X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

 

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy naponta hírlevelet küldjünk neked a legfontosabb ingatlanpiaci hírekről, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.

Világmárkákkal újul meg a Balaton és Sopron Plaza

2013. Január 21. Retail
A nagy nemzetközi láncok megjelenése pozitív változást hozott az Atrium Centers Management Kft. által üzemeltetett bevásárlóközpontok életébe, amit legjobban a látogatószámok emelkedése bizonyít. Még az ünnepek előtt nyitott két új üzletet a H&M, a veszprémi Balaton Plazában és a Sopron Plazában. Az azóta eltelt rövid idő tapasztalatairól az üzemeltető cég kereskedelmi igazgatója Simon Tamás és a két center menedzser Berzevici Rita és Rákóczi Erzsébet beszélt.

A divatóriás megjelenése bevásárlóközpontjainkban pontosan azt az eredményt hozta, amire számítottunk ? kezdte Simon Tamás. Általánosságban azt mondanám, hogy a svéd divatóriás megjelenése egyértelműen növelte a bizalmat projektjeink felé, mind a leendő bérlőink, mind a már meglévő partnereink részéről. Bár még igen rövid idő telt el a nyitások óta, az azért egyértelműen látszik, hogy látogatószámaink emelkedtek, és a vásárlói oldalról is csupa pozitív visszajelzést kapunk.

Balaton Plazában a tavalyi év utolsó harmadában több fontos üzlet is nyílt, ami még vonzóbbá teszi bevásárlóközpontunkat, sőt egyértelműen felpezsdült nálunk az élet ? mondta Berzevici Rita.

Szeptemberben érkezett meg hozzánk a fiatalok által nagyon kedvelt Tally Weijl, októberben egy költözés, és egy nagyon látványos felújítás után nyitott újra a Don Vito Pizza & Grill étterem. Novemberben megszépülve, új helyen található, a kedvező árfekvésű ruházati termékeket és kiegészítőket forgalmazó üzletünk, a GLO Jeans, decemberben pedig a H&M és az elegáns Roland Divatház megjelenése koronázta meg az évet. Azt gondolom, hogy vásárlóink érzékelik az új koncepciónkat, lendületünket, és azt hogy folyamatosan keressük azokat a márkákat, amelyek még teljesebbé teszik kínálatunkat.


Balaton Plaza

Sopron Plaza különlegessége elhelyezkedéséből is adódik, hiszen karnyújtásnyira épült az osztrák-magyar határtól. Sopronban az elmúlt években jelentősebb vásárlóerőt jelentettek az Ausztriából érkező látogatók, ám ez most változóban van. A határon túlról érkezők számának csökkenése sajnos nagyon is jellemző az elmúlt hónapokra, melynek véleményünk szerint két főbb oka van. Az egyik a dohányzás tilalma, amely a kávézóinkat rendkívül negatívan érintette, főleg annak tükrében, hogy az osztrák kormány reagálva a visszaesésre, engedményeket tett a helyi szabályozásban. A másik ok pedig a kaszinó bezárása volt.

Azonban - összhangban törekvéseinkkel - a H&M megérkezése számos hazai vásárlót csábított vissza a plazába, Sopronból és a környező településekről egyaránt. Ez utóbbi jelenség számunkra nagy jelentőséggel bír, ugyanis szeretnénk, ha a bevásárlóközpontjaink kedvelt közösségi terekké válnának az ott lakók számára. Ezt szeretnénk ösztönözni azzal is, hogy a 2013-as évre számos új programot, vásárlásösztönző akciót szervezünk ? összegezte Rákóczi Erzsébet. 


Sopron Plaza

A két bevásárlóközpont bérbeadottsága majdnem száz százalékos, így a fennmaradó helyekre csak az előre meghatározott koncepció alapján kerülhetnek új bérlők ? folytatta kereskedelmi igazgató.
Véleményem szerint, a jelenlegi nehéz helyzetben elengedhetetlen a megfelelő partnerek megtalálása. Célunk, hogy a látogatószámainkat ne csak mennyiségében növeljük, hanem a megfelelő bérlői mix kialakításával a fizetőképes helyi keresletet a városban tartsuk.

Az Atrium Centers Management csapata az idei évre célul tűzte ki minden általa üzemeltetett bevásárlóközpontjának, így a Pécs és Savaria Plazának is, hogy az eddig elért eredményeinket ne csak rövid, hanem minél hosszabb távon is sikerüljön megtartani.

Média forrás: Atrium Centers Management
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Világmárkákkal újul meg a Balaton és Sopron Plaza

A nagy nemzetközi láncok megjelenése pozitív változást hozott az Atrium Centers Management Kft. által üzemeltetett bevásárlóközpontok életébe, amit legjobban a látogatószámok emelkedése bizonyít. Még az ünnepek előtt nyitott két új üzletet a H&M, a veszprémi Balaton Plazában és a Sopron Plazában. Az azóta eltelt rövid idő tapasztalatairól az üzemeltető cég kereskedelmi igazgatója Simon Tamás és a két center menedzser Berzevici Rita és Rákóczi Erzsébet beszélt.

A divatóriás megjelenése bevásárlóközpontjainkban pontosan azt az eredményt hozta, amire számítottunk ? kezdte Simon Tamás. Általánosságban azt mondanám, hogy a svéd divatóriás megjelenése egyértelműen növelte a bizalmat projektjeink felé, mind a leendő bérlőink, mind a már meglévő partnereink részéről. Bár még igen rövid idő telt el a nyitások óta, az azért egyértelműen látszik, hogy látogatószámaink emelkedtek, és a vásárlói oldalról is csupa pozitív visszajelzést kapunk.

Balaton Plazában a tavalyi év utolsó harmadában több fontos üzlet is nyílt, ami még vonzóbbá teszi bevásárlóközpontunkat, sőt egyértelműen felpezsdült nálunk az élet ? mondta Berzevici Rita.

Szeptemberben érkezett meg hozzánk a fiatalok által nagyon kedvelt Tally Weijl, októberben egy költözés, és egy nagyon látványos felújítás után nyitott újra a Don Vito Pizza & Grill étterem. Novemberben megszépülve, új helyen található, a kedvező árfekvésű ruházati termékeket és kiegészítőket forgalmazó üzletünk, a GLO Jeans, decemberben pedig a H&M és az elegáns Roland Divatház megjelenése koronázta meg az évet. Azt gondolom, hogy vásárlóink érzékelik az új koncepciónkat, lendületünket, és azt hogy folyamatosan keressük azokat a márkákat, amelyek még teljesebbé teszik kínálatunkat.


Balaton Plaza

Sopron Plaza különlegessége elhelyezkedéséből is adódik, hiszen karnyújtásnyira épült az osztrák-magyar határtól. Sopronban az elmúlt években jelentősebb vásárlóerőt jelentettek az Ausztriából érkező látogatók, ám ez most változóban van. A határon túlról érkezők számának csökkenése sajnos nagyon is jellemző az elmúlt hónapokra, melynek véleményünk szerint két főbb oka van. Az egyik a dohányzás tilalma, amely a kávézóinkat rendkívül negatívan érintette, főleg annak tükrében, hogy az osztrák kormány reagálva a visszaesésre, engedményeket tett a helyi szabályozásban. A másik ok pedig a kaszinó bezárása volt.

Azonban - összhangban törekvéseinkkel - a H&M megérkezése számos hazai vásárlót csábított vissza a plazába, Sopronból és a környező településekről egyaránt. Ez utóbbi jelenség számunkra nagy jelentőséggel bír, ugyanis szeretnénk, ha a bevásárlóközpontjaink kedvelt közösségi terekké válnának az ott lakók számára. Ezt szeretnénk ösztönözni azzal is, hogy a 2013-as évre számos új programot, vásárlásösztönző akciót szervezünk ? összegezte Rákóczi Erzsébet. 


Sopron Plaza

A két bevásárlóközpont bérbeadottsága majdnem száz százalékos, így a fennmaradó helyekre csak az előre meghatározott koncepció alapján kerülhetnek új bérlők ? folytatta kereskedelmi igazgató.
Véleményem szerint, a jelenlegi nehéz helyzetben elengedhetetlen a megfelelő partnerek megtalálása. Célunk, hogy a látogatószámainkat ne csak mennyiségében növeljük, hanem a megfelelő bérlői mix kialakításával a fizetőképes helyi keresletet a városban tartsuk.

Az Atrium Centers Management csapata az idei évre célul tűzte ki minden általa üzemeltetett bevásárlóközpontjának, így a Pécs és Savaria Plazának is, hogy az eddig elért eredményeinket ne csak rövid, hanem minél hosszabb távon is sikerüljön megtartani.

Média forrás: Atrium Centers Management

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!

iroda.hu V. Díjátadó Gála Irodablog.hu - Munka. Stílus. Design. theBAR by iroda.hu Ingatlan évkönyv 2014-2015

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC