X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

Elindult és új kategóriákkal bővült a VII. Az Év Irodája verseny

2016. Szeptember 13. Év Irodája
Az iroda.hu és az ingatlan.com szervezésében immár hetedik alkalommal kerül megrendezésre az ország legnépszerűbb ingatlanpiaci és belsőépítészeti versenye, Az Év Irodája verseny kilenc kategóriában. A nevezési határidő november 30., a győzteseket pedig 2017. február 2-án a VII. Díjátadó Gálán ismerhetjük meg a Várkert Bazárban. A sajtóreggelivel egybekötött versenyindító eseményre a Profession.hu irodájában került sor, hiszen a tavalyi versenyen az álláskereső portál érdemelte ki Az Év Irodája díjat, míg a nagyvállalat kategóriában a GE Global Operations&Corporate győzött. 

A különleges sajtóreggeli keretében a résztvevők egy belsőépítészeti túrán vehettek részt a budai Krisztina Palace irodaházban, ahol megismerkedhettek a Profession.hu munkahelyével. Kalmár Zoltán, az iroda.hu alapítója és a verseny ötletgazdája, Varga Balázs, a Profession.hu marketing igazgatója, Dr. Németh Edit, Az Év Irodája kategória felelős zsűritagja, a BME Ergonómia és Pszichológia Tanszékének tanszékvezető-helyettese és a Demény Soma, a GE Global Operations&Corporate Közép- és Kelet-Európai HR vezetője beszélgettek a fiatal munkavállalók igényeiről, a munkaadói márkaépítésről, az Y- és Z-generáció térnyeréséről, a trendekről, a dizájnról, a belsőépítészeti kialakítás kulisszatitkairól, és a verseny jelentőségéről.

A szakemberek egyetértettek abban, hogy egyre nagyobb szerepet kap az irodakörnyezet a munkavállalók választása során, az Y- és Z-generáció fiatal tagjai számára rendkívül fontos a sokszínű és mozgalmas munkahely, ahol az igényeiknek megfelelően számos közösségi, rekreációs és chill out tér áll a rendelkezésükre, így az otthonos légkör garantált. Az employer branding, vagyis a munkáltatói márkaépítés ennek jegyében a vállalatok HR-stratégiájának fontos pillére, a versenyképesség ugyanis elképzelhetetlen a legjobb szakemberek nélkül, akik azonban az anyagi juttatásokon kívül már az állásinterjú során alaposan megnézik a leendő munkahelyük irodakörnyezetét. Az igényes munkahely szinte a legfontosabb motivációs eszköz a vállalatok számára a toborzás során.

„A megfelelő munkakörnyezet egyre fontosabb szerepet tölt be a munkavállalók elköteleződésében és motivációjában, illetve a vállalkozások vonzerejében és munkaadói márkájuk építésében. Ennek legfontosabb oka, hogy napjainkban egyre nagyobb probléma a munkaerőhiány, itt külön kiemelhetjük az IT szektort – ráadásul a kisebb-nagyobb cégek szinte egymástól csábítják el a kvalifikált szakembereket –, ami a vállalkozásokat is komoly versenyre készteti a tehetséges munkaerőért folytatott harcban” – mondta Kalmár Zoltán.

A hazai ingatlanpiac egyik legjelentősebb rendezvénye 2010-ben indult hódító útjára, a Díjátadó Gálán átadott elismerések pedig ma már presztízsértékkel bírnak, amelyek a legkiválóbb referenciák a győztesek és a helyezettek számára. Az Iparművészeti Múzeumban megrendezett, tavalyi gálán már közel 300 ingatlanpiaci szakember vett részt. A versenyen az alapkategóriák mellett az aktuális piaci trendeknek megfelelően minden évben új kategóriákat is meghirdetnek, így mindig új célcsoportok és piaci szereplők kapcsolódhatnak be a rendezvénybe. Idén a pályázók kilenc kategóriában indulhatnak és a vállalatokon kívül már a hazai közösségi irodák is nevezhetnek a programra.

A verseny eddigi története során igazán jelentős vállalatok nyertek az egyes kategóriákban, így a névadó kategóriában került ki győztesen a  Ringier Kiadó, a Syngenta, az NNG, az Avis Budget Group, a Dentsu Aegis Network Hungary, illetve tavaly a Profession.hu és az GE Global Operations&Corporate. A névsorból is jól látszik, hogy a legkülönbözőbb profilú kis-, közép- és nagyvállalatok is győzhetnek, hiszen az irodatervezés és kialakítás jelentős részben ötlet, tehetség, elkötelezettség és vízió kérdése.

„Az idén hetedszerre megrendezett verseny a változásokhoz való alkalmazkodásról szól a hosszú távú értékek megőrzésén keresztül. A versenyen a szakma értékeli és jutalmazza a legjobb irodákat, irodaházakat, zöld ingatlanokat, új fejlesztéseket, üzemeltető cégeket és szakembereket. Nem titkolt célunk a versennyel egy átlátható, tiszta szakmai közeg támogatása, azokat a cégeket szeretnénk kiemelni és jutalmazni, akik tisztességes keretek között kiemelkedőt alkotnak a hazai piacon” – tette hozzá Kalmár Zoltán.

A verseny kategóriái 2016-ban a következők:

Az Év Irodája

Az Év Coworking Irodája (Új kategória)

Az Év Irodaháza Bérlői Díj

Az Év Új Ingatlanfejlesztése

Az Év Tervezett Projektje

Az Év Legzöldebb Projektje

Az Év Üzemeltető Cége

Az Év Property Management Cége

Az Év Ingatlanpiaci Személyisége

Az Év Irodája verseny összes kategóriájában több lépcsőben bíráljuk el a nevezőket. A nevezési időszak után a nyilvános pályázatokat közönségszavazásra bocsájtjuk. Ezután egy független, a kategóriáknak megfelelő szakemberekből álló zsűri értékeli a beérkezett pályázatokat. A végső sorrend a nevezőktől bekért további pályázati anyagok és a személyes bejárások után alakul ki. Az idei zsűri tagjait hamarosan közzéteszik a www.azevirodaja.hu oldalon.

Kövesse ön is a verseny alakulását a közösségi felületeinken és nevezze akár ön saját munkahelyét, hogy önök legyenek Az Év Irodája.

www.azevirodaja.hu

Facebook

Instagram

Linkedin

Youtube

Média forrás: realista.hu
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Elindult és új kategóriákkal bővült a VII. Az Év Irodája verseny

Az iroda.hu és az ingatlan.com szervezésében immár hetedik alkalommal kerül megrendezésre az ország legnépszerűbb ingatlanpiaci és belsőépítészeti versenye, Az Év Irodája verseny kilenc kategóriában. A nevezési határidő november 30., a győzteseket pedig 2017. február 2-án a VII. Díjátadó Gálán ismerhetjük meg a Várkert Bazárban. A sajtóreggelivel egybekötött versenyindító eseményre a Profession.hu irodájában került sor, hiszen a tavalyi versenyen az álláskereső portál érdemelte ki Az Év Irodája díjat, míg a nagyvállalat kategóriában a GE Global Operations&Corporate győzött. 

A különleges sajtóreggeli keretében a résztvevők egy belsőépítészeti túrán vehettek részt a budai Krisztina Palace irodaházban, ahol megismerkedhettek a Profession.hu munkahelyével. Kalmár Zoltán, az iroda.hu alapítója és a verseny ötletgazdája, Varga Balázs, a Profession.hu marketing igazgatója, Dr. Németh Edit, Az Év Irodája kategória felelős zsűritagja, a BME Ergonómia és Pszichológia Tanszékének tanszékvezető-helyettese és a Demény Soma, a GE Global Operations&Corporate Közép- és Kelet-Európai HR vezetője beszélgettek a fiatal munkavállalók igényeiről, a munkaadói márkaépítésről, az Y- és Z-generáció térnyeréséről, a trendekről, a dizájnról, a belsőépítészeti kialakítás kulisszatitkairól, és a verseny jelentőségéről.

A szakemberek egyetértettek abban, hogy egyre nagyobb szerepet kap az irodakörnyezet a munkavállalók választása során, az Y- és Z-generáció fiatal tagjai számára rendkívül fontos a sokszínű és mozgalmas munkahely, ahol az igényeiknek megfelelően számos közösségi, rekreációs és chill out tér áll a rendelkezésükre, így az otthonos légkör garantált. Az employer branding, vagyis a munkáltatói márkaépítés ennek jegyében a vállalatok HR-stratégiájának fontos pillére, a versenyképesség ugyanis elképzelhetetlen a legjobb szakemberek nélkül, akik azonban az anyagi juttatásokon kívül már az állásinterjú során alaposan megnézik a leendő munkahelyük irodakörnyezetét. Az igényes munkahely szinte a legfontosabb motivációs eszköz a vállalatok számára a toborzás során.

„A megfelelő munkakörnyezet egyre fontosabb szerepet tölt be a munkavállalók elköteleződésében és motivációjában, illetve a vállalkozások vonzerejében és munkaadói márkájuk építésében. Ennek legfontosabb oka, hogy napjainkban egyre nagyobb probléma a munkaerőhiány, itt külön kiemelhetjük az IT szektort – ráadásul a kisebb-nagyobb cégek szinte egymástól csábítják el a kvalifikált szakembereket –, ami a vállalkozásokat is komoly versenyre készteti a tehetséges munkaerőért folytatott harcban” – mondta Kalmár Zoltán.

A hazai ingatlanpiac egyik legjelentősebb rendezvénye 2010-ben indult hódító útjára, a Díjátadó Gálán átadott elismerések pedig ma már presztízsértékkel bírnak, amelyek a legkiválóbb referenciák a győztesek és a helyezettek számára. Az Iparművészeti Múzeumban megrendezett, tavalyi gálán már közel 300 ingatlanpiaci szakember vett részt. A versenyen az alapkategóriák mellett az aktuális piaci trendeknek megfelelően minden évben új kategóriákat is meghirdetnek, így mindig új célcsoportok és piaci szereplők kapcsolódhatnak be a rendezvénybe. Idén a pályázók kilenc kategóriában indulhatnak és a vállalatokon kívül már a hazai közösségi irodák is nevezhetnek a programra.

A verseny eddigi története során igazán jelentős vállalatok nyertek az egyes kategóriákban, így a névadó kategóriában került ki győztesen a  Ringier Kiadó, a Syngenta, az NNG, az Avis Budget Group, a Dentsu Aegis Network Hungary, illetve tavaly a Profession.hu és az GE Global Operations&Corporate. A névsorból is jól látszik, hogy a legkülönbözőbb profilú kis-, közép- és nagyvállalatok is győzhetnek, hiszen az irodatervezés és kialakítás jelentős részben ötlet, tehetség, elkötelezettség és vízió kérdése.

„Az idén hetedszerre megrendezett verseny a változásokhoz való alkalmazkodásról szól a hosszú távú értékek megőrzésén keresztül. A versenyen a szakma értékeli és jutalmazza a legjobb irodákat, irodaházakat, zöld ingatlanokat, új fejlesztéseket, üzemeltető cégeket és szakembereket. Nem titkolt célunk a versennyel egy átlátható, tiszta szakmai közeg támogatása, azokat a cégeket szeretnénk kiemelni és jutalmazni, akik tisztességes keretek között kiemelkedőt alkotnak a hazai piacon” – tette hozzá Kalmár Zoltán.

A verseny kategóriái 2016-ban a következők:

Az Év Irodája

Az Év Coworking Irodája (Új kategória)

Az Év Irodaháza Bérlői Díj

Az Év Új Ingatlanfejlesztése

Az Év Tervezett Projektje

Az Év Legzöldebb Projektje

Az Év Üzemeltető Cége

Az Év Property Management Cége

Az Év Ingatlanpiaci Személyisége

Az Év Irodája verseny összes kategóriájában több lépcsőben bíráljuk el a nevezőket. A nevezési időszak után a nyilvános pályázatokat közönségszavazásra bocsájtjuk. Ezután egy független, a kategóriáknak megfelelő szakemberekből álló zsűri értékeli a beérkezett pályázatokat. A végső sorrend a nevezőktől bekért további pályázati anyagok és a személyes bejárások után alakul ki. Az idei zsűri tagjait hamarosan közzéteszik a www.azevirodaja.hu oldalon.

Kövesse ön is a verseny alakulását a közösségi felületeinken és nevezze akár ön saját munkahelyét, hogy önök legyenek Az Év Irodája.

www.azevirodaja.hu

Facebook

Instagram

Linkedin

Youtube

Média forrás: realista.hu

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!

Hozzászólások: 0 db

A hosszászólások moderálás után jelennek meg, melynek célja a trágár stílusú, más felhasználókat vallási, etnikai, világnézeti, vagy egyéb szempontból sértő, valamint politikai témájú hozzászólások kiszűrése.

Még nem érkezett hozzászólás. Legyen Ön az első!

Szóljon hozzá a cikkhez! (kattintásra kinyílik)
iroda.hu V. Díjátadó Gála Irodablog.hu - Munka. Stílus. Design. theBAR by iroda.hu Ingatlan évkönyv 2014-2015

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC