X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

Innováció a bevásárlóközpontokban: újraalkották a vásárlás szabályait

2017. Április 10. Retail
Let’s Play! – ezzel a felkiáltással rázza fel a vásárlás, a kiskereskedelem világát a Corvin Plaza és a Duna Plaza. A vásárlás játék lesz, élmény, a szabályokat pedig a vásárlók alakítják. Az Európai bevásárlóközpontok piacán vezető szerepet betöltő Klepierre – a budapesti Corvin és Duna Plaza, valamint az Alba Plaza, a Miskolc Plaza, a Nyír Plaza és Győr Plaza üzemeltető-tulajdonosa – újragondolt marketing stratégiával és a humor köré rendezett vásárlói élményekkel ünnepli a tavaszt és a bevásárlóközpontjaiba betérőket. Az új irányhoz a cég elemezte és értékelte a vásárlói szokásokat és visszajelzéseket.

Az új irány idén indul útjára, és célja, hogy a vásárlást még játékosabbá tegye. A művészi és egyben ügyfél-centrikus kreatívokon keresztül a kampányok arra hívják fel a figyelmet, hogy a Klepierre bevásárlóközpontjai ideális helyszínként szolgálnak egy igazi vásárlói élményhez.

A Klepierre-el a vásárlás egy játék és a látogatók alkotják a szabályokat

A vásárlás már jócskán több, mint puszta időtöltés: a vásárlók egyedi élményeket és szórakozási lehetőséget is keresnek. Erre felel a Let’s Play: az új kampányok egyidejűleg 14 európai országban és 120 bevásárlóközpontban jelennek meg. Ezzel is illusztrálva, hogy a Klepierre csoport célja tovább erősíteni piacvezető szerepét Európában, trendet diktálva, és megfelelve a vásárlók elvárásainak.

„A többi európai országhoz hasonlóan, mi is büszkén mutatjuk be ezt az innovatív koncepciót mind a vásárlóink, mind a bérlőink felé.”  – nyilatkozta Kertai Zsolt, a Klepierre Managament Magyarország ügyvezető igazgatója, majd hozzátette: „A Let’s Play kampány tökéletesen illusztrálja a Klepierre által kijelölt célokat, amelynek fontos része, hogy tovább fokozzuk az interaktív vásárlói élményt és a bevásárlóközpontjainkat még inkább egy sokszínű és élménydús közösségi térré formáljuk.”

Elemzésből új kommunikációs irány

A kifejezetten erre a kommunikációs irányra kifejlesztett kreatívok Franciaországból érkeztek a magyar központhoz, a Sid Lee Párizs kreatív ügynökség tervezésében. A magyarországi adaptációkért és mutációkért a Hinora Group felel. A plakátokon humoros vásárlási szabályok elevenednek meg, melyek folytatásos regényként kísérik a látogatók útját.

A kreatívok és a headline-ok több éves, a különböző vásárlási szokásokat, a vásárlóközönség által a közösségi portálokon előállított kommenteket és vásárlói megfigyeléseket gyűjtő és elemző folyamat után születtek meg. Az előkészítési fázis magába foglalta a vásárlói típusok bekategorizálását vásárlási hangulat, kedv szerint. Az eredmények széles palettát fednek le, mely szerint a vásárlók egészen a kalandostól a felspannolt állapotig indulhatnak el egy-egy vásárlói körútra. Természetesen minden hangulatnak megfelelő kreatívval találkozhatunk majd az egyes kampányok során.

A Let’s Play kampányain keresztül a Klepierre bevásárlóközpontok új vizuális arculata is bemutatkozik: elegánsabb és letisztultabb logók segítik majd tovább erősíteni a bevásárlóközpontok kommunikációs fejlődését. „A Let’s Play hangulat már az előkészítő fázisban beszippantotta a csapatot, úgyhogy kollégáinkkal együtt ezt az életérzést szeretnénk bevásárlóközpontjainkban is megjeleníteni az egyes kampányok során.” – nyilatkozta Polgári Noémi, a Klepierre országos marketing vezetője.

Erőteljes 360 fokos kampányok

Az új Let’s Play kommunikációs irány egyetlen platformot sem hagy ki, maximális szignalizációra törekszik. Az új arculat természetesen magába foglalja a nyomdai anyagokat, nemzetközi rádió szpotot, outdoor megjelenéseket és nem utolsósorban az online kommunikációt érintő felületeket is. A közösségi hálón a látogatóknak már volt lehetőségük egy játék keretében megírni saját vásárlási szabályaikat is, amelyekből a legjobbakat hamarosan egy-egy kampányplakáton láthatjuk majd viszont.

Média forrás: realista.hu
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Innováció a bevásárlóközpontokban: újraalkották a vásárlás szabályait

Let’s Play! – ezzel a felkiáltással rázza fel a vásárlás, a kiskereskedelem világát a Corvin Plaza és a Duna Plaza. A vásárlás játék lesz, élmény, a szabályokat pedig a vásárlók alakítják. Az Európai bevásárlóközpontok piacán vezető szerepet betöltő Klepierre – a budapesti Corvin és Duna Plaza, valamint az Alba Plaza, a Miskolc Plaza, a Nyír Plaza és Győr Plaza üzemeltető-tulajdonosa – újragondolt marketing stratégiával és a humor köré rendezett vásárlói élményekkel ünnepli a tavaszt és a bevásárlóközpontjaiba betérőket. Az új irányhoz a cég elemezte és értékelte a vásárlói szokásokat és visszajelzéseket.

Az új irány idén indul útjára, és célja, hogy a vásárlást még játékosabbá tegye. A művészi és egyben ügyfél-centrikus kreatívokon keresztül a kampányok arra hívják fel a figyelmet, hogy a Klepierre bevásárlóközpontjai ideális helyszínként szolgálnak egy igazi vásárlói élményhez.

A Klepierre-el a vásárlás egy játék és a látogatók alkotják a szabályokat

A vásárlás már jócskán több, mint puszta időtöltés: a vásárlók egyedi élményeket és szórakozási lehetőséget is keresnek. Erre felel a Let’s Play: az új kampányok egyidejűleg 14 európai országban és 120 bevásárlóközpontban jelennek meg. Ezzel is illusztrálva, hogy a Klepierre csoport célja tovább erősíteni piacvezető szerepét Európában, trendet diktálva, és megfelelve a vásárlók elvárásainak.

„A többi európai országhoz hasonlóan, mi is büszkén mutatjuk be ezt az innovatív koncepciót mind a vásárlóink, mind a bérlőink felé.”  – nyilatkozta Kertai Zsolt, a Klepierre Managament Magyarország ügyvezető igazgatója, majd hozzátette: „A Let’s Play kampány tökéletesen illusztrálja a Klepierre által kijelölt célokat, amelynek fontos része, hogy tovább fokozzuk az interaktív vásárlói élményt és a bevásárlóközpontjainkat még inkább egy sokszínű és élménydús közösségi térré formáljuk.”

Elemzésből új kommunikációs irány

A kifejezetten erre a kommunikációs irányra kifejlesztett kreatívok Franciaországból érkeztek a magyar központhoz, a Sid Lee Párizs kreatív ügynökség tervezésében. A magyarországi adaptációkért és mutációkért a Hinora Group felel. A plakátokon humoros vásárlási szabályok elevenednek meg, melyek folytatásos regényként kísérik a látogatók útját.

A kreatívok és a headline-ok több éves, a különböző vásárlási szokásokat, a vásárlóközönség által a közösségi portálokon előállított kommenteket és vásárlói megfigyeléseket gyűjtő és elemző folyamat után születtek meg. Az előkészítési fázis magába foglalta a vásárlói típusok bekategorizálását vásárlási hangulat, kedv szerint. Az eredmények széles palettát fednek le, mely szerint a vásárlók egészen a kalandostól a felspannolt állapotig indulhatnak el egy-egy vásárlói körútra. Természetesen minden hangulatnak megfelelő kreatívval találkozhatunk majd az egyes kampányok során.

A Let’s Play kampányain keresztül a Klepierre bevásárlóközpontok új vizuális arculata is bemutatkozik: elegánsabb és letisztultabb logók segítik majd tovább erősíteni a bevásárlóközpontok kommunikációs fejlődését. „A Let’s Play hangulat már az előkészítő fázisban beszippantotta a csapatot, úgyhogy kollégáinkkal együtt ezt az életérzést szeretnénk bevásárlóközpontjainkban is megjeleníteni az egyes kampányok során.” – nyilatkozta Polgári Noémi, a Klepierre országos marketing vezetője.

Erőteljes 360 fokos kampányok

Az új Let’s Play kommunikációs irány egyetlen platformot sem hagy ki, maximális szignalizációra törekszik. Az új arculat természetesen magába foglalja a nyomdai anyagokat, nemzetközi rádió szpotot, outdoor megjelenéseket és nem utolsósorban az online kommunikációt érintő felületeket is. A közösségi hálón a látogatóknak már volt lehetőségük egy játék keretében megírni saját vásárlási szabályaikat is, amelyekből a legjobbakat hamarosan egy-egy kampányplakáton láthatjuk majd viszont.

Média forrás: realista.hu

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!

Hozzászólások: 0 db

A hosszászólások moderálás után jelennek meg, melynek célja a trágár stílusú, más felhasználókat vallási, etnikai, világnézeti, vagy egyéb szempontból sértő, valamint politikai témájú hozzászólások kiszűrése.

Még nem érkezett hozzászólás. Legyen Ön az első!

Szóljon hozzá a cikkhez! (kattintásra kinyílik)
iroda.hu V. Díjátadó Gála Irodablog.hu - Munka. Stílus. Design. theBAR by iroda.hu Ingatlan évkönyv 2014-2015

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC