X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

 

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy naponta hírlevelet küldjünk neked a legfontosabb ingatlanpiaci hírekről, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.

Megnyílt a Gap!

2013. Augusztus 22. Retail
Augusztus 21-én nyílt meg az első magyarországi Gap, nemzetközi márkához méltón egy profi bevezető kampányt követően. Megnéztük miként használták fel a közösségi médiát a hírverésre és az izgalom fokozására.

A Gap nevű nemzetközi divatmárkával Magyarországon csak a használtruha boltokban lehetett találkozni, egészen augusztus 21-ig... A megnyitó időpontját végül eltolták pár hónappal, cserébe viszont rögtön két bolt is indul, egy az Árkád 2-ben, egy pedig a Westendben várja a vásárlókat. A cég hivatalos magyarországi megjelenését és az üzletek megnyitását természetesen egy átfogó kampány előzte meg.

Első lépésként egy hónappal ezelőtt elindult a Gap magyar Facebook oldala, amin már első ránézésre is látszott, hogy követi a márka globális social media stratégiáját: elkezdték bevezetni a #GapHungary hashtaget, és az első posztoktól kezdve egyedi tartalmakkal operáltak. Nem sokkal az indulás után pedig migrálták az oldalt, vagyis összevonták a nemzetközi Gap oldallal - ezért nem kell csodálkozni azon, hogy egyik napról a másikra 4 millió új like-ot kaptak. Ez a lépés a nagy multiknál megszokott, ilyenkor az összes régiós oldal egy URL alá kerül, a posztokat pedig targetálással juttatják el a megfelelő ország/nyelvterület felhasználóihoz.

nnentől kezdve még inkább a márka nemzetközi közösségi médiás trendjeit követi a magyar tartalom is. Több-kevesebb sikerrel próbálják adoptálni az olyan, máshol jól működő paneleket, mint a cég történetét bemutató Flashback Friday (ami először még Flashback Péntek néven futott), vagy a Styled by Gap, ami divatbloggerek bevonásával népszerűsíti a Gap darabjait. Ez utóbbihoz már magyar közreműködőket is sikerült találni.

A brand bevezetéséhez szerveztek egy sajtóeseményt is, ahol a Gap igazi amerikai életérzéséből próbáltak átadni valamennyit, ennek megfelelően volt hamburger, sávos-csillagos zászló meg miegymás, lehetett fotózkodni egy szépen márkázott fal előtt, a végeredmény pedig mehetett az Instagramra. Merthogy ott is jelen van a ruhagyártó, szintén egy jól karbantartott profillal (a több képből összeálló felirat például egészen nagyszerű ötlet), és az egyre jobban pörgő #GapHungary hashtaggel.

Az üzletnyitáshoz kapcsolódóan is indítottak két akciót. Mindkettő a beváltható kedvezményekre épül, hiszen ezekkel lehet a legjobban becsalogatni a vásárlókat. Az egyik egy sima kuponos akció, melyben egy Facebook applikáción keresztül bárki letölthet magának egy 20%-os kedvezményre jogosító szelvényt. Előtte persze like-olni kell az oldalt. A másik promóció során pedig a leendő üzletek helyszínein osztogattak papírzacskókat, melyekben akciós vonalkódok voltak. Ezeket a boltokban fizetéskor olvassák le, és ott derül ki, hogy a vásárló mennyivel olcsóbban viheti haza az új cuccokat. A zsákbamacska jellegű akció azért is izgalmas, mert néhány szerencsés 90%-ot is spórolhat így.

Bár a külföldi site-okhoz képest egyelőre még eléggé béta verziónak tűnik, és nem is reklámozzák agyon, de létezik magyar nyelvű weboldal is.

A Gap egyébként nemzetközi szinten is most kezdett el egy nagyszabású kampányt Back to Blue névvel, amivel remélhetőleg a magyar oldalon is találkozhatunk majd. Ebben kiemelt fontosságúak lesznek a közösségi média felületek, első lépésként például a Tumblr összes mobilos hirdetését felvásárolták egy teljes napra.

Média forrás: socialtimes.hu
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Megnyílt a Gap!

Augusztus 21-én nyílt meg az első magyarországi Gap, nemzetközi márkához méltón egy profi bevezető kampányt követően. Megnéztük miként használták fel a közösségi médiát a hírverésre és az izgalom fokozására.

A Gap nevű nemzetközi divatmárkával Magyarországon csak a használtruha boltokban lehetett találkozni, egészen augusztus 21-ig... A megnyitó időpontját végül eltolták pár hónappal, cserébe viszont rögtön két bolt is indul, egy az Árkád 2-ben, egy pedig a Westendben várja a vásárlókat. A cég hivatalos magyarországi megjelenését és az üzletek megnyitását természetesen egy átfogó kampány előzte meg.

Első lépésként egy hónappal ezelőtt elindult a Gap magyar Facebook oldala, amin már első ránézésre is látszott, hogy követi a márka globális social media stratégiáját: elkezdték bevezetni a #GapHungary hashtaget, és az első posztoktól kezdve egyedi tartalmakkal operáltak. Nem sokkal az indulás után pedig migrálták az oldalt, vagyis összevonták a nemzetközi Gap oldallal - ezért nem kell csodálkozni azon, hogy egyik napról a másikra 4 millió új like-ot kaptak. Ez a lépés a nagy multiknál megszokott, ilyenkor az összes régiós oldal egy URL alá kerül, a posztokat pedig targetálással juttatják el a megfelelő ország/nyelvterület felhasználóihoz.

nnentől kezdve még inkább a márka nemzetközi közösségi médiás trendjeit követi a magyar tartalom is. Több-kevesebb sikerrel próbálják adoptálni az olyan, máshol jól működő paneleket, mint a cég történetét bemutató Flashback Friday (ami először még Flashback Péntek néven futott), vagy a Styled by Gap, ami divatbloggerek bevonásával népszerűsíti a Gap darabjait. Ez utóbbihoz már magyar közreműködőket is sikerült találni.

A brand bevezetéséhez szerveztek egy sajtóeseményt is, ahol a Gap igazi amerikai életérzéséből próbáltak átadni valamennyit, ennek megfelelően volt hamburger, sávos-csillagos zászló meg miegymás, lehetett fotózkodni egy szépen márkázott fal előtt, a végeredmény pedig mehetett az Instagramra. Merthogy ott is jelen van a ruhagyártó, szintén egy jól karbantartott profillal (a több képből összeálló felirat például egészen nagyszerű ötlet), és az egyre jobban pörgő #GapHungary hashtaggel.

Az üzletnyitáshoz kapcsolódóan is indítottak két akciót. Mindkettő a beváltható kedvezményekre épül, hiszen ezekkel lehet a legjobban becsalogatni a vásárlókat. Az egyik egy sima kuponos akció, melyben egy Facebook applikáción keresztül bárki letölthet magának egy 20%-os kedvezményre jogosító szelvényt. Előtte persze like-olni kell az oldalt. A másik promóció során pedig a leendő üzletek helyszínein osztogattak papírzacskókat, melyekben akciós vonalkódok voltak. Ezeket a boltokban fizetéskor olvassák le, és ott derül ki, hogy a vásárló mennyivel olcsóbban viheti haza az új cuccokat. A zsákbamacska jellegű akció azért is izgalmas, mert néhány szerencsés 90%-ot is spórolhat így.

Bár a külföldi site-okhoz képest egyelőre még eléggé béta verziónak tűnik, és nem is reklámozzák agyon, de létezik magyar nyelvű weboldal is.

A Gap egyébként nemzetközi szinten is most kezdett el egy nagyszabású kampányt Back to Blue névvel, amivel remélhetőleg a magyar oldalon is találkozhatunk majd. Ebben kiemelt fontosságúak lesznek a közösségi média felületek, első lépésként például a Tumblr összes mobilos hirdetését felvásárolták egy teljes napra.

Média forrás: socialtimes.hu

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!

iroda.hu V. Díjátadó Gála Irodablog.hu - Munka. Stílus. Design. theBAR by iroda.hu Ingatlan évkönyv 2014-2015

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC