint számos új szolgáltatással és üzlettel várja a vásárlókat. A következő időszakban az épület bizonyos részeit – többek között a közel 50 éttermet és kávézót magában foglaló ételudvart – is felújítják.

20 évvel ezelőtt, 1999. november 12-én nyitotta meg kapuit a vásárlók előtt Kelet- és Közép-Európa legnagyobb bevásárlóközpontja, a Westend. A számos szakmai díjat elnyerő épület azóta jelentős átalakuláson ment át, de folyamatosan változó és az új trendekhez alkalmazkodó kínálatának és szolgáltatásainak köszönhetően mindvégig megőrizve vezető pozícióját.

„A Westend az első multifunkcionális épületegyüttes, amely 20 év alatt több mint 400 millió látogatójával kiérdemelte a Magyarország leglátogatottabb épülete címet.  Sőt, évente több mint 1.5 millió turista is megfordul a népszerű bevásárlóközpontban. A Westend annak ellenére, hogy alapterületét tekintve nem, de ami a forgalmát és látogatószámát illeti, hazánk piacvezető bevásárlóközpontja, jelenleg a legértékesebb kereskedelmi ingatlan országunkban” – mondta Ágházi Gyula, a Gránit Pólus vezérigazgatója.

A Westendben jelenleg több mint 400 üzlet található, aminek több mint egyharmada kicserélődött az elmúlt három évben egy tudatos, új célcsoportokat célzó stratégiának köszönhetően. Az átalakulás ráadásul nem áll meg, a következő három év során teljesen megújul a Westend, számos új üzlet és szolgáltatás, valamint további fejlesztések várják majd a látogatókat.

„A Westend a 20 év alatt számos szolgáltatását tekintve úttörőnek számít. Itt nyílt meg az első 4DX mozi, egyedülálló a bevásárlóközpont 3 hektáron elterülő tetőkertje. A bevásárlóközpont nyitottak először Starbucks-ot, Massimo Duttit, Séf Asztala-t, Hugo Boss-t, Kiehl’s-t, TIG-t, Desigual-t, Fruitissimo-t és Leroy-t, majd októberben exkluzív stage koncepcióval újranyitott a Bershka is, decembertől pedig a GAS is megtalálható a kínálatunkban. A Westendben található a legnagyobb és legújabb sortimenttel rendelkező Nike, Samsung és Springfield üzlet hazánkban. Ami pedig a közeljövő újdonságait illeti, szenzációként Európában a Westendben nyílik először American Eagle” – tette hozzá Ágházi Gyula.

A tulajdonosok célja, hogy a bevásárlóközpont egy innovatív, személyre szabott és digitális megoldásokkal működő élményközponttá váljon, ahol az élményt maga a vásárlás korlátlan lehetősége, módja és körülményei biztosítják. Mind a házon belüli fejlesztések, mind a bevásárlóközpont új irányt vevő kommunikációs stratégiája igyekeznek maximálisan kihasználni a digitalizáció nyújtotta lehetőségeket.

„A Westend legfőbb jövőbeli céljai tehát, megőrizni piacvezető pozícióját, és az innovatív módszereiken keresztül folytatni az úttörő megoldások alkalmazását, mind a szolgáltatások, mind az egyéb megjelenések terén. Ennek érdekében maximálisan a látogatók igényeire koncentrálunk, személyre szabott kommunikációs felületeken, szolgáltatásokon keresztül szólítjuk meg őket, hogy még tovább fokozzuk a vásárlás és szórakozás élményét”– folytatta Ágházi Gyula.

Az új koncepciónak megfelelően novemberben friss, dinamikus arculattal jelentkezik a Westend, melyet a tavasszal kiírt tender győztese, az Avalanche Kreatív Ügynökség tervezett. Az új logó a főbejáratok feletti homlokzaton elhelyezett digitális paneleken jelenik majd meg. De megújul a Westend tájékoztatórendszere is, ahol szintén a digitális felületeket helyezik előtérbe. A látogatók november 2-ától egy új infópultban, akár tableten is kiválaszthatják a keresett üzletet.

Szintén novemberben válik elérhetővé az új Westend applikáció, mely rengeteg egyedülálló lehetőséget kínál majd a pláza látogatóinak. A személyre szabhatóság és az egyedi kedvezmények sora mellett az alkalmazás letöltése belépést biztosít a Westend hűségklubjába. A jövő év első felében bevezetik az egyszerű, papírpénzmentes parkolást is, melynek eredményeként a bankkártya regisztrációját követően teljesen automatizált be-és kiléptetés könnyíti meg a látogatók parkolását.

Média forrás: realista.hu

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!

iroda.hu V. Díjátadó Gála Irodablog.hu - Munka. Stílus. Design. theBAR by iroda.hu Ingatlan évkönyv 2014-2015

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC