X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

 

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy naponta hírlevelet küldjünk neked a legfontosabb ingatlanpiaci hírekről, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.

Robotok az építőiparban

2018. Május 30. Raktár
Az építőipari vállalkozások többsége még digitálisan éretlen, de egyre többen használnak internetet és informatikai eszközöket. Minden harmadik építőipari szakember félti a munkáját a robotoktól, mégis sokan adnák robot kezébe a munka nehezebb végét – derül ki a Mapei Kft. friss felméréséből, melyben 230 építőipari kisvállalkozót kérdeztek.

A megkérdezettek 98%-a internetezik rendszeresen. 46% okostelefonon, 54% asztali gépen. 79%-uk használ mobilinternetet. 85% okostelefont használ. A válaszadók mindössze 11%-a rendel interneten építőanyagot, azonban a szerszámot 72% rendelt már online.

„A mobiltelefon, a mobilinternet az építőiparban is megkönnyítette a digitális eszközök elterjedését. Sokan egyszerűen átugrották a számítógépet, és a mobiltelefon az első informatikai eszköz amit használnak. Mobilon böngésznek, e-maileznek, készítenek képeket a munkáikról és mutatnak referenciát a megrendelőknek” – mondta Markovich Béla a Mapei Kft. ügyvezetője.

Nincs piaci kényszer a fejlesztésre

A megkérdezettek 75%-ának nincsen weboldala. Többségüknek azért, mert úgy érzik nem kell, van elég megrendelésük így is. 28% regisztrált valamilyen online szakemberajánló oldalon, 11% pedig tervezi. Markovich Béla szerint ez óriási hiba. Ugyanis most, amikor bővül az építőipar, éppen most kellene fejleszteni például a digitális képességeket. Ez ugyanis versenyelőnyt jelenthet, főleg amikor lassul az ágazat. Azonban akkor már késő fejlesztésekbe kezdeni.

A digitális eszközök terjedését hátráltatja az is, hogy az ágazatban még mindig az ajánlás a legdominánsabb marketing eszköz. Mindössze a válaszadók 12%-a jut az internetről megrendeléshez. A válaszadók 93%-a megrendelők, valamint 61%-uk más szakember ajánlásai révén jut munkához.

„Képmutatás” minden formában

A válaszadók 75%-a szokott referenciát mutatni a megrendelőknek. 46%-uk e-mailen küld, 60% a telefonján mutatja meg a korábbi munkákról készített képeket. Mindössze 16% mutat nyomtatott fényképeket. A megkérdezett vállalkozások 43%-a készít szövegszerkesztővel árajánlatot, amit kinyomtatva ad a megrendelőnek.  39% küldi el az e-mailhez csatolva, 37%-uk pedig egyszerűen e-mailt ír ajánlatként. Azonban az építőipari vállalkozások 20%-a szóbeli, 17%-uk kézzel írt, 3% pedig sms-ben írt ajánlatot ad.

37% tartja elképzelhetőnek, hogy robotok építik a házakat. A feladat, amit a többség rábízna egy robotra, a falazás, betonozás, vakolás, anyaghordás. „Sokan nem is hinnék, de például falazó robot már létezik, óránként mintegy ezer tégla lerakására képes. Sőt, már lehet épületeket nyomtatni, ami kiváltja a falazást. Azonban még jó időbe telik ezeknek a technológiáknak az elterjedése. Előbb kell félni a digitálisan érett konkurensektől, mint a robotoktól. Jó eséllyel a digitálisan érett építőipari vállalkozások fogják elhalászni a legjobb megrendeléseket, és valószínűleg ők fogják megvenni később a robotokat, hogy hatékonyabbá tegyék a munkát” – vélekedett Markovich Béla.

Média forrás: realista.hu
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Robotok az építőiparban

2018. Május 30. Raktár
Az építőipari vállalkozások többsége még digitálisan éretlen, de egyre többen használnak internetet és informatikai eszközöket. Minden harmadik építőipari szakember félti a munkáját a robotoktól, mégis sokan adnák robot kezébe a munka nehezebb végét – derül ki a Mapei Kft. friss felméréséből, melyben 230 építőipari kisvállalkozót kérdeztek.

A megkérdezettek 98%-a internetezik rendszeresen. 46% okostelefonon, 54% asztali gépen. 79%-uk használ mobilinternetet. 85% okostelefont használ. A válaszadók mindössze 11%-a rendel interneten építőanyagot, azonban a szerszámot 72% rendelt már online.

„A mobiltelefon, a mobilinternet az építőiparban is megkönnyítette a digitális eszközök elterjedését. Sokan egyszerűen átugrották a számítógépet, és a mobiltelefon az első informatikai eszköz amit használnak. Mobilon böngésznek, e-maileznek, készítenek képeket a munkáikról és mutatnak referenciát a megrendelőknek” – mondta Markovich Béla a Mapei Kft. ügyvezetője.

Nincs piaci kényszer a fejlesztésre

A megkérdezettek 75%-ának nincsen weboldala. Többségüknek azért, mert úgy érzik nem kell, van elég megrendelésük így is. 28% regisztrált valamilyen online szakemberajánló oldalon, 11% pedig tervezi. Markovich Béla szerint ez óriási hiba. Ugyanis most, amikor bővül az építőipar, éppen most kellene fejleszteni például a digitális képességeket. Ez ugyanis versenyelőnyt jelenthet, főleg amikor lassul az ágazat. Azonban akkor már késő fejlesztésekbe kezdeni.

A digitális eszközök terjedését hátráltatja az is, hogy az ágazatban még mindig az ajánlás a legdominánsabb marketing eszköz. Mindössze a válaszadók 12%-a jut az internetről megrendeléshez. A válaszadók 93%-a megrendelők, valamint 61%-uk más szakember ajánlásai révén jut munkához.

„Képmutatás” minden formában

A válaszadók 75%-a szokott referenciát mutatni a megrendelőknek. 46%-uk e-mailen küld, 60% a telefonján mutatja meg a korábbi munkákról készített képeket. Mindössze 16% mutat nyomtatott fényképeket. A megkérdezett vállalkozások 43%-a készít szövegszerkesztővel árajánlatot, amit kinyomtatva ad a megrendelőnek.  39% küldi el az e-mailhez csatolva, 37%-uk pedig egyszerűen e-mailt ír ajánlatként. Azonban az építőipari vállalkozások 20%-a szóbeli, 17%-uk kézzel írt, 3% pedig sms-ben írt ajánlatot ad.

37% tartja elképzelhetőnek, hogy robotok építik a házakat. A feladat, amit a többség rábízna egy robotra, a falazás, betonozás, vakolás, anyaghordás. „Sokan nem is hinnék, de például falazó robot már létezik, óránként mintegy ezer tégla lerakására képes. Sőt, már lehet épületeket nyomtatni, ami kiváltja a falazást. Azonban még jó időbe telik ezeknek a technológiáknak az elterjedése. Előbb kell félni a digitálisan érett konkurensektől, mint a robotoktól. Jó eséllyel a digitálisan érett építőipari vállalkozások fogják elhalászni a legjobb megrendeléseket, és valószínűleg ők fogják megvenni később a robotokat, hogy hatékonyabbá tegyék a munkát” – vélekedett Markovich Béla.

Média forrás: realista.hu

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!

iroda.hu V. Díjátadó Gála Irodablog.hu - Munka. Stílus. Design. theBAR by iroda.hu Ingatlan évkönyv 2014-2015

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC