X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

Vezető szerepre tör a csokifigurák piacán egy gyöngyösi cég

2014. Március 26. ipari parkok
Vezető beszállító lehet több nagy áruházláncnál a gyöngyösi Tarcha World Kft., miután a cég két ütemben bővítette gyártósorait. A beruházás révén ezentúl nagyobb mennyiségű és jobb minőségű csokifigurák kerülhetnek az üzletekbe. A cég 86,3 millió forint uniós támogatást nyert az Új Széchenyi Terv keretében.

Több és jobb minőségű, magyar gyártású csokoládéfigurák kerülhetnek az áruházakba ezentúl, köszönhetően a gyöngyösi Tarcha World Kft. két új gyártósorának létrehozásával. Az Európai Unió 35 százalékkal, 86,37 millió forinttal támogatta a beruházást, amellyel egyúttal csökken a termékek előállítási költsége is. A cég a tervek szerint a dolgozói létszámát is emeli idén, több új munkaerőt, főleg betanított munkásokat alkalmaz majd.

A versenyképesség fokozásának köszönhetően a Tarcha World Kft. a csokoládéfigurák vezető beszállítója lehet Magyarországon. A 2007-ben alapított cég eddig is meghatározó szereplő volt a csokinyuszik és mikulások hazai piacán, termékeik megtalálhatók többek között a Tesco, a Lidl, az Aldi és a Spar láncok polcain. A tavalyi évben 400 tonna készterméket szállítottak a kereskedőkhöz, a vállalat azonban az értékesített figurák egy részét eddig bérgyártásban készíttette.

Ezen a helyzeten változtat a most befejeződött beruházás, amelynek köszönhetően a korábbinál több és jobb minőségű csokoládé gyártására nyílt lehetőség.

A Tarcha World Kft. 2011-es 650 millió forintos árbevétele 2012-ben 1,15 milliárd forintra növekedett. A szezonális időszakban, például karácsonykor, illetve húsvétkor 50 fő dolgozik a termelésben. Az új beruházásokkal a cégvezetés várakozása szerint az állandó megbízások száma is emelkedik.

Média forrás: Gold Communications
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Vezető szerepre tör a csokifigurák piacán egy gyöngyösi cég

Vezető beszállító lehet több nagy áruházláncnál a gyöngyösi Tarcha World Kft., miután a cég két ütemben bővítette gyártósorait. A beruházás révén ezentúl nagyobb mennyiségű és jobb minőségű csokifigurák kerülhetnek az üzletekbe. A cég 86,3 millió forint uniós támogatást nyert az Új Széchenyi Terv keretében.

Több és jobb minőségű, magyar gyártású csokoládéfigurák kerülhetnek az áruházakba ezentúl, köszönhetően a gyöngyösi Tarcha World Kft. két új gyártósorának létrehozásával. Az Európai Unió 35 százalékkal, 86,37 millió forinttal támogatta a beruházást, amellyel egyúttal csökken a termékek előállítási költsége is. A cég a tervek szerint a dolgozói létszámát is emeli idén, több új munkaerőt, főleg betanított munkásokat alkalmaz majd.

A versenyképesség fokozásának köszönhetően a Tarcha World Kft. a csokoládéfigurák vezető beszállítója lehet Magyarországon. A 2007-ben alapított cég eddig is meghatározó szereplő volt a csokinyuszik és mikulások hazai piacán, termékeik megtalálhatók többek között a Tesco, a Lidl, az Aldi és a Spar láncok polcain. A tavalyi évben 400 tonna készterméket szállítottak a kereskedőkhöz, a vállalat azonban az értékesített figurák egy részét eddig bérgyártásban készíttette.

Ezen a helyzeten változtat a most befejeződött beruházás, amelynek köszönhetően a korábbinál több és jobb minőségű csokoládé gyártására nyílt lehetőség.

A Tarcha World Kft. 2011-es 650 millió forintos árbevétele 2012-ben 1,15 milliárd forintra növekedett. A szezonális időszakban, például karácsonykor, illetve húsvétkor 50 fő dolgozik a termelésben. Az új beruházásokkal a cégvezetés várakozása szerint az állandó megbízások száma is emelkedik.

Média forrás: Gold Communications

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!

Hozzászólások: 0 db

A hosszászólások moderálás után jelennek meg, melynek célja a trágár stílusú, más felhasználókat vallási, etnikai, világnézeti, vagy egyéb szempontból sértő, valamint politikai témájú hozzászólások kiszűrése.

Még nem érkezett hozzászólás. Legyen Ön az első!

Szóljon hozzá a cikkhez! (kattintásra kinyílik)
iroda.hu V. Díjátadó Gála Irodablog.hu - Munka. Stílus. Design. theBAR by iroda.hu Ingatlan évkönyv 2014-2015

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC