X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

 

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy naponta hírlevelet küldjünk neked a legfontosabb ingatlanpiaci hírekről, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Balogh László
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.

Tíz gyermek álmát váltotta valóra a Tchibo

2012. Szeptember 03. Retail
A Tchibo és a Csodalámpa alapítvány együttműködésének köszönhetően tíz gyermek tapasztalhatta meg, hogy hétköznapi csodák igenis léteznek.

A vállalat által nyújtott egymillió forintos támogatás és a több hónapon át tartó fogyasztói aktivitás során befolyt összeg olyan kívánságok teljesítését tette lehetővé, amelyekről a kicsik eddig csak álmodozni mertek. A valóra vált álmok nem csak pillanatnyi boldogságot hoznak a gyerkőcök életébe, hanem folyamatosan erőt adnak nekik a betegséggel való hosszú és olykor fájdalmas küzdelmekben is.

A Tchibo és a Csodalámpa Alapítvány együttműködése 2012 márciusában vette kezdetét. A vállalat által felajánlott egymillió forint a Tchibo ?Váltsa valóra álmát kedvenc kávéjával!? elnevezésű fogyasztói promóciója során összegyűlt összeggel egészült ki. A promóció alatt a Tchibo Family kávé vásárlói a kávék csomagolásán található vonalkód visszaküldésével növelhették a Csodalámpa Alapítványnak juttatott összeget. Minden visszaküldött két vonalkód után ugyanis a vállalat további 10 forinttal támogatta a szervezetet.

Az így befolyt 300.000 forint az eredeti felajánlással együtt lehetővé tette, hogy az Alapítvány tíz beteg gyermek vágyát teljesíthesse. A megvalósított kívánságok között szerepelt kerti játszótér, X BOX360 Kinect játékgép, hordozható DVD-lejátszó, laptop, sőt még elektronikus gitár is.

?Jó volt látni, hogy a gyermekek mennyire örültek a meglepetéseknek. Ilyenkor érezzük igazán, hogy a segítségnek mekkora jelentősége is van. Külön öröm volt számunkra az is, hogy vásárlóinkat is bevonhattuk a jótékonyságba, hiszen a ?cause related marketingnek? a kategórián belül még nincs nagy hagyománya? ? mondta Szijjártó Ágnes, a Tchibo Vállalati kommunikáció és felelősségvállalás menedzsere.

?Az ajándék okozta öröm nem csak egy pillanatra szól. Olyan erőt ad a gyermekeknek, amely végigkíséri őket a betegség és a gyógyulás rögös útján. A gyermekek megtapasztalják, hogy hétköznapi csodák léteznek és ez kitartást ad a küzdelemhez. Reméljük, hogy a jövőben még több boldog gyermekmosollyal gazdagodunk? ? tette hozzá Felkai Márta, a Csodalámpa Alapítvány kommunikációs vezetője.

Média forrás: elelmiszer.hu
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Tíz gyermek álmát váltotta valóra a Tchibo

2012. Szeptember 03. Retail
A Tchibo és a Csodalámpa alapítvány együttműködésének köszönhetően tíz gyermek tapasztalhatta meg, hogy hétköznapi csodák igenis léteznek.

A vállalat által nyújtott egymillió forintos támogatás és a több hónapon át tartó fogyasztói aktivitás során befolyt összeg olyan kívánságok teljesítését tette lehetővé, amelyekről a kicsik eddig csak álmodozni mertek. A valóra vált álmok nem csak pillanatnyi boldogságot hoznak a gyerkőcök életébe, hanem folyamatosan erőt adnak nekik a betegséggel való hosszú és olykor fájdalmas küzdelmekben is.

A Tchibo és a Csodalámpa Alapítvány együttműködése 2012 márciusában vette kezdetét. A vállalat által felajánlott egymillió forint a Tchibo ?Váltsa valóra álmát kedvenc kávéjával!? elnevezésű fogyasztói promóciója során összegyűlt összeggel egészült ki. A promóció alatt a Tchibo Family kávé vásárlói a kávék csomagolásán található vonalkód visszaküldésével növelhették a Csodalámpa Alapítványnak juttatott összeget. Minden visszaküldött két vonalkód után ugyanis a vállalat további 10 forinttal támogatta a szervezetet.

Az így befolyt 300.000 forint az eredeti felajánlással együtt lehetővé tette, hogy az Alapítvány tíz beteg gyermek vágyát teljesíthesse. A megvalósított kívánságok között szerepelt kerti játszótér, X BOX360 Kinect játékgép, hordozható DVD-lejátszó, laptop, sőt még elektronikus gitár is.

?Jó volt látni, hogy a gyermekek mennyire örültek a meglepetéseknek. Ilyenkor érezzük igazán, hogy a segítségnek mekkora jelentősége is van. Külön öröm volt számunkra az is, hogy vásárlóinkat is bevonhattuk a jótékonyságba, hiszen a ?cause related marketingnek? a kategórián belül még nincs nagy hagyománya? ? mondta Szijjártó Ágnes, a Tchibo Vállalati kommunikáció és felelősségvállalás menedzsere.

?Az ajándék okozta öröm nem csak egy pillanatra szól. Olyan erőt ad a gyermekeknek, amely végigkíséri őket a betegség és a gyógyulás rögös útján. A gyermekek megtapasztalják, hogy hétköznapi csodák léteznek és ez kitartást ad a küzdelemhez. Reméljük, hogy a jövőben még több boldog gyermekmosollyal gazdagodunk? ? tette hozzá Felkai Márta, a Csodalámpa Alapítvány kommunikációs vezetője.

Média forrás: elelmiszer.hu

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!

iroda.hu V. Díjátadó Gála Irodablog.hu - Munka. Stílus. Design. theBAR by iroda.hu Ingatlan évkönyv 2014-2015

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC