X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

Média forrás: nincs megadva
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Kapcsolat


A realista.hu az iroda.hu csoport portfóliójának legfiatalabb tagja, amely 2014 óta a teljes ingatlanpiacot lefedő szakmai hírportálként működik.


Híreket, tranzakciókat, rendezvény információkat a sajto@iroda.hu címre küldhet.

Display és PR megjelenésekkel kapcsolatban kérjen ajánlatot.


Médiaajánlat

Teljes portfólió

Az iroda.hu csoport 2005-ben kezdte meg működését, azzal a céllal, hogy egy olyan médiacsoportot építsen, ami lefedi a teljes kereskedelmi ingatlanpiacot. A mára piacvezetővé vált irodapiaci, raktárpiaci és retail-piaci keresőportáljaink mellett ingatlanpiaci hírportál, nyomtatott kiadvány és szakmai rendezvények szervezése szerepel egyre bővülő portfóliónkban.

Online és offline termékeink

Rendezvényeink

iroda.hu V. Díjátadó Gála Irodablog.hu - Munka. Stílus. Design. theBAR by iroda.hu Ingatlan évkönyv 2014-2015

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC