X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

 

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy naponta hírlevelet küldjünk neked a legfontosabb ingatlanpiaci hírekről, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Balogh László
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.

Vedd észre a takarítókat is!

2020. Március 27. Urbanisztika
Magyarország legnagyobb takarítással is foglalkozó létesítményüzemeltető vállalata „Vedd észre” kampányával a takarító szakma értékére és fontosságára, a sokszor nehéz időkben helytálló munkavállalók megbecsülésére kívánja felhívni a figyelmet. A több platformon egyszerre indított komplex kommunikáció egyformán szól minden célcsoporthoz.

A KSH 173 foglalkozást vizsgált meg, hogy mekkora a presztízsük, különböző szempontok alapján: például mekkora hatalom, befolyás jár vele, mennyit kell tanulni érte, mennyire hasznos a társadalom számára, az adott foglalkozás mennyire vonzó vagy divatos manapság. A válaszadók szubjektív megítélése szerint a takarító a legalacsonyabb presztízsű tíz foglalkozásba került. A 163. lett, és csak az utcaseprőt, a szemétszállítót, a szórólaposztót vagy a segédmunkást előzi meg. A takarítók hasznosságát tehát alapvetően alul becsülik az emberek, ugyanakkor a rend és a tisztaság mindenkinél nagyon is fontos alapelvárás. Egy ilyen társadalmilag alacsony megítélésű szakma esetében nem elég, ha csak a munkáltató ismeri el a kollégáit.

„Tavaly óta terveztük, hogy elindítunk egy kampányt, ami arra világít rá, hogy a takarítók a munkájukat szinte láthatatlanul végzik, holott a társadalmunk működéséhez elengedhetetlen, amit tesznek. Hosszú hónapokig folytak az előkészítő munkák, és mire készen lettünk, hazánkat is elérte a COVID-19 fertőzés. De ha valamikor, akkor ma többszörösen igaz, hogy a társadalmi megbecsülés az itthon dolgozó több mint 45 ezer hivatásos takarítót is megilleti. Mi 4.100 takarítót foglalkoztatunk, akik ma is helyt állnak a közlekedési eszközök, kórházak, és a rengeteg irodaház takarításával, ahogy eddig is tették. Az ő munkájuk most kiemelten fontos és ők sem maradhatnak otthon. - mondja Kis-Szölgyémi Ferenc a vállalat vezérigazgatója.

Nem köszönnek nekik…

A kampány indítása előtt végzett fókuszcsoportos kutatás során megdöbbentő volt azt hallani, hogy a megkérdezett takarítók nagyrésze már azt is az elismerés jelének veszi, ha egyáltalán köszönnek nekik, mert megszokták, hogy a legtöbben átnéznek rajtuk, mintha ott sem lennének. A lakosságot képviselő csoport tagjai a takarítókról megfogalmazott véleményükben ugyan kiemelték, hogy a munkájuk nélkül nem élhetnénk a mindennapi kényelmes életünket, sőt nélkülük egyenesen káosz lenne, de mégis az egyik olyan munkának tartják, amit ők maguk is a legkevésbé becsülnek meg.

A takarítás szakma és komoly fizikai munka

A B+N saját felméréséből kiderül, hogy a magyarországi takarítók 1 nap alatt 56.000 km2–t tisztítanak meg, vagyis 2 nap alatt az ország minden négyzetcentiméterét kitakarítják, de például csak a B+N-nél foglalkoztatott takarítók is akkora területet takarítanak ki egy nap alatt, mint egy 1 m széles 5.000 km hosszú járda, ami megfelel Budapest – Madrid távolságának oda-vissza. Egy irodaházi takarító 8 órában 1.440 törzshajlítást végez, ha csak az íróasztalokat portalanítja és az ablakpucolással töltött 8 órában pedig 9.600 körkörös mozdulatot kell megtennie. Ez csak néhány adat abból, ami számszerűen is bizonyítja a munka fizikai voltát és mennyiségét. A fizikai igénybevétel azonban nem minden, tudniuk kell, hogy mikor milyen vegyszereket, fertőtlenítőket használhatnak, és a legmodernebb takarítógépekhez is érteniük kell.

„A kampánnyal szeretnénk megmutatni, hogy a takarítók munkája nélkül a világunk nem lenne olyan komfortos és kényelmes, mint ahogy megszoktuk. Célunk, hogy ismerjék fel az emberek, hogy ez a munka értékes, és értékes az is, aki végzi. Azt szeretnénk, hogy aki takarító, ne szégyellje, mi a foglalkozása. Felelősségünk tenni ennek a szakmának a megbecsüléséért, kiállnunk a takarítóinkért és valamennyi takarító foglalkozású ember mellett az országban, hiszen, ha ez így marad, hamarosan nem lesz, aki kitakarítja az országot.” – magyarázza Kókai Erika, a B+N marketing igazgatója.

Média forrás: realista.hu
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Vedd észre a takarítókat is!

Magyarország legnagyobb takarítással is foglalkozó létesítményüzemeltető vállalata „Vedd észre” kampányával a takarító szakma értékére és fontosságára, a sokszor nehéz időkben helytálló munkavállalók megbecsülésére kívánja felhívni a figyelmet. A több platformon egyszerre indított komplex kommunikáció egyformán szól minden célcsoporthoz.

A KSH 173 foglalkozást vizsgált meg, hogy mekkora a presztízsük, különböző szempontok alapján: például mekkora hatalom, befolyás jár vele, mennyit kell tanulni érte, mennyire hasznos a társadalom számára, az adott foglalkozás mennyire vonzó vagy divatos manapság. A válaszadók szubjektív megítélése szerint a takarító a legalacsonyabb presztízsű tíz foglalkozásba került. A 163. lett, és csak az utcaseprőt, a szemétszállítót, a szórólaposztót vagy a segédmunkást előzi meg. A takarítók hasznosságát tehát alapvetően alul becsülik az emberek, ugyanakkor a rend és a tisztaság mindenkinél nagyon is fontos alapelvárás. Egy ilyen társadalmilag alacsony megítélésű szakma esetében nem elég, ha csak a munkáltató ismeri el a kollégáit.

„Tavaly óta terveztük, hogy elindítunk egy kampányt, ami arra világít rá, hogy a takarítók a munkájukat szinte láthatatlanul végzik, holott a társadalmunk működéséhez elengedhetetlen, amit tesznek. Hosszú hónapokig folytak az előkészítő munkák, és mire készen lettünk, hazánkat is elérte a COVID-19 fertőzés. De ha valamikor, akkor ma többszörösen igaz, hogy a társadalmi megbecsülés az itthon dolgozó több mint 45 ezer hivatásos takarítót is megilleti. Mi 4.100 takarítót foglalkoztatunk, akik ma is helyt állnak a közlekedési eszközök, kórházak, és a rengeteg irodaház takarításával, ahogy eddig is tették. Az ő munkájuk most kiemelten fontos és ők sem maradhatnak otthon. - mondja Kis-Szölgyémi Ferenc a vállalat vezérigazgatója.

Nem köszönnek nekik…

A kampány indítása előtt végzett fókuszcsoportos kutatás során megdöbbentő volt azt hallani, hogy a megkérdezett takarítók nagyrésze már azt is az elismerés jelének veszi, ha egyáltalán köszönnek nekik, mert megszokták, hogy a legtöbben átnéznek rajtuk, mintha ott sem lennének. A lakosságot képviselő csoport tagjai a takarítókról megfogalmazott véleményükben ugyan kiemelték, hogy a munkájuk nélkül nem élhetnénk a mindennapi kényelmes életünket, sőt nélkülük egyenesen káosz lenne, de mégis az egyik olyan munkának tartják, amit ők maguk is a legkevésbé becsülnek meg.

A takarítás szakma és komoly fizikai munka

A B+N saját felméréséből kiderül, hogy a magyarországi takarítók 1 nap alatt 56.000 km2–t tisztítanak meg, vagyis 2 nap alatt az ország minden négyzetcentiméterét kitakarítják, de például csak a B+N-nél foglalkoztatott takarítók is akkora területet takarítanak ki egy nap alatt, mint egy 1 m széles 5.000 km hosszú járda, ami megfelel Budapest – Madrid távolságának oda-vissza. Egy irodaházi takarító 8 órában 1.440 törzshajlítást végez, ha csak az íróasztalokat portalanítja és az ablakpucolással töltött 8 órában pedig 9.600 körkörös mozdulatot kell megtennie. Ez csak néhány adat abból, ami számszerűen is bizonyítja a munka fizikai voltát és mennyiségét. A fizikai igénybevétel azonban nem minden, tudniuk kell, hogy mikor milyen vegyszereket, fertőtlenítőket használhatnak, és a legmodernebb takarítógépekhez is érteniük kell.

„A kampánnyal szeretnénk megmutatni, hogy a takarítók munkája nélkül a világunk nem lenne olyan komfortos és kényelmes, mint ahogy megszoktuk. Célunk, hogy ismerjék fel az emberek, hogy ez a munka értékes, és értékes az is, aki végzi. Azt szeretnénk, hogy aki takarító, ne szégyellje, mi a foglalkozása. Felelősségünk tenni ennek a szakmának a megbecsüléséért, kiállnunk a takarítóinkért és valamennyi takarító foglalkozású ember mellett az országban, hiszen, ha ez így marad, hamarosan nem lesz, aki kitakarítja az országot.” – magyarázza Kókai Erika, a B+N marketing igazgatója.

Média forrás: realista.hu

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!

iroda.hu V. Díjátadó Gála Irodablog.hu - Munka. Stílus. Design. theBAR by iroda.hu Ingatlan évkönyv 2014-2015

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC