X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

 

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy naponta hírlevelet küldjünk neked a legfontosabb ingatlanpiaci hírekről, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.

Születésnapját ünnepli a szegedi Árkád!

2013. Október 02. Retail
Október negyedikén lesz két éves a szegedi Árkád, amely az eltelt időszakban igazán kedvelt célpontja lett a szegedi nagyközönségnek, és ahol a 21. század igényeit kielégítő terekben jelennek meg a legjobb világmárkák, miközben látványos rendezvényeken szórakozhatnak a látogatók.

Éppen két éve, 2011 október negyedikén nyitotta meg kapuit a 100 millió euróból fejlesztett Árkád Szeged bevásárlóközpont. A háromszintes épületben közel 130 üzlet, kávézó, étterem, szolgáltatási egység működik, a fejlesztő ECE kiegyensúlyozott és a legszélesebb igényeket is kielégítő bérlői összetételt alakított ki. Már az épület külső arculata is különleges, hiszen a homlokzaton több helyen megjelennek az egykor itt működő kendergyár épületének elemei, és a belsőépítészeti megoldások felidézik az üzemet és a város hangulatát. A siker azóta is töretlen, mára a bevásárlóközpont Szeged egyik új városközpontjává nőtte ki magát, ahol mind a helyi, mind az idelátogató vendégek szívesen időznek, vásárolnak és vesznek részt a legkülönbözőbb programokban.

A növekvő népszerűséget a számok is igazolják, hiszen 2013 első fél évében megközelítőleg 10 %-kal, míg szeptemberben már közel 18 %-kal nőtt a látogatók száma az erős bérlői mix, a célzott, széleskörű reklám és a rendezvények hatására. Az átlagos napi látogatószám eléri a 20.000 főt, amely egyrészt a szegedi lakosság számarányához viszonyítva is kimagasló eredmény (12 %), másrészt a vezető budapesti centerek statisztikáival is felveszi a versenyt.  A II. negyedéves forgalmi jelentésekből az is kiderült, hogy a látogatószám mellett közel 20 %-kal növekedett a bevásárlóközpont forgalma is, amelynek vonzáskörzete egészen Bajáig, Kecskemétig, Békéscsabáig és Szabadkáig terjed.

Az elmúlt időszakban a bérlői mix tovább erősödött, hiszen üzletet nyitott a Stefanel, a CCC cipőbolt, a Mustang/Wrangler, a Nike és a márkás olasz és spanyol női felsőruházatot forgalmazó Stylist Gardrobe. Az igényes lista is jelzi, hogy az Árkád a legszélesebb vásárlórétegeket célozza meg, hiszen a prémiumkategóriás brandek mellett a középkategóriás márkák választéka is folyamatosan nő. Emellett a Szegeden megjelenő Manai gyermekruházat elsőként nyitott üzletet Magyarországon, valamint nemsokára beköltözik a házba az Amnesia is.

Az Árkád Szegedben a vásárlás élménye mellett a szórakoztató és a szolgáltatási funkció is jelentős szerepet kap. A centerben megvalósuló fesztiválok, rendezvények Szeged pezsgő kulturális életének egyre fontosabb részét képezik, amely a kiskereskedők számára is jelentős forgalomemelkedést generálnak. Hiszen a nagyrendezvények idején a napi látogatók száma eléri a 28.000 főt is, karácsonykor pedig megközelíti a 40.000 főt. A számos családi rendezvény közül érdemes kiemelni a nemrég megrendezett Dzsungelkiállítást, ahol az Árkád rögtönzött állatkertté avanzsált, hiszen a „sztárparádén” ormányos medvéket, varánuszt, kajmánt, tigrispitonokat is megcsodálhattak a nézők.

„A húsvéti és karácsonyi programjaink mellett több fontos nagyrendezvényt szervezünk. Programjaink között különleges helyet foglalnak el az évente két alkalommal megrendezésre kerülő tematikus divatbemutatók, amelyek lenyűgöző látvánnyal és profi táncos show-val kápráztatják el a nézőket. A 2013-as tavaszi divatbemutató igazi csemege volt a nagyközönségnek, hiszen témája a cirkusz volt. A rendezvényre megépített közel tízméteres körszínpadon többek között légtornász, zsonglőr és porondmester is szórakoztatta a közönséget, így igazi családi élménnyel gazdagodhattak a nézők. Az esemény magas színvonalát és professzionalizmusát bizonyítja, hogy a divatbemutató modelljei, táncosai külföldön is dolgoznak, többen közülük már a Szegedi Szabadtéri Játékokon is felléptek” – mondja Vizsolyi Dániel, az Árkád Szeged igazgatója.

De az október 11-20. között megrendezésre kerülő divatshow is tartogat meglepetéseket, és igazán értékes élményben lehet része a nézőközönségnek. Az őszi divatbemutató témája ezúttal a szerelem, és egy love story jelenik majd meg a színpadon. A show igazi színházi élménnyel kecsegtet, hiszen a szervezők az igényes megvalósítás és művészeti élmény érdekében egy filmrendezővel (Géczy Dávid) forgatták a show alatt egy ledfalon látható videók egy részét, és olyan neves színművészeket is bevontak a produkcióba, mint Pápai Erika vagy épp Pál András. 2014-ben a programok közül már most érdemes kiemelni a márciusi képregény kiállítást vagy a Playmobil rendezvényt, ahol nem csak hatalmas játékszigetekkel, hanem interaktív programokkal is várják az Árkádba látogatókat.

 

 

Média forrás: ECE PR
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Születésnapját ünnepli a szegedi Árkád!

Október negyedikén lesz két éves a szegedi Árkád, amely az eltelt időszakban igazán kedvelt célpontja lett a szegedi nagyközönségnek, és ahol a 21. század igényeit kielégítő terekben jelennek meg a legjobb világmárkák, miközben látványos rendezvényeken szórakozhatnak a látogatók.

Éppen két éve, 2011 október negyedikén nyitotta meg kapuit a 100 millió euróból fejlesztett Árkád Szeged bevásárlóközpont. A háromszintes épületben közel 130 üzlet, kávézó, étterem, szolgáltatási egység működik, a fejlesztő ECE kiegyensúlyozott és a legszélesebb igényeket is kielégítő bérlői összetételt alakított ki. Már az épület külső arculata is különleges, hiszen a homlokzaton több helyen megjelennek az egykor itt működő kendergyár épületének elemei, és a belsőépítészeti megoldások felidézik az üzemet és a város hangulatát. A siker azóta is töretlen, mára a bevásárlóközpont Szeged egyik új városközpontjává nőtte ki magát, ahol mind a helyi, mind az idelátogató vendégek szívesen időznek, vásárolnak és vesznek részt a legkülönbözőbb programokban.

A növekvő népszerűséget a számok is igazolják, hiszen 2013 első fél évében megközelítőleg 10 %-kal, míg szeptemberben már közel 18 %-kal nőtt a látogatók száma az erős bérlői mix, a célzott, széleskörű reklám és a rendezvények hatására. Az átlagos napi látogatószám eléri a 20.000 főt, amely egyrészt a szegedi lakosság számarányához viszonyítva is kimagasló eredmény (12 %), másrészt a vezető budapesti centerek statisztikáival is felveszi a versenyt.  A II. negyedéves forgalmi jelentésekből az is kiderült, hogy a látogatószám mellett közel 20 %-kal növekedett a bevásárlóközpont forgalma is, amelynek vonzáskörzete egészen Bajáig, Kecskemétig, Békéscsabáig és Szabadkáig terjed.

Az elmúlt időszakban a bérlői mix tovább erősödött, hiszen üzletet nyitott a Stefanel, a CCC cipőbolt, a Mustang/Wrangler, a Nike és a márkás olasz és spanyol női felsőruházatot forgalmazó Stylist Gardrobe. Az igényes lista is jelzi, hogy az Árkád a legszélesebb vásárlórétegeket célozza meg, hiszen a prémiumkategóriás brandek mellett a középkategóriás márkák választéka is folyamatosan nő. Emellett a Szegeden megjelenő Manai gyermekruházat elsőként nyitott üzletet Magyarországon, valamint nemsokára beköltözik a házba az Amnesia is.

Az Árkád Szegedben a vásárlás élménye mellett a szórakoztató és a szolgáltatási funkció is jelentős szerepet kap. A centerben megvalósuló fesztiválok, rendezvények Szeged pezsgő kulturális életének egyre fontosabb részét képezik, amely a kiskereskedők számára is jelentős forgalomemelkedést generálnak. Hiszen a nagyrendezvények idején a napi látogatók száma eléri a 28.000 főt is, karácsonykor pedig megközelíti a 40.000 főt. A számos családi rendezvény közül érdemes kiemelni a nemrég megrendezett Dzsungelkiállítást, ahol az Árkád rögtönzött állatkertté avanzsált, hiszen a „sztárparádén” ormányos medvéket, varánuszt, kajmánt, tigrispitonokat is megcsodálhattak a nézők.

„A húsvéti és karácsonyi programjaink mellett több fontos nagyrendezvényt szervezünk. Programjaink között különleges helyet foglalnak el az évente két alkalommal megrendezésre kerülő tematikus divatbemutatók, amelyek lenyűgöző látvánnyal és profi táncos show-val kápráztatják el a nézőket. A 2013-as tavaszi divatbemutató igazi csemege volt a nagyközönségnek, hiszen témája a cirkusz volt. A rendezvényre megépített közel tízméteres körszínpadon többek között légtornász, zsonglőr és porondmester is szórakoztatta a közönséget, így igazi családi élménnyel gazdagodhattak a nézők. Az esemény magas színvonalát és professzionalizmusát bizonyítja, hogy a divatbemutató modelljei, táncosai külföldön is dolgoznak, többen közülük már a Szegedi Szabadtéri Játékokon is felléptek” – mondja Vizsolyi Dániel, az Árkád Szeged igazgatója.

De az október 11-20. között megrendezésre kerülő divatshow is tartogat meglepetéseket, és igazán értékes élményben lehet része a nézőközönségnek. Az őszi divatbemutató témája ezúttal a szerelem, és egy love story jelenik majd meg a színpadon. A show igazi színházi élménnyel kecsegtet, hiszen a szervezők az igényes megvalósítás és művészeti élmény érdekében egy filmrendezővel (Géczy Dávid) forgatták a show alatt egy ledfalon látható videók egy részét, és olyan neves színművészeket is bevontak a produkcióba, mint Pápai Erika vagy épp Pál András. 2014-ben a programok közül már most érdemes kiemelni a márciusi képregény kiállítást vagy a Playmobil rendezvényt, ahol nem csak hatalmas játékszigetekkel, hanem interaktív programokkal is várják az Árkádba látogatókat.

 

 

Média forrás: ECE PR

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!

iroda.hu V. Díjátadó Gála Irodablog.hu - Munka. Stílus. Design. theBAR by iroda.hu Ingatlan évkönyv 2014-2015

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC