X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

Szuperminimalista cipőbolt nyílt Budapesten

2015. Július 15. Retail
Rendhagyó, a legújabb technikát felhasználó bolt nyílt ma Budapesten. A vásárló nem a polcok, dobozok labirintusában bolyongva keresgél megfelelő cipőt, hanem egy iPad segítségével ismerhetik meg az árukészletet. Kizárólag azokat a cipőket látják, amelyekből biztosan van raktáron a méretükben. Az újítás – amelyet még Nyugat-Európában sem próbáltak ki – ötvözi a személyes és az online vásárlás előnyeit.

Új értelmet nyer a cipőbolt fogalma, miután ma megnyílik Budapesten, a Király utcában egy üzlet. Dekorációként találunk ugyan cipőket az eladótérben, de az egymásra tornyozott cipősdobozok látványa hiányzik. Ehelyett a vásárlók iPaden böngészik a kínálatot, majd amikor kiválasztották a felpróbálni kívánt darabot, a raktárból névre szólóan hozzák ki nekik. Várakozás közben egy bemutatót láthatnak a vevők a kiválasztott termékről.

– Biztosan mindenki járt már úgy, hogy a boltban megtetszett neki egy cipő, de az ő méretében nem talált a modellből. Erre persze hosszú percek alatt jön rá, mire átnézi a dobozokat, vagy kerít egy eladót, aki tájékoztatja. Utána csalódottan kezdheti újra a válogatást. A célunk az, hogy ötvözzük a legújabb technika és a hagyományos bolti kiszolgálás előnyeit – mondja Buza Dániel, a Footure cipőüzlet tulajdonosa.

A boltban nincsenek felhalmozott cipős dobozok, a vásárlás folyamata úgy kezdődik, hogy a vendég kap egy iPadet. Aki először jár nálunk, megnézhet egy bemutató videót a rendszer működéséről, visszatérő vendégek ezt természetesen átugorhatják. Ezt követően a vevő megadja a nemét, hogy milyen méretet keres, szűkítheti a találatokat stílus, felhasználási mód szerint is. A kijelző mindig az aktuális készletet mutatja, nem kell attól tartani, hogy nincs raktáron a kiválasztott cipő.

Ha megtörtént a választás, a vevő beírja a nevét és helyet foglal. A raktárban összekészítik számára a felpróbálni kívánt cipőket, és névre szólóan adják át az eladótérben. A vásárlás további menete klasszikus módon zajlik. Ezzel a megoldással az online böngészés kényelmét, gyorsaságát élvezhetik a hozzánk látogatók, de arról sem kell lemondaniuk, hogy azonnal felpróbálhassák a cipőt. Az a tapasztalatom, hogy sokan azért nem rendelnek cipőt, ruhát online, mert nem bíznak abban, hogy a megrendelt áru valóban jó lesz számukra – ismertette a vezető.

A bolt technikai hátterét a Laurel Kft. fejlesztette. Bessenyei András, a cég Web és App üzletágvezetője elmondta, hogy egyedileg fejlesztették mind a vásárlókat, mind az eladókat kiszolgáló applikációt, amely folyamatos kapcsolatban áll a bolt készletkezelő rendszerével.

Az üzletbe az online pénztárgépet is a Laurel szállította. Mivel a boltnak hamarosan saját webáruháza indul és a vállalkozásnak már működik egy korábbi webshopja is, ezért úgynevezett Multistore rendszert alakítottunk ki, amelyben a tulajdonos, illetve az alkalmazottak egy felületen több online áruház termékeit és tulajdonságait is tudják kezelni. Miután a boltnak van saját webáruháza és a vállalkozásnak már működik egy korábbi webshopja is, úgynevezett multistore rendszert alakítottak ki, amelyben egy felhasználó egy felületen több online áruház készletét is tudja kezelni – ismertette Bessenyei András.

 

Média forrás: realista.hu
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Szuperminimalista cipőbolt nyílt Budapesten

Rendhagyó, a legújabb technikát felhasználó bolt nyílt ma Budapesten. A vásárló nem a polcok, dobozok labirintusában bolyongva keresgél megfelelő cipőt, hanem egy iPad segítségével ismerhetik meg az árukészletet. Kizárólag azokat a cipőket látják, amelyekből biztosan van raktáron a méretükben. Az újítás – amelyet még Nyugat-Európában sem próbáltak ki – ötvözi a személyes és az online vásárlás előnyeit.

Új értelmet nyer a cipőbolt fogalma, miután ma megnyílik Budapesten, a Király utcában egy üzlet. Dekorációként találunk ugyan cipőket az eladótérben, de az egymásra tornyozott cipősdobozok látványa hiányzik. Ehelyett a vásárlók iPaden böngészik a kínálatot, majd amikor kiválasztották a felpróbálni kívánt darabot, a raktárból névre szólóan hozzák ki nekik. Várakozás közben egy bemutatót láthatnak a vevők a kiválasztott termékről.

– Biztosan mindenki járt már úgy, hogy a boltban megtetszett neki egy cipő, de az ő méretében nem talált a modellből. Erre persze hosszú percek alatt jön rá, mire átnézi a dobozokat, vagy kerít egy eladót, aki tájékoztatja. Utána csalódottan kezdheti újra a válogatást. A célunk az, hogy ötvözzük a legújabb technika és a hagyományos bolti kiszolgálás előnyeit – mondja Buza Dániel, a Footure cipőüzlet tulajdonosa.

A boltban nincsenek felhalmozott cipős dobozok, a vásárlás folyamata úgy kezdődik, hogy a vendég kap egy iPadet. Aki először jár nálunk, megnézhet egy bemutató videót a rendszer működéséről, visszatérő vendégek ezt természetesen átugorhatják. Ezt követően a vevő megadja a nemét, hogy milyen méretet keres, szűkítheti a találatokat stílus, felhasználási mód szerint is. A kijelző mindig az aktuális készletet mutatja, nem kell attól tartani, hogy nincs raktáron a kiválasztott cipő.

Ha megtörtént a választás, a vevő beírja a nevét és helyet foglal. A raktárban összekészítik számára a felpróbálni kívánt cipőket, és névre szólóan adják át az eladótérben. A vásárlás további menete klasszikus módon zajlik. Ezzel a megoldással az online böngészés kényelmét, gyorsaságát élvezhetik a hozzánk látogatók, de arról sem kell lemondaniuk, hogy azonnal felpróbálhassák a cipőt. Az a tapasztalatom, hogy sokan azért nem rendelnek cipőt, ruhát online, mert nem bíznak abban, hogy a megrendelt áru valóban jó lesz számukra – ismertette a vezető.

A bolt technikai hátterét a Laurel Kft. fejlesztette. Bessenyei András, a cég Web és App üzletágvezetője elmondta, hogy egyedileg fejlesztették mind a vásárlókat, mind az eladókat kiszolgáló applikációt, amely folyamatos kapcsolatban áll a bolt készletkezelő rendszerével.

Az üzletbe az online pénztárgépet is a Laurel szállította. Mivel a boltnak hamarosan saját webáruháza indul és a vállalkozásnak már működik egy korábbi webshopja is, ezért úgynevezett Multistore rendszert alakítottunk ki, amelyben a tulajdonos, illetve az alkalmazottak egy felületen több online áruház termékeit és tulajdonságait is tudják kezelni. Miután a boltnak van saját webáruháza és a vállalkozásnak már működik egy korábbi webshopja is, úgynevezett multistore rendszert alakítottak ki, amelyben egy felhasználó egy felületen több online áruház készletét is tudja kezelni – ismertette Bessenyei András.

 

Média forrás: realista.hu

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!

Hozzászólások: 0 db

A hosszászólások moderálás után jelennek meg, melynek célja a trágár stílusú, más felhasználókat vallási, etnikai, világnézeti, vagy egyéb szempontból sértő, valamint politikai témájú hozzászólások kiszűrése.

Még nem érkezett hozzászólás. Legyen Ön az első!

Szóljon hozzá a cikkhez! (kattintásra kinyílik)
iroda.hu V. Díjátadó Gála Irodablog.hu - Munka. Stílus. Design. theBAR by iroda.hu Ingatlan évkönyv 2014-2015

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC