X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

 

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy naponta hírlevelet küldjünk neked a legfontosabb ingatlanpiaci hírekről, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.

Mi elkezdtük, ti folytassátok! 10 éves Az Év Irodája – válaszol: Paukovics Gábor

2019. Szeptember 05.
Októberben jön az OfficeXPO és az Office Week, majd 10. alkalommal indul útjára Az Év Irodája verseny. Ennek apropóján kérdezzük az irodapiac véleményformálóit, hogy egy kicsit személyesebb képet kaphassunk a piacról és a szereplőiről. Következzen Paukovics Gábor, a Kinnarps regionális projektmenedzsere.

1. 10 éves Az Év Irodája. Mi történt az elmúlt 10 évben a te olvasatod és tapasztalatod szerint az irodapiacon? Hogyan zajlott a munkahelyek evolúciója és revolúciója?

– A kérdés már önmagában is talányos, hiszen a „melyik volt előbb, a tyúk vagy a tojás?” költői felvetéshez hasonlóan az irodapiac és a munkaterek viszonya is értelmezésre szorulhat. Az evolúciónak ugyanis soha sincs vége: eltűnik, ami nem életképes, és belép a helyére az, ami igen. Majd amikor az se lesz már életképes, jön helyette valami új dolog, és ez így megy a végtelenségig. Mindez a környezetünk nyomására és az annak való megfelelés kényszere miatt történik, ráadásul a környezetünk állandóan változik.
A munkatereknél a változás – amely a szocializációnkkal és annak kultúrájával foglalható össze – eléggé vegyes képet mutat, hiszen a munkakörnyezetét mindenki saját maga alakítja ki, ahogy neki tetszik, és ahogy tudja. A privát térben könnyű figyelmen kívül hagyni a külső környezet nem tetsző aspektusait; „business as usual” módon abban bízni, hogy mint egy nyári zivatar, a kulturális változások tovább állnak anélkül, hogy ránk bárhogyan is hatottak volna, és várni, hogy a következő trend majd jobban passzol hozzánk. De ez nem így működik.

Sokféle munkatérrel találkozom a mindennapokban, van, ahol se laptop, se wifi, szigorú a dress code és a munkarend, a home office pedig – mint Voldemort a Harry Potterben – a tiltott szavak listáján szerepel, mert ha beszélünk róla, még a végén testet ölt. Ezzel szemben láthatok olyan munkakörnyezetet is, ahol a teljesen rugalmas munkarend bevezetése és a dress code eltörlése után épp a céges konditermet, illetve a meditációs szobát bővítik, és a félévben már másodszor szervezik át a csapatok felépítését, hogy jobban tudjanak reagálni az ügyfeleik igényeire, amit a Chief Culture Officer és a Chief Customer Satisfaction Officer kezdeményezett.

2. Októberben tíznapos fesztivál keretében zajlik az Office Week, és ellátogathatsz többek között az OfficeXPO belsőépítészeti dizájn kiállításra is. Mire lehet jó egy irodatér kiállítás?

– Ugyebár „ha” szóval nem kezdünk mondatot, de ha jól értem az OfficeXPO egy irodai mobília kiállítás, tehát akkor az érdeklődök meg tudják ismerni a kiállítók termékeit és megoldásait, amiket nekik célzottan állítottak ki.

3. Ha kiállítóként lennél jelen az OfficeXPO-n, te mit mutatnál meg, mit tartasz fontosnak, ami megváltoztathatja az irodádat, jobbá teheti a munkahelyi hangulatot és a közösséget, és ezáltal hatékonyabbá válhat a céges működés?

– Hm, ez egy nagyon jó kérdés… Valami elgondolkodtató és gondolatébresztő installációt mutatnék meg, ami mellett senki sem tudna elmenni szó nélkül.

4. Mit szeretsz és mit utálsz az irodádban? Mi a kedvenc tárgyad, bútorod, tered a munkahelyeden?

– Az attól függ. A kanapét, amin ülve ezeket a válaszaimat írom, most nagyon szeretem, de ha a régiós főnökömmel ezen a kanapén kellene egy 300 oldalas riportot átnézni, kifejezetten rossz érzéseim lennének vele szemben.

+1 Ha tehetnéd, hol dolgoznál 20 év múlva? Egy űrhajóban a Föld körül, a Mátrixban vagy egy önellátó felhőkarcolóban egy trópusi szigeten az óceán közepén?

– Hm, ez is egy nagyon jó kérdés… Olyan közegben dolgoznék, ahol nyíltan és őszintén tudok kommunikálni az engem körülvevőkkel, tiszteljük és támogatjuk egymást, ahol jól érzem magam és szívesen töltöm az időm, ahol ismerem a szabályokat és tudok, sőt, akarok is alkalmazkodni hozzájuk. Illetve ha lehet, mindennap szabadon választhassam meg, hogy megjelenek-e ott. Továbbá ne legyen messzebb mint 30 percnyi légdeszka utazás az otthonomtól, hiszen 2039-ben a minimum, hogy a légdeszkát már feltalálták.

Ha mindent akarsz tudni az irodapiacról, a munkahelyek világáról, a legújabb trendekről, és te akarsz lenni a legjobb, akkor gyere el az Office Week-re és az OfficeXPO-ra!

Média forrás: realista.hu
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Mi elkezdtük, ti folytassátok! 10 éves Az Év Irodája – válaszol: Paukovics Gábor

2019. Szeptember 05.
Októberben jön az OfficeXPO és az Office Week, majd 10. alkalommal indul útjára Az Év Irodája verseny. Ennek apropóján kérdezzük az irodapiac véleményformálóit, hogy egy kicsit személyesebb képet kaphassunk a piacról és a szereplőiről. Következzen Paukovics Gábor, a Kinnarps regionális projektmenedzsere.

1. 10 éves Az Év Irodája. Mi történt az elmúlt 10 évben a te olvasatod és tapasztalatod szerint az irodapiacon? Hogyan zajlott a munkahelyek evolúciója és revolúciója?

– A kérdés már önmagában is talányos, hiszen a „melyik volt előbb, a tyúk vagy a tojás?” költői felvetéshez hasonlóan az irodapiac és a munkaterek viszonya is értelmezésre szorulhat. Az evolúciónak ugyanis soha sincs vége: eltűnik, ami nem életképes, és belép a helyére az, ami igen. Majd amikor az se lesz már életképes, jön helyette valami új dolog, és ez így megy a végtelenségig. Mindez a környezetünk nyomására és az annak való megfelelés kényszere miatt történik, ráadásul a környezetünk állandóan változik.
A munkatereknél a változás – amely a szocializációnkkal és annak kultúrájával foglalható össze – eléggé vegyes képet mutat, hiszen a munkakörnyezetét mindenki saját maga alakítja ki, ahogy neki tetszik, és ahogy tudja. A privát térben könnyű figyelmen kívül hagyni a külső környezet nem tetsző aspektusait; „business as usual” módon abban bízni, hogy mint egy nyári zivatar, a kulturális változások tovább állnak anélkül, hogy ránk bárhogyan is hatottak volna, és várni, hogy a következő trend majd jobban passzol hozzánk. De ez nem így működik.

Sokféle munkatérrel találkozom a mindennapokban, van, ahol se laptop, se wifi, szigorú a dress code és a munkarend, a home office pedig – mint Voldemort a Harry Potterben – a tiltott szavak listáján szerepel, mert ha beszélünk róla, még a végén testet ölt. Ezzel szemben láthatok olyan munkakörnyezetet is, ahol a teljesen rugalmas munkarend bevezetése és a dress code eltörlése után épp a céges konditermet, illetve a meditációs szobát bővítik, és a félévben már másodszor szervezik át a csapatok felépítését, hogy jobban tudjanak reagálni az ügyfeleik igényeire, amit a Chief Culture Officer és a Chief Customer Satisfaction Officer kezdeményezett.

2. Októberben tíznapos fesztivál keretében zajlik az Office Week, és ellátogathatsz többek között az OfficeXPO belsőépítészeti dizájn kiállításra is. Mire lehet jó egy irodatér kiállítás?

– Ugyebár „ha” szóval nem kezdünk mondatot, de ha jól értem az OfficeXPO egy irodai mobília kiállítás, tehát akkor az érdeklődök meg tudják ismerni a kiállítók termékeit és megoldásait, amiket nekik célzottan állítottak ki.

3. Ha kiállítóként lennél jelen az OfficeXPO-n, te mit mutatnál meg, mit tartasz fontosnak, ami megváltoztathatja az irodádat, jobbá teheti a munkahelyi hangulatot és a közösséget, és ezáltal hatékonyabbá válhat a céges működés?

– Hm, ez egy nagyon jó kérdés… Valami elgondolkodtató és gondolatébresztő installációt mutatnék meg, ami mellett senki sem tudna elmenni szó nélkül.

4. Mit szeretsz és mit utálsz az irodádban? Mi a kedvenc tárgyad, bútorod, tered a munkahelyeden?

– Az attól függ. A kanapét, amin ülve ezeket a válaszaimat írom, most nagyon szeretem, de ha a régiós főnökömmel ezen a kanapén kellene egy 300 oldalas riportot átnézni, kifejezetten rossz érzéseim lennének vele szemben.

+1 Ha tehetnéd, hol dolgoznál 20 év múlva? Egy űrhajóban a Föld körül, a Mátrixban vagy egy önellátó felhőkarcolóban egy trópusi szigeten az óceán közepén?

– Hm, ez is egy nagyon jó kérdés… Olyan közegben dolgoznék, ahol nyíltan és őszintén tudok kommunikálni az engem körülvevőkkel, tiszteljük és támogatjuk egymást, ahol jól érzem magam és szívesen töltöm az időm, ahol ismerem a szabályokat és tudok, sőt, akarok is alkalmazkodni hozzájuk. Illetve ha lehet, mindennap szabadon választhassam meg, hogy megjelenek-e ott. Továbbá ne legyen messzebb mint 30 percnyi légdeszka utazás az otthonomtól, hiszen 2039-ben a minimum, hogy a légdeszkát már feltalálták.

Ha mindent akarsz tudni az irodapiacról, a munkahelyek világáról, a legújabb trendekről, és te akarsz lenni a legjobb, akkor gyere el az Office Week-re és az OfficeXPO-ra!

Média forrás: realista.hu

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!

iroda.hu V. Díjátadó Gála Irodablog.hu - Munka. Stílus. Design. theBAR by iroda.hu Ingatlan évkönyv 2014-2015

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC