X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

 

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy naponta hírlevelet küldjünk neked a legfontosabb ingatlanpiaci hírekről, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.

Trendek ide, vagy oda, szeretjük, ami jó minőségű és egyedi

2014. Május 20. Retail
Az új évszakkal együtt mi is megújulunk, kívül-belül, ruhatáron innen és túl. Jöhetnek az idei kötelező darabok, a márkás kiegészítők és táskák: még van időnk, hogy megvegyük a kiszemelt kedvenceket.

Az idei trendekből legtöbben a pasztellt választjuk, az üzletek tavaszi-nyári kínálatából legalább 3 új darab - ruha vagy kiegészítő – kerül a gardróbba. Nem mindig elég a divatos szabás, a jó szín és fazon, ha tehetjük, bevásárláskor a jó minőségű, egyedi darabokat választjuk - derül ki az Arena Fashion Index tavaszi, legfrissebb trendfelméréséből.

Mivel frissítjük fel ruhatárunkat a melegebb hónapokra? Mire figyelünk vásárlásnál? Fontos-e a márka? Mi az, amire többet is áldozunk? Az Arena Plaza legújabb, divattal kapcsolatos felmérése sokunkat foglalkoztató kérdések nyomába eredt. Az Arena Fashion Index izgalmas eredményeket hozott: vezető márkák és egyediség kéz a kézben értek célba. A Facebookon elérhető online kérdőívet 1167-en töltötték ki 2014. április 10. és 16. között.

Hódít a pasztell, nyomában a virágminta és a klasszikus fehér ing

Itt a jó idő, de mit vegyünk fel? Az adatok azt mutatják, bevásárlás előtt ötleteket leginkább divatlapokból (24%), online divatoldalakról (22%) merítünk, de befolyásolnak minket a barátoktól, ismerősöktől kapott tippek (16%) és a divatbloggerek tanácsai (15%) is. Trendérzékenyek vagyunk, de nem követjük szolgaian a legújabb irányzatokat: a legtöbben (81%) kiválasztunk néhány új darabot, ami ténylegesen illik is hozzánk. A pasztell az idei tavasz és nyár egyértelmű nyertese: a válaszadók negyede (23%) tervezi, hogy bevásárol a sokféleképpen hordható, finom árnyalatokból. A virágminták (16%), és a klasszikus fehér ing (14%) mellé is sokan letették voksukat, köszönhető ez a vezető divatlapok, online magazinok előrejelzéseinek.

Az iránytű már megvan, de végül mit veszünk tavaszra, nyárra? A válaszadók közel fele (39%) szinte teljes gardróbfrissítéssel kezdi a szezont, minimum 4 új darabot választ az üzletek friss kínálatából. A legtöbben (58%) 1-3 friss, a legújabb divatnak megfelelő darabbal tervezik felújítani ruhatárukat. Leginkább új ruhát (25%) és cipőt (24%) keresnek, de sokan tervezik egy új táska (14%) vagy fehérnemű (13%) beszerzését is.

Nem csak a divat a fontos – első helyen a minőség

Ha shoppingolni indulunk, legtöbben a megfizethetőbb dolgokat keressük. A válaszadók többsége 1-1 új táskára, sportruhára, ékszerre, fehérneműre maximum 10.000 forintot költene. Egy-egy márkásabb, különlegesebb darabért azonban néha hajlandóak vagyunk többet is áldozni, hogy stílusosabbak legyünk. Egy új ruha láttán már könnyebben elcsábulunk: a megkérdezettek közel fele (39%) 20.000 forintot is kiadna egy-egy szebb darabért. A stílusos cipő mindennél fontosabb: a felmérés szerint cipőre vagy sportcipőre a legtöbben (43%) 20.000 forintot költünk, de a megkérdezettek negyede (23%) akár 30.000 forintot is kifizet, csak megfelelő, márkás és kényelmes lábbelit találjon.

Kedvenc márkáink a Swarorvski és a Michael Kors, a GAS, a Guess és a Tommy Hilfiger

Az Arena Fashion Index eredményeiből azt is megtudhatjuk, melyek a kedvenc exkluzív márkák és termékek. Ha ékszer, akkor Swarovski: a válaszadók többsége büszkén viseli a népszerű márka fülbevalóját, gyűrűjét vagy nyakláncát. Exkluzív márkás táskát és órát leginkább a Michael Kors-ból választunk, de sokak kedvenc darabjai kerülnek ki a GAS, a Guess és a Tommy Hilfiger kínálatából is.

„Azt gondolnánk, a divatos jelző a legfontosabb egy-egy márkás darab kiválasztásánál. A felmérésünk azt mutatta, a nagy klasszikusok, mint a megbízható, jó minőség (29%) és az egyediség (25%) szerepelnek első helyen a válaszadók szempontjai között” – tette hozzá Voith Kinga, az Arena Plaza marketing menedzsere.

Média forrás: Double Decker PR & Consulting
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Trendek ide, vagy oda, szeretjük, ami jó minőségű és egyedi

Az új évszakkal együtt mi is megújulunk, kívül-belül, ruhatáron innen és túl. Jöhetnek az idei kötelező darabok, a márkás kiegészítők és táskák: még van időnk, hogy megvegyük a kiszemelt kedvenceket.

Az idei trendekből legtöbben a pasztellt választjuk, az üzletek tavaszi-nyári kínálatából legalább 3 új darab - ruha vagy kiegészítő – kerül a gardróbba. Nem mindig elég a divatos szabás, a jó szín és fazon, ha tehetjük, bevásárláskor a jó minőségű, egyedi darabokat választjuk - derül ki az Arena Fashion Index tavaszi, legfrissebb trendfelméréséből.

Mivel frissítjük fel ruhatárunkat a melegebb hónapokra? Mire figyelünk vásárlásnál? Fontos-e a márka? Mi az, amire többet is áldozunk? Az Arena Plaza legújabb, divattal kapcsolatos felmérése sokunkat foglalkoztató kérdések nyomába eredt. Az Arena Fashion Index izgalmas eredményeket hozott: vezető márkák és egyediség kéz a kézben értek célba. A Facebookon elérhető online kérdőívet 1167-en töltötték ki 2014. április 10. és 16. között.

Hódít a pasztell, nyomában a virágminta és a klasszikus fehér ing

Itt a jó idő, de mit vegyünk fel? Az adatok azt mutatják, bevásárlás előtt ötleteket leginkább divatlapokból (24%), online divatoldalakról (22%) merítünk, de befolyásolnak minket a barátoktól, ismerősöktől kapott tippek (16%) és a divatbloggerek tanácsai (15%) is. Trendérzékenyek vagyunk, de nem követjük szolgaian a legújabb irányzatokat: a legtöbben (81%) kiválasztunk néhány új darabot, ami ténylegesen illik is hozzánk. A pasztell az idei tavasz és nyár egyértelmű nyertese: a válaszadók negyede (23%) tervezi, hogy bevásárol a sokféleképpen hordható, finom árnyalatokból. A virágminták (16%), és a klasszikus fehér ing (14%) mellé is sokan letették voksukat, köszönhető ez a vezető divatlapok, online magazinok előrejelzéseinek.

Az iránytű már megvan, de végül mit veszünk tavaszra, nyárra? A válaszadók közel fele (39%) szinte teljes gardróbfrissítéssel kezdi a szezont, minimum 4 új darabot választ az üzletek friss kínálatából. A legtöbben (58%) 1-3 friss, a legújabb divatnak megfelelő darabbal tervezik felújítani ruhatárukat. Leginkább új ruhát (25%) és cipőt (24%) keresnek, de sokan tervezik egy új táska (14%) vagy fehérnemű (13%) beszerzését is.

Nem csak a divat a fontos – első helyen a minőség

Ha shoppingolni indulunk, legtöbben a megfizethetőbb dolgokat keressük. A válaszadók többsége 1-1 új táskára, sportruhára, ékszerre, fehérneműre maximum 10.000 forintot költene. Egy-egy márkásabb, különlegesebb darabért azonban néha hajlandóak vagyunk többet is áldozni, hogy stílusosabbak legyünk. Egy új ruha láttán már könnyebben elcsábulunk: a megkérdezettek közel fele (39%) 20.000 forintot is kiadna egy-egy szebb darabért. A stílusos cipő mindennél fontosabb: a felmérés szerint cipőre vagy sportcipőre a legtöbben (43%) 20.000 forintot költünk, de a megkérdezettek negyede (23%) akár 30.000 forintot is kifizet, csak megfelelő, márkás és kényelmes lábbelit találjon.

Kedvenc márkáink a Swarorvski és a Michael Kors, a GAS, a Guess és a Tommy Hilfiger

Az Arena Fashion Index eredményeiből azt is megtudhatjuk, melyek a kedvenc exkluzív márkák és termékek. Ha ékszer, akkor Swarovski: a válaszadók többsége büszkén viseli a népszerű márka fülbevalóját, gyűrűjét vagy nyakláncát. Exkluzív márkás táskát és órát leginkább a Michael Kors-ból választunk, de sokak kedvenc darabjai kerülnek ki a GAS, a Guess és a Tommy Hilfiger kínálatából is.

„Azt gondolnánk, a divatos jelző a legfontosabb egy-egy márkás darab kiválasztásánál. A felmérésünk azt mutatta, a nagy klasszikusok, mint a megbízható, jó minőség (29%) és az egyediség (25%) szerepelnek első helyen a válaszadók szempontjai között” – tette hozzá Voith Kinga, az Arena Plaza marketing menedzsere.

Média forrás: Double Decker PR & Consulting

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!

iroda.hu V. Díjátadó Gála Irodablog.hu - Munka. Stílus. Design. theBAR by iroda.hu Ingatlan évkönyv 2014-2015

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC