X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

 

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy naponta hírlevelet küldjünk neked a legfontosabb ingatlanpiaci hírekről, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Balogh László
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.

A DekoRatio kúlos irodájában jártunk a Rózsa utcában

2015. Szeptember 07.
A DekoRatio Branding és Design Studio egy hangulatos kétszintes bérházban rendezkedett be a Rózsa utcában, ahol szinte az egész földszintet birtokba vették. Minden egyes sarokban és falfelületen elfog minket a wow-érzés, igazi ötletcunami fogad minket.

A DekoRatio profiljának megfelelően egy igazán különleges irodában rendezkedett be, hiszen a Rózsa utcában, közel a Király utcához egy hangulatos, kétszintes, családias bérházban alakították ki irodájukat és műhelyüket. Az utcafrontra nyíló bejárat mintha egy békebeli üzletbe vezetne, azonban nem egy fűszerkereskedésbe csöppenünk, hanem a 21. század kúlos, hipszteres fílingje ragad meg minket. Ráadásul a recepciós-fogadó tér az üvegfallal elválasztott kis tárgyalóval együtt csak a jéghegy csúcsa, hiszen a DekoRatio nem csak a közel 100 m2-es irodáját rendezte be, hanem a gyártóműhely és a grafikai stúdió is itt kapott helyet az épület hátsó traktusában, amelyek a belső udvarból nyílnak.

Kremmer Péter alapító és brandstratéga elmondta, miközben körbejártuk az újjávarázsolt munkahelyet, hogy a 2003-ban alapított cég a kezdetekben reklámdekorációs kivitelezéssel foglalkozott, majd fokozatosan bővítve a tevékenységi körüket, 2013-ban újrapozícionálták magukat, és immár deklaráltan branding és design studio-ként működnek. Ezzel párhuzamosan 2007-ben kerültek a Rózsa utcába, ahol az utcafronti iroda mellett az udvar felé is terjeszkedtek.

De térjünk vissza a bejárathoz, hiszen már a fogadó térben látjuk, hogy egy igazi, lendületes, transzparens és légies irodában járunk, ahol rögtön turbósebességbe kapcsolunk képletesen, hiszen egy hatalmas WOW felirat fogad bennünket, jelezve ezzel, hogy itt az érzékszerveinket megdolgozó és lenyűgöző képi hatások és megoldások következnek. A munkahely belső tereibe egy olyan folyosón keresztül jutunk el, amely mintha folyamatos mozgásban lenne, mintha a turbulencia be akarná szippantani a betérő ügyfeleket és a kollégákat. Ez a folyosó az út elejét jelenti, amin végig kell járni, vagyis a gyakorlatba átültetve a munkatársak az ügyfelekkel közösen megvalósítják az adott projektet.

Az iroda egy dizájnkiállításnak is beillik, ahol a kínált termékek és a know how nem marad rejtve. Jobbra találjuk a projektmenedzserek munkaállomásait, majd tovább haladva eljutunk a könyvtárba, azaz a társalgóba, ahol a falon található dekorelemek, tipoképek, és különböző stílusú ülőbútorok között úgy érezhetjük magunkat, mintha egy dizájnos romkocsmában lennénk, ahol a brainstorming és a munka baráti beszélgetéssé szelídül, így a családias és otthonos légkörben a kreativitás megfelelő inspirációval társul. Kremmer Péter hozzátette, hogy a grafikai és irodatervezésben művészeti igazgatóként Kiss Miklós vállalt oroszlánszerepet, de a grafikusi szoba és a gyártó műhely kialakításához a kollégák közül is mindenki hozzátette a maga ötletét.

A társalgóból egy tolóajtó vezet a nagy tárgyalóba, amely maga a nagybetűs bemutatóterem, ahol a falakon szintén olyan installációk találhatók, amelyek ötleteket adhatnak az ügyfeleknek, illetve megmutatják, hogy mire képes a kreatív ipar. A falakon elhelyezett installációk, grafikák mind-mind a brandépítés részei, hiszen manapság az egyik legfontosabb trend, hogy a cég irodája egyben márkatörténet is legyen, főként úgy, hogy maga a cég is ezzel foglalkozik. A festővásznakon grafikai minták jelennek meg, amelyek a falakat ékesítik, az asztalt pedig köralakban a teljes színskála borítja: a szavak helyett a látvány mindent elárul. A már említett tolóajtó a fali feliratot „hekkeli meg”, hiszen ha zárva van az ajtó, akkor a „Believe in better”-t olvashatjuk, ha meg nyitva van akkor a „Believe in beer” jelenik meg. Az már csak hab a tortán, hogy a szervert rejtő kis fali szekrényt farmeranyaggal borították be.

Ha kilépünk a hangulatos belső udvarra, akkor jobb oldalt a gyártó műhelybe jutunk, míg szemben rézsút pedig a grafikus munkatársak felségterülete tárul fel. Ez utóbbi 50 négyzetméteres teret tökéletesen kihasználták, hiszen a munkahely kétharmada egyterű irodaként funkcionál, amelynek kvázi metszéspontjában található a közösségi tér, ahol ülőgarnitúra szolgálja a kommunikációt és az interakciót, miközben a játékot és relaxációt egy lengedező hinta szimbolizálja.

Az utcafronti iroda összességében nem csak a dizájniroda jellemzőit mutatja, hanem indusztriális hatásokat is megfigyelhetünk. Az egymáshoz kapcsolódó szürke-fehér színkombináció az elmélet (tervezés) és a gyakorlat (gyártás) kettőségét és egységét jelzi, sőt, még a jin és jang is feltűnhet ebben a konstellációban. Az alaprajz ugyan egy téglalap formát mutat, azonban a helyiségek mintha egy képzeletbeli láncra lennének felfűzve, egymást követik, miközben jobbra-balra kanyargunk a munkahelyen.

Ez a kialakítási struktúra egyrészt fenntartja a látogató érdeklődését, másrészt egyedivé teszi a helyet, folyton meglepetést okoz a szemlélőnek, harmadrészt pedig fluid érzést kelt: mintha egymásba folynának a terek, nincs semmi sem lezárva, a részek stílszerűen egyetlen brandben egyesülnek. Ez a fajta struktúra jelzi a cég működését is: a kollégák bárhol ülhetnek és ötletelhetnek, minden pillanatban kipattanhat egy ötlet a munkatársak agyából, az inspirációs légkör és a szabadság érzete mindezt támogatja. A DekoRatio abban különbözik a piac többi szereplőjétől, hogy nem csak tervezéssel foglalkozik, hanem gyártással is, ráadásul e két tevékenységet integráltan képes elvégezni, hiszen egyetlen lokációban található minden divíziójuk.

A DekoRatio irodája és műhelye az idei Design Hét keretében szeptember 28-án látogatható.

Képek: Jaksa Bálint, Kevin Harald Campean

 

Média forrás: realista.hu / irodablog.hu
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

A DekoRatio kúlos irodájában jártunk a Rózsa utcában

A DekoRatio Branding és Design Studio egy hangulatos kétszintes bérházban rendezkedett be a Rózsa utcában, ahol szinte az egész földszintet birtokba vették. Minden egyes sarokban és falfelületen elfog minket a wow-érzés, igazi ötletcunami fogad minket.

A DekoRatio profiljának megfelelően egy igazán különleges irodában rendezkedett be, hiszen a Rózsa utcában, közel a Király utcához egy hangulatos, kétszintes, családias bérházban alakították ki irodájukat és műhelyüket. Az utcafrontra nyíló bejárat mintha egy békebeli üzletbe vezetne, azonban nem egy fűszerkereskedésbe csöppenünk, hanem a 21. század kúlos, hipszteres fílingje ragad meg minket. Ráadásul a recepciós-fogadó tér az üvegfallal elválasztott kis tárgyalóval együtt csak a jéghegy csúcsa, hiszen a DekoRatio nem csak a közel 100 m2-es irodáját rendezte be, hanem a gyártóműhely és a grafikai stúdió is itt kapott helyet az épület hátsó traktusában, amelyek a belső udvarból nyílnak.

Kremmer Péter alapító és brandstratéga elmondta, miközben körbejártuk az újjávarázsolt munkahelyet, hogy a 2003-ban alapított cég a kezdetekben reklámdekorációs kivitelezéssel foglalkozott, majd fokozatosan bővítve a tevékenységi körüket, 2013-ban újrapozícionálták magukat, és immár deklaráltan branding és design studio-ként működnek. Ezzel párhuzamosan 2007-ben kerültek a Rózsa utcába, ahol az utcafronti iroda mellett az udvar felé is terjeszkedtek.

De térjünk vissza a bejárathoz, hiszen már a fogadó térben látjuk, hogy egy igazi, lendületes, transzparens és légies irodában járunk, ahol rögtön turbósebességbe kapcsolunk képletesen, hiszen egy hatalmas WOW felirat fogad bennünket, jelezve ezzel, hogy itt az érzékszerveinket megdolgozó és lenyűgöző képi hatások és megoldások következnek. A munkahely belső tereibe egy olyan folyosón keresztül jutunk el, amely mintha folyamatos mozgásban lenne, mintha a turbulencia be akarná szippantani a betérő ügyfeleket és a kollégákat. Ez a folyosó az út elejét jelenti, amin végig kell járni, vagyis a gyakorlatba átültetve a munkatársak az ügyfelekkel közösen megvalósítják az adott projektet.

Az iroda egy dizájnkiállításnak is beillik, ahol a kínált termékek és a know how nem marad rejtve. Jobbra találjuk a projektmenedzserek munkaállomásait, majd tovább haladva eljutunk a könyvtárba, azaz a társalgóba, ahol a falon található dekorelemek, tipoképek, és különböző stílusú ülőbútorok között úgy érezhetjük magunkat, mintha egy dizájnos romkocsmában lennénk, ahol a brainstorming és a munka baráti beszélgetéssé szelídül, így a családias és otthonos légkörben a kreativitás megfelelő inspirációval társul. Kremmer Péter hozzátette, hogy a grafikai és irodatervezésben művészeti igazgatóként Kiss Miklós vállalt oroszlánszerepet, de a grafikusi szoba és a gyártó műhely kialakításához a kollégák közül is mindenki hozzátette a maga ötletét.

A társalgóból egy tolóajtó vezet a nagy tárgyalóba, amely maga a nagybetűs bemutatóterem, ahol a falakon szintén olyan installációk találhatók, amelyek ötleteket adhatnak az ügyfeleknek, illetve megmutatják, hogy mire képes a kreatív ipar. A falakon elhelyezett installációk, grafikák mind-mind a brandépítés részei, hiszen manapság az egyik legfontosabb trend, hogy a cég irodája egyben márkatörténet is legyen, főként úgy, hogy maga a cég is ezzel foglalkozik. A festővásznakon grafikai minták jelennek meg, amelyek a falakat ékesítik, az asztalt pedig köralakban a teljes színskála borítja: a szavak helyett a látvány mindent elárul. A már említett tolóajtó a fali feliratot „hekkeli meg”, hiszen ha zárva van az ajtó, akkor a „Believe in better”-t olvashatjuk, ha meg nyitva van akkor a „Believe in beer” jelenik meg. Az már csak hab a tortán, hogy a szervert rejtő kis fali szekrényt farmeranyaggal borították be.

Ha kilépünk a hangulatos belső udvarra, akkor jobb oldalt a gyártó műhelybe jutunk, míg szemben rézsút pedig a grafikus munkatársak felségterülete tárul fel. Ez utóbbi 50 négyzetméteres teret tökéletesen kihasználták, hiszen a munkahely kétharmada egyterű irodaként funkcionál, amelynek kvázi metszéspontjában található a közösségi tér, ahol ülőgarnitúra szolgálja a kommunikációt és az interakciót, miközben a játékot és relaxációt egy lengedező hinta szimbolizálja.

Az utcafronti iroda összességében nem csak a dizájniroda jellemzőit mutatja, hanem indusztriális hatásokat is megfigyelhetünk. Az egymáshoz kapcsolódó szürke-fehér színkombináció az elmélet (tervezés) és a gyakorlat (gyártás) kettőségét és egységét jelzi, sőt, még a jin és jang is feltűnhet ebben a konstellációban. Az alaprajz ugyan egy téglalap formát mutat, azonban a helyiségek mintha egy képzeletbeli láncra lennének felfűzve, egymást követik, miközben jobbra-balra kanyargunk a munkahelyen.

Ez a kialakítási struktúra egyrészt fenntartja a látogató érdeklődését, másrészt egyedivé teszi a helyet, folyton meglepetést okoz a szemlélőnek, harmadrészt pedig fluid érzést kelt: mintha egymásba folynának a terek, nincs semmi sem lezárva, a részek stílszerűen egyetlen brandben egyesülnek. Ez a fajta struktúra jelzi a cég működését is: a kollégák bárhol ülhetnek és ötletelhetnek, minden pillanatban kipattanhat egy ötlet a munkatársak agyából, az inspirációs légkör és a szabadság érzete mindezt támogatja. A DekoRatio abban különbözik a piac többi szereplőjétől, hogy nem csak tervezéssel foglalkozik, hanem gyártással is, ráadásul e két tevékenységet integráltan képes elvégezni, hiszen egyetlen lokációban található minden divíziójuk.

A DekoRatio irodája és műhelye az idei Design Hét keretében szeptember 28-án látogatható.

Képek: Jaksa Bálint, Kevin Harald Campean

 

Média forrás: realista.hu / irodablog.hu

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!

iroda.hu V. Díjátadó Gála Irodablog.hu - Munka. Stílus. Design. theBAR by iroda.hu Ingatlan évkönyv 2014-2015

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC