X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

Csúcsot döntött a Királyegyházi Cementgyár

2018. Január 15. Raktár
A 2017-es év ugyan az elmúlt időszak egyik leghidegebb telével indult, ami az építőiparban dolgozók mindennapjait is megnehezítette, mégis a Királyegyházi Cementgyár az eddigi legjobb évét zárta.

A LAFARGE Cement Magyarország Kft. a 2016-os évhez képest jelentős mértékben tudta növelni tavaly a magyar piacokon értékesített cementmennyiségét, ami elsősorban a kedvező hazai építőipari helyzetnek köszönhető. "A növekvő állami és uniós források bevonása már tavaly is érződött, de az iparági előrejelzések szerint ez a tendencia tovább fog erősödni a következő években. A 2017-es évet tekintve kiemelt beruházásnak a Puskás Ferenc Stadion, valamint az M44 autópálya építése számított, míg a magánszektorban a kormányzati intézkedések következtében a növekvő lakásépítési kedv is kedvezően hatott az árbevételünk gyarapodására" - számolt be Hoffmann Tamás értékesítési igazgató.

A nagy volumenű - elsősorban Budapesten és vonzáskörzetében koncentrálódó - piaci igények kielégítése nemcsak a termelésnek jelentett kihívást, hanem a cementgyár logisztikai kapacitásának bővítését is szükségessé tette. A cégnek immár országosan több mint 500 szállítási címre kell eljuttatnia a kiváló minőségű termékeit.

A Királyegyházi Cementgyár versenyképességének növekedését mutatja az is, hogy a belföldi értékesítés mellett a LafargeHolcim nemzetközi hálózatának szerves részeként alapanyag szállításával járult hozzá a környező cementgyárak működéséhez, amely jelentős exportárbevételt jelentett a cég számára - szinte duplájára nőtt a külföldön értékesített termékek mennyisége.

A megsokszorozódott feladatok a lokális munkaerőpiacra is jótékony hatással voltak: a LA-FARGE több mint 15%-kal tudta növelni munkavállalóinak számát Királyegyházán. A cementgyár működésének sikerét tovább erősíti a 2017-es évben elnyert rangos elismerések sora, amelyek közül is kiemelendő az Andorrában átvett nemzetközi ingatlanfejlesztési nívódíj, amit szakmai körökben építészeti Oscar-díjként emlegetnek.

A 2018-as évre tekintve is bizakodó a Királyegyházi Cementgyár értékesítési igazgatója. "Az idei évben további növekedésre számítunk. Ugyanakkor az építőipari fellendülésnek tavaly velejárója volt az alapanyag, a szakemberek, sofőrök hiánya is, ez úgy gondolom, nem fog változni a 2018-as évben sem" - vélekedett Hoffmann Tamás.

Média forrás: Új Dunántúli Napló
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Csúcsot döntött a Királyegyházi Cementgyár

2018. Január 15. Raktár
A 2017-es év ugyan az elmúlt időszak egyik leghidegebb telével indult, ami az építőiparban dolgozók mindennapjait is megnehezítette, mégis a Királyegyházi Cementgyár az eddigi legjobb évét zárta.

A LAFARGE Cement Magyarország Kft. a 2016-os évhez képest jelentős mértékben tudta növelni tavaly a magyar piacokon értékesített cementmennyiségét, ami elsősorban a kedvező hazai építőipari helyzetnek köszönhető. "A növekvő állami és uniós források bevonása már tavaly is érződött, de az iparági előrejelzések szerint ez a tendencia tovább fog erősödni a következő években. A 2017-es évet tekintve kiemelt beruházásnak a Puskás Ferenc Stadion, valamint az M44 autópálya építése számított, míg a magánszektorban a kormányzati intézkedések következtében a növekvő lakásépítési kedv is kedvezően hatott az árbevételünk gyarapodására" - számolt be Hoffmann Tamás értékesítési igazgató.

A nagy volumenű - elsősorban Budapesten és vonzáskörzetében koncentrálódó - piaci igények kielégítése nemcsak a termelésnek jelentett kihívást, hanem a cementgyár logisztikai kapacitásának bővítését is szükségessé tette. A cégnek immár országosan több mint 500 szállítási címre kell eljuttatnia a kiváló minőségű termékeit.

A Királyegyházi Cementgyár versenyképességének növekedését mutatja az is, hogy a belföldi értékesítés mellett a LafargeHolcim nemzetközi hálózatának szerves részeként alapanyag szállításával járult hozzá a környező cementgyárak működéséhez, amely jelentős exportárbevételt jelentett a cég számára - szinte duplájára nőtt a külföldön értékesített termékek mennyisége.

A megsokszorozódott feladatok a lokális munkaerőpiacra is jótékony hatással voltak: a LA-FARGE több mint 15%-kal tudta növelni munkavállalóinak számát Királyegyházán. A cementgyár működésének sikerét tovább erősíti a 2017-es évben elnyert rangos elismerések sora, amelyek közül is kiemelendő az Andorrában átvett nemzetközi ingatlanfejlesztési nívódíj, amit szakmai körökben építészeti Oscar-díjként emlegetnek.

A 2018-as évre tekintve is bizakodó a Királyegyházi Cementgyár értékesítési igazgatója. "Az idei évben további növekedésre számítunk. Ugyanakkor az építőipari fellendülésnek tavaly velejárója volt az alapanyag, a szakemberek, sofőrök hiánya is, ez úgy gondolom, nem fog változni a 2018-as évben sem" - vélekedett Hoffmann Tamás.

Média forrás: Új Dunántúli Napló

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!

iroda.hu V. Díjátadó Gála Irodablog.hu - Munka. Stílus. Design. theBAR by iroda.hu Ingatlan évkönyv 2014-2015

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC