X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

 

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy naponta hírlevelet küldjünk neked a legfontosabb ingatlanpiaci hírekről, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Balogh László
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.

Új, innovatív ingatlanszolgáltató jelenik meg a magyar piacon

2021. Január 26. Urbanisztika
Az új ingatlanszolgáltató vállalat a Nhood elnevezést viseli, az új hazai cég neve pedig Nhood Services Hungary Kft.

Antoine Grolin, a Ceetrus elnöke és a Nodi alapító elnöke 2021 januárjában jelentette be az új ’mixed use’ ingatlankezelői és fejlesztői szolgáltatást nyújtó társaság, a Nhood létrehozását. A változás tíz országot, köztük a magyar leányvállalatot, a Ceetrus Hungary Kft.-t is érinti. Az új cég létrehozásának oka kettős. Egyrészt a Ceetrus Property ingatlanvagyonának leválasztása, másrészt a Ceetrus és a Nodi munkatársainak összevonása egy jól megjegyezhető, egységes márkanév alatt.

Az új, vegyes ingatlanszolgáltatással foglalkozó vállalat, a Nhood törekvése, hogy kiemelkedő színvonalú szolgáltatásaival az általa menedzselt helyszíneken élettel teli, vegyes funkciójú közösségi tereket hozzon létre az emberekre, a biodiverzitásra, és a bolygóra gyakorolt hatások figyelembevételével. Célja továbbá, hogy működésébe a jövőben a Mulliez Family Association tulajdonát képező autonóm vállalatok - mint a Ceetrus, a Leroy Merlin, a Decathlon és az Auchan – ingatlanvagyonának kezelése mellett új üzleti partnereket is bevonjon, és innovatív, emberközpontú szolgáltatásaival az európai ingatlanpiac meghatározó szereplőjévé váljon.

A Nhood új globális ügyvezető igazgatója Etienne Dupuy, akinek feladata az országok közti koordináció, valamint a hármas pozitív hatású (People - Planet – Profit) stratégia megvalósítása, támogatva a vállalathoz tartozó leányvállalatok független működését. Az új vállalat nevét az angol „neighbourhood” szó rövidítése ihlette, ami szomszédságot, környéket jelent, hiszen a közvetlen környezet fejlesztése, újjáélesztése a cég egyik legfontosabb tevékenysége. A logó zöld színvilága is a vállalat környezettudatos értékrendjére utal.

A Nhood márkanév részeként a „NEW LIVING MOOD” szlogen is bevezetésre kerül a logóban. Az új szlogen az innovatív gondolkodást, a modern urbánus életterek létrehozásának igényét, valamint a fenntartható értékteremtésre való törekvést fejezi ki, amely minden döntésében figyelembe veszi az emberekre és a bolygóra gyakorolt hatást. A szlogen, melynek jelentése „új életmód” a márka nemzetközisége miatt a magyar márkakommunikációban is angol nyelven szerepel majd. 

Magyarországon a Ceetrus Hungary Kft. mellett a Nhood Services Hungary Kft. új vállalatként kezdi meg működését. A cégcsoport mindkét vállalat élére a csaknem 30 év építőipari tapasztalattal rendelkező Pascal Steenst nevezte ki, aki szakmai múltja során számos nagyszabású nemzetközi projektet menedzselt, köztük Budapesten a Gresham Palota felújítását, valamint az Aréna Pláza és több első osztályú irodaház építését.  

A Nhood ügyfélportfóliójának bővítésétől bevételeinek növekedését várja. A kitűzött cél 30 % bevételnövekedés az elkövetkezendő 3 évben. Ez a fejlődési potenciál több mint 4 millió négyzetméterre becsülhető, ennek majdnem felét, a tulajdonosi ügyfélkör számára végzett közel 500 millió euró értékű lakásépítési és átalakítási projektek teszik ki. A tervezett növekedés valamennyi üzletágat érinti: az operatív és értékesítési feladatokat, az ingatlanüzemeltetést, a közép- és hosszú távú vagyonkezelést és az ingatlanfejlesztési projekteket.

A Nhood a jövőben valamennyi tevékenységét a bolygó, az emberek és a profit hármas dimenziójának tükrében szemléli, és fejlesztései során tekintettel van működése környezeti, éghajlati, társadalmi és gazdaságai hatásaira. További célok: a karbonsemlegesség elérése 2030-ra, a biodiverzitás szisztematikus reintegrációja, a tömegközlekedéshez való kapcsolódás, a Breeam in Use tanúsítványok beszerzése; különböző társadalmi rétegeket és korosztályokat megszólító helyszínek, a közösségi kapcsolatok és a lokális szolgáltatások fejlesztése; hozzájárulás a helyi gazdaság fellendítéséhez munkahelyek teremtésén keresztül.

„Együtt fogjuk létrehozni azokat a vegyes funkciójú közösségi tereket, melyek forradalmasítják a várost és a kiskereskedelmet, az emberekre és a bolygóra gyakorolt hatások figyelembevételével. Olyan városokat tervezünk, ahol minden szükséges szolgáltatás 15 percen belül elérhető. Céljaink megvalósításához az ingatlanszolgáltató cég megalapításán keresztül vezet az út. A földtulajdonosok érdekeit a lehető legteljesebb módon képviselve, és vállalkozói szemléletmóddal felvértezve vetjük be tudásunkat hitelesen és felelősséggel a lehető legközelebb a helyi földterületekhez" - mondta Antoine Grolin.

„Minden helyszínünkön azon dolgozunk, hogy fenntartható és felelősségteljes módon fejlesszük a lakókörnyezetet a jövő generációi számára. Arra törekszünk, hogy élettel teli, kapcsolatokat teremtő közösségi tereket tervezzünk azok számára, akik ott élnek, dolgoznak vagy éppen oda utaznak. Hármas pozitív hatással (People-Planet-Profit) rendelkező közösségi tereket hozunk létre olyan szinergiában, amely a lehető legtöbb embernek kedvez. Ez egy olyan ambíció, amely jelentős beruházási potenciálként jelentkezik a következő három évben " - tette hozzá Etienne Dupuy, az Nhood ügyvezető igazgatója.

„A Nhood lehetőséget teremt számomra, hogy segítsem a magyar csapat munkáját. Meghallgassam az ötleteiket, megértsem a gondjaikat, és irányítsam őket ebben a folyamatosan változó világban azáltal, hogy megosztom velük a kompetenciáimat és tapasztalataimat, és pozitív hatású döntéseket hozok. A cél az, hogy innovatív, emberközpontú szolgáltatásainkkal a hazai ingatlanpiac meghatározó szereplőjévé váljunk" - hangsúlyozta Pascal Steens, a Nhood Services Hungary Kft. ügyvezető igazgatója.

Média forrás: realista.hu
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Új, innovatív ingatlanszolgáltató jelenik meg a magyar piacon

2021. Január 26. Urbanisztika
Az új ingatlanszolgáltató vállalat a Nhood elnevezést viseli, az új hazai cég neve pedig Nhood Services Hungary Kft.

Antoine Grolin, a Ceetrus elnöke és a Nodi alapító elnöke 2021 januárjában jelentette be az új ’mixed use’ ingatlankezelői és fejlesztői szolgáltatást nyújtó társaság, a Nhood létrehozását. A változás tíz országot, köztük a magyar leányvállalatot, a Ceetrus Hungary Kft.-t is érinti. Az új cég létrehozásának oka kettős. Egyrészt a Ceetrus Property ingatlanvagyonának leválasztása, másrészt a Ceetrus és a Nodi munkatársainak összevonása egy jól megjegyezhető, egységes márkanév alatt.

Az új, vegyes ingatlanszolgáltatással foglalkozó vállalat, a Nhood törekvése, hogy kiemelkedő színvonalú szolgáltatásaival az általa menedzselt helyszíneken élettel teli, vegyes funkciójú közösségi tereket hozzon létre az emberekre, a biodiverzitásra, és a bolygóra gyakorolt hatások figyelembevételével. Célja továbbá, hogy működésébe a jövőben a Mulliez Family Association tulajdonát képező autonóm vállalatok - mint a Ceetrus, a Leroy Merlin, a Decathlon és az Auchan – ingatlanvagyonának kezelése mellett új üzleti partnereket is bevonjon, és innovatív, emberközpontú szolgáltatásaival az európai ingatlanpiac meghatározó szereplőjévé váljon.

A Nhood új globális ügyvezető igazgatója Etienne Dupuy, akinek feladata az országok közti koordináció, valamint a hármas pozitív hatású (People - Planet – Profit) stratégia megvalósítása, támogatva a vállalathoz tartozó leányvállalatok független működését. Az új vállalat nevét az angol „neighbourhood” szó rövidítése ihlette, ami szomszédságot, környéket jelent, hiszen a közvetlen környezet fejlesztése, újjáélesztése a cég egyik legfontosabb tevékenysége. A logó zöld színvilága is a vállalat környezettudatos értékrendjére utal.

A Nhood márkanév részeként a „NEW LIVING MOOD” szlogen is bevezetésre kerül a logóban. Az új szlogen az innovatív gondolkodást, a modern urbánus életterek létrehozásának igényét, valamint a fenntartható értékteremtésre való törekvést fejezi ki, amely minden döntésében figyelembe veszi az emberekre és a bolygóra gyakorolt hatást. A szlogen, melynek jelentése „új életmód” a márka nemzetközisége miatt a magyar márkakommunikációban is angol nyelven szerepel majd. 

Magyarországon a Ceetrus Hungary Kft. mellett a Nhood Services Hungary Kft. új vállalatként kezdi meg működését. A cégcsoport mindkét vállalat élére a csaknem 30 év építőipari tapasztalattal rendelkező Pascal Steenst nevezte ki, aki szakmai múltja során számos nagyszabású nemzetközi projektet menedzselt, köztük Budapesten a Gresham Palota felújítását, valamint az Aréna Pláza és több első osztályú irodaház építését.  

A Nhood ügyfélportfóliójának bővítésétől bevételeinek növekedését várja. A kitűzött cél 30 % bevételnövekedés az elkövetkezendő 3 évben. Ez a fejlődési potenciál több mint 4 millió négyzetméterre becsülhető, ennek majdnem felét, a tulajdonosi ügyfélkör számára végzett közel 500 millió euró értékű lakásépítési és átalakítási projektek teszik ki. A tervezett növekedés valamennyi üzletágat érinti: az operatív és értékesítési feladatokat, az ingatlanüzemeltetést, a közép- és hosszú távú vagyonkezelést és az ingatlanfejlesztési projekteket.

A Nhood a jövőben valamennyi tevékenységét a bolygó, az emberek és a profit hármas dimenziójának tükrében szemléli, és fejlesztései során tekintettel van működése környezeti, éghajlati, társadalmi és gazdaságai hatásaira. További célok: a karbonsemlegesség elérése 2030-ra, a biodiverzitás szisztematikus reintegrációja, a tömegközlekedéshez való kapcsolódás, a Breeam in Use tanúsítványok beszerzése; különböző társadalmi rétegeket és korosztályokat megszólító helyszínek, a közösségi kapcsolatok és a lokális szolgáltatások fejlesztése; hozzájárulás a helyi gazdaság fellendítéséhez munkahelyek teremtésén keresztül.

„Együtt fogjuk létrehozni azokat a vegyes funkciójú közösségi tereket, melyek forradalmasítják a várost és a kiskereskedelmet, az emberekre és a bolygóra gyakorolt hatások figyelembevételével. Olyan városokat tervezünk, ahol minden szükséges szolgáltatás 15 percen belül elérhető. Céljaink megvalósításához az ingatlanszolgáltató cég megalapításán keresztül vezet az út. A földtulajdonosok érdekeit a lehető legteljesebb módon képviselve, és vállalkozói szemléletmóddal felvértezve vetjük be tudásunkat hitelesen és felelősséggel a lehető legközelebb a helyi földterületekhez" - mondta Antoine Grolin.

„Minden helyszínünkön azon dolgozunk, hogy fenntartható és felelősségteljes módon fejlesszük a lakókörnyezetet a jövő generációi számára. Arra törekszünk, hogy élettel teli, kapcsolatokat teremtő közösségi tereket tervezzünk azok számára, akik ott élnek, dolgoznak vagy éppen oda utaznak. Hármas pozitív hatással (People-Planet-Profit) rendelkező közösségi tereket hozunk létre olyan szinergiában, amely a lehető legtöbb embernek kedvez. Ez egy olyan ambíció, amely jelentős beruházási potenciálként jelentkezik a következő három évben " - tette hozzá Etienne Dupuy, az Nhood ügyvezető igazgatója.

„A Nhood lehetőséget teremt számomra, hogy segítsem a magyar csapat munkáját. Meghallgassam az ötleteiket, megértsem a gondjaikat, és irányítsam őket ebben a folyamatosan változó világban azáltal, hogy megosztom velük a kompetenciáimat és tapasztalataimat, és pozitív hatású döntéseket hozok. A cél az, hogy innovatív, emberközpontú szolgáltatásainkkal a hazai ingatlanpiac meghatározó szereplőjévé váljunk" - hangsúlyozta Pascal Steens, a Nhood Services Hungary Kft. ügyvezető igazgatója.

Média forrás: realista.hu

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC