X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

 

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy naponta hírlevelet küldjünk neked a legfontosabb ingatlanpiaci hírekről, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Balogh László
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.

Versenyelőnyhöz juthatnak a hazai e-kereskedők

2020. Február 04. Retail
Képzelje el, hogy a magyar versenyző 20 méter hátránnyal indul a 100 méteres síkfutás Európa-bajnoki döntőjében, a többi versenyző ellen. Ilyen lenne a hazai e-kereskedők hátránya a nyugat-európai versenytársaikkal szemben a Google CSS Programja nélkül. A hazai e-kereskedők esélyeit javítja, hogy első ügynökségként CEE régióban Google CSS licencet szerzett a Growww Digital ROIshopper nevű szolgáltatása. 

A Google Comparison Shopping Services (CSS) partner egy árösszehasonlító oldal vagy szolgáltató, ahol a vásárló egy termékre rákeresve megtalálhatja a legkedvezőbb árat kínáló webshopot. A Google Shopping tulajdonképpen a Google CSS felülete.

A Google CSS Partner Programja keretében kedvezményesen teszi elérhetővé a Shopping szolgáltatását árösszehasonlító oldalak és szolgáltatók számára. A program az Európai Unió monopóliumellenes szabályozása következtében jött létre. A keresőóriás ezzel biztosítja, hogy az e-kereskedők számára ne csak a Google Shopping legyen az egyetlen elérhető CSS hirdetési felület. 

Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy minden minősített CSS Partner 20%-os kedvezményt kap az átkattintási árakra, hogy versenyképes legyen a natív Shopping hirdetésekkel szemben. Ez a kedvezmény egy úgynevezett licit előny a Google CSS hirdetésekkel szemben, azaz a CSS Partner hirdetései ugyanazon beállítások mellett, jobb pozícióból, több aukcióban indulhatnak, ezáltal több megjelenést érhetnek el. A nyugat-európai e-kereskedők jó része már ma is használja a magyar piacon a CSS rendszert, ezért a hazai e-kereskedők versenyhátrányba kerülhettek.

„Nyugat-Európában már sztenderdnek számít a CSS használata. Vannak olyan réspiacok, ahol CSS nélkül már nem éri meg hirdetni. Nemzetközi tapasztalataink szerint a program különösen azon területeken előnyös, ahol szűkülő piaci margin-ok, külföldi versenytársak és nagy verseny jellemző” – mondta Szabó László online-növekedési szakértő, a Growww Digital alapítója.

Magyarországon eddig három árösszehasonlító oldal volt tagja a programnak, mely a Growww Digital ROIshopper nevű szolgáltatása révén most könnyebben elérhetővé vált a hazai e-kereskedőknek. A Google Shopping hirdetése a világ számos országa után 2019. júniustól vált elérhetővé Magyarországon. Azóta hónapról hónapra nő a Shopping-kampányok kattintási részaránya. 2019 novemberében elérte a 47 százalékot1 azon hirdetők esetében, akik használják a hirdetési formátumot.

Kép: Anna Strigana Fedotova - shutterstock.com

Média forrás: realista.hu
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Versenyelőnyhöz juthatnak a hazai e-kereskedők

2020. Február 04. Retail
Képzelje el, hogy a magyar versenyző 20 méter hátránnyal indul a 100 méteres síkfutás Európa-bajnoki döntőjében, a többi versenyző ellen. Ilyen lenne a hazai e-kereskedők hátránya a nyugat-európai versenytársaikkal szemben a Google CSS Programja nélkül. A hazai e-kereskedők esélyeit javítja, hogy első ügynökségként CEE régióban Google CSS licencet szerzett a Growww Digital ROIshopper nevű szolgáltatása. 

A Google Comparison Shopping Services (CSS) partner egy árösszehasonlító oldal vagy szolgáltató, ahol a vásárló egy termékre rákeresve megtalálhatja a legkedvezőbb árat kínáló webshopot. A Google Shopping tulajdonképpen a Google CSS felülete.

A Google CSS Partner Programja keretében kedvezményesen teszi elérhetővé a Shopping szolgáltatását árösszehasonlító oldalak és szolgáltatók számára. A program az Európai Unió monopóliumellenes szabályozása következtében jött létre. A keresőóriás ezzel biztosítja, hogy az e-kereskedők számára ne csak a Google Shopping legyen az egyetlen elérhető CSS hirdetési felület. 

Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy minden minősített CSS Partner 20%-os kedvezményt kap az átkattintási árakra, hogy versenyképes legyen a natív Shopping hirdetésekkel szemben. Ez a kedvezmény egy úgynevezett licit előny a Google CSS hirdetésekkel szemben, azaz a CSS Partner hirdetései ugyanazon beállítások mellett, jobb pozícióból, több aukcióban indulhatnak, ezáltal több megjelenést érhetnek el. A nyugat-európai e-kereskedők jó része már ma is használja a magyar piacon a CSS rendszert, ezért a hazai e-kereskedők versenyhátrányba kerülhettek.

„Nyugat-Európában már sztenderdnek számít a CSS használata. Vannak olyan réspiacok, ahol CSS nélkül már nem éri meg hirdetni. Nemzetközi tapasztalataink szerint a program különösen azon területeken előnyös, ahol szűkülő piaci margin-ok, külföldi versenytársak és nagy verseny jellemző” – mondta Szabó László online-növekedési szakértő, a Growww Digital alapítója.

Magyarországon eddig három árösszehasonlító oldal volt tagja a programnak, mely a Growww Digital ROIshopper nevű szolgáltatása révén most könnyebben elérhetővé vált a hazai e-kereskedőknek. A Google Shopping hirdetése a világ számos országa után 2019. júniustól vált elérhetővé Magyarországon. Azóta hónapról hónapra nő a Shopping-kampányok kattintási részaránya. 2019 novemberében elérte a 47 százalékot1 azon hirdetők esetében, akik használják a hirdetési formátumot.

Kép: Anna Strigana Fedotova - shutterstock.com

Média forrás: realista.hu

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!

iroda.hu V. Díjátadó Gála Irodablog.hu - Munka. Stílus. Design. theBAR by iroda.hu Ingatlan évkönyv 2014-2015

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC