X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

 

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy naponta hírlevelet küldjünk neked a legfontosabb ingatlanpiaci hírekről, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.

Csodálatos világ születik a budapesti Hard Rock Hotelben – exkluzív interjú Dale Hipsh-sel, a Hard Rock nemzetközi hotelekért felelős alelnökével

2019. Március 25. Urbanisztika
A Redwood Holding egyik legújabb fejlesztése a 133 szobás Hard Rock Hotel Budapest a Nagymező utcában, amely várhatóan 2019 végén nyitja meg a kapuit. A különleges beruházás idén elnyerte Az Év Irodája versenyen Az Év Tervezett Hotel Projektje díjat is. Dale Hipsh, a Hard Rock International nemzetközi hotelekért felelős alelnöke nemrég járt Budapesten, ekkor beszélgettünk a szállodáik egyedi szolgáltatásairól, hangulatáról, a magyar fővárosról, és hogy miért különleges az életükben a zene.

– A floridai székhelyű Hard Rock International az utóbbi években egyre nagyobb szerepet játszik a nemzetközi szállodaiparban. Vendégszemlélete és szolgáltatásai egyre több rajongót vonzanak minden földrészen. Miért fontos állomás Budapest a brand hotel üzletágának nemzetközi terjeszkedésében, ahol a lifestyle hotel kategória úttörőjeként jelennek meg a Közép-Kelet Európai piacon? 

– A Hard Rock International a világ 74 országában üzemeltet 185 éttermet, 27 luxus szállodát és 12 kaszinót. Jelenleg Európában is terjeszkedünk, ahol a legfontosabb városokban, a turizmus kulcsdesztinációiban szeretnénk kínálni a termékeinket a rajongóinknak. Budapest nagyon népszerű város a turizmusban, ezért alapvető célunk megjelenni ezen a piacon a régiós terjeszkedésünket segítve.

– Miért éppen Budapestet választották a régiós expanziójuk első állomásaként?

– A terjeszkedésünk egy folyamat, Budapesten van egy kiváló partnerünk, az Erdei Bálint vezette Redwood Holding, amely több nívós projektjével már bizonyított az ingatlanpiacon, így biztosra veszem, hogy gördülékenyen és világszínvonalon meg tudjuk valósítani a fejlesztést. Emellett jelen vagyunk a régióban Prágában is, folyamatban van ott is a megállapodás, csak egy kicsit tovább tart majd realizálni a projektet, mint Budapesten. De nyitunk szállodát Madridban és Londonban is, illetve korábban már más spanyol városokban is megjelentünk, így Tenerifén és Ibizán, vagy éppen a svájci Davosban. Az expanziónkat a piaci viszonyok és az üzleti stratégiánk határozza meg.

– Egyre több nemzetközi listára kerül fel Budapest, ahová érdemes ellátogatni az utazóknak. Az USA-ban is a nagy hírcsatornákon sokszor megjelenik a város. Amerikából nézve mi a különleges Budapestben, miért szeretik Önök a magyar fővárost?

– Az amerikaiak számára Budapest bámulatos egyvelege a keleti és nyugati kultúrának, emellett különleges történelemmel rendelkezik, illetve a világ egyik legszebb városa. A magyar konyha is kiemelkedő, említsük meg itt a magyar bort is, vagyis számos ok miatt szeretjük a magyar fővárost. Ráadásul mi minden fejlesztésünk során fókuszálunk a helyi örökségre és kultúrára, ezért is nagyon izgalmas számunkra, hogy Budapesten a Pesti Broadway-nek is nevezett Nagymező utcában jelenhetünk meg. Személyes kedvencem pedig a közeli Andrássy út, amely köztudomásúan a világörökség része.

– A szállodaipar egyik markáns arculattal rendelkező szereplője a butikhotel, amely szintén kerüli az átlagost, egyedi és különleges szeretne lenni. Ez az egyediség megjelenik a Hard Rock szállodáiban is, amelyeket ún. lifestyle hotelként pozícionálnak a piacon. Mi a különbség egy lifestyle és egy butikhotel között, illetve egyáltalán hogyan foglalhatnánk össze a lifestyle hotel lényegét?

–  A butikhotelek 30-40 éve jelentek meg a piacon, az 1980-as évek elején már találkozhattak vele az akkori utazók New Yorkban is. Manapság a butikhotel kisebb méretű szállodának számít, míg a lifestyle hotelek sokszínűek, hiszen vannak közöttük kisebbek és nagyobbak is. A mi koncepciónk szerint nem hagyományos szállodai szolgáltatást nyújtunk, hanem a vendégeinknek holisztikus élményt – így az illatok, hangok, ételek és italok, illetve az alvás élményét – kínáljuk egységesen.

Különleges életstílust, zenei, vizuális és más kiegészítő élményeket kínálunk, amelybe szinte minden érzékszerv beletartozik. A mi stratégiánk több energiát kínál és jobban fókuszálunk a szórakoztatásra. Mi szeretnénk ha a vendégeink pihennének és jól aludnának, jót ennének, élveznék a zenét, mi sokkal többet invesztálunk ezekbe a szolgáltatásokba, mint egy átlagos szálloda. Mi olyan plusz szolgáltatásokat is kínálunk a vendégeinknek, mint például egy skybar vagy egy nívós étterem, sok energiát fektetünk abba, hogy a vendégeink valóban kikapcsolódhassanak nálunk.

– Úgy is fogalmazhatunk, hogy Önök valójában atmoszférát teremtenek?

– Igen, fontos számunkra az atmoszféra, és maga az út, ahogyan az egyedi hangulatot és helyi mikrovilágot megteremtjük. A mi szállodáink mindenhol egyediek, nem hasonlítanak egymásra, hiszen a vendégek érkezhetnek Amerikából, Németországból vagy Franciaországból, és azt szeretnénk, ha ki tudnának szakadni a saját kultúrájukból, és belehelyezkedhetnének a helyi tradíciókba és atmoszférába. Egy Hard Rock Hotel Budapesten és Orlandóban teljesen különbözik egymástól, hiszen különböző kultúráról, vendégekről, ételekről és zenéről beszélünk.

Meg szeretnénk mutatni például Budapesten, hogy mi a különbség Buda és Pest között, mit jelent a cigányzene, milyen zenei stílusok dominálnak Magyarországon. Mi arra koncentrálunk, hogy az adott városban ha felébred a vendég, akkor ott mit tud csinálni, vagyis mindig a helyi tradíciókra összpontosítunk. Mindemellett fontos számunkra az amerikai örökség is, így például a hatalmas rock gyűjteményünk és emléktárgyaink közül több Budapesten is jelen lesz majd.

– A turizmus szerte a világon hatalmas fejlődésen megy keresztül. Egyre szofisztikáltabb és sokszínűbb szolgáltatásokat vehetünk igénybe, új célcsoportok kapcsolódnak be, elég ha csak a kínai turizmus fellendülését említjük. De ugyanúgy a fapados társaságok is újabb célcsoportokat tudnak a világ legkülönbözőbb régióiba szállítani. Az Ön véleménye szerint mi lesz a szállodai iparág jövője?

– Meggyőződésem, hogy a nagybetűs élmény megtapasztalása a szállodákban központi szerepet kap. Manapság a vendégek keresik az élményt, és az élmények között az unikális különösen fontos. Az élmények és az egyedi kínálat természetesen mást és mást jelentenek a különböző fogyasztók számára. Mi egyediek vagyunk abban, ahogy megközelítjük a zenét, ahogy kialakítjuk a koncepciót, ahogy barátságokat kötünk a vendégeinkkel és a helyi munkatársainkkal. A mi megközelítésünk jobban fókuszál az otthonosságra, bevonja és bemutatja a helyi kultúrát, vallást és történelmet, így automatikusan autentikusabb élményt tudunk nyújtani.

Szerencsére mi összhangban állunk a trendekkel, hiszen olyan élményeket kínálunk a vendégeinknek, amely túlmutat egy átlagos szálloda nyújtotta szolgáltatásoknál, mint az ágy éjszakára, a tiszta szoba és a meleg étel az étteremben. Az alapszolgáltatásokat természetesen mi is biztosítjuk a vendégeinknek, de azon túl olyan különleges élményt kínálunk, mint például a zene. A jó hír, hogy a világturizmusban a Hard Rock koncepciója trendként megjelent, vagyis az élményközpontúság kezd elterjedni, amely számunkra a legfontosabb tényező.

– Miért vált alapélménnyé a zene a Hard Rock szállodákban?

– Ez egy nagyon érdekes történet, amely több évtizedre nyúlik vissza. 1971-ben Londonban találkozott két amerikai fiatalember, Isaac Tigrett és Peter Morton, akik közösen nyitottak egy kis éttermet Old Park Lane-ben. Nem voltak zenészek, nem is szerettek volna különösebben zenével foglalkozni, a történelem hozta így. Európában például abban az időben, 1975-ben bukott meg a Franco-rendszer, akkoriban egy csodálatos zenei és kulturális megújulás bontakozott ki az öreg kontinensen.  Eric Clapton volt az első igazán ismert vendég a Hard Rock Café-ban, aki később 1979-ben az étteremnek ajándékozta a kedvenc gitárját, és azt szerette volna, ha a törzshelye fölé függesztik ki a falra. Pete Townshend volt második zenész, aki gitárt adományozott a helynek.

Egy izgalmas atmoszféra alakult ki az étteremben, amerikai és brit zenészek kezdték el látogatni a helyet, akik közül egyre többen adományoztak a Hard Rock Cafénak szuvenírt, zenei eszközt, amely megalapozta a híres gyűjteményünket. A Hard Rock tulajdonában van a zenei világ legnagyobb pop-rock emléktárgy gyűjteménye több mint 80 ezer ereklyével. A zene az egész filozófiánk és a szállodai „élményünk” alapköve, a márkánk „DNS-e”.

Erdei Bálint, Dale Hipsh, Tóth-Harsányi Kornél

– A nemzetközi sztenderdeket vagy a helyi tradíciót helyezik fókuszba, hiszen úgy tűnik, hogy sokféle élményt szeretnének kínálni a vendégeiknek?

– Alapvetően két típusú vendéget fogadunk, amely Magyarországon is meghatározó lesz. Az egyik típus a helyi vendég, akit elbűvöl a Hard Rock hangulata, és nagyra értékeli a vállalatunk amerikai örökségét, így akár egy amerikai cheeseburgert is szívesen elfogyaszt, miközben egy estélyen igényes zenei élménnyel gazdagodik. A másik típusú vendégünk, aki külföldről érkezik Magyarországra, és respektálja a magyar specialitásokat, mint például a paprikát, vagy éppen a bort. Mi szeretnénk egyensúlyt kialakítani a Hard Rock márkája és a helyi specialitások között annak függvényében, hogy a vendég honnan érkezik, mit igényel, milyen életérzést keres itt.

– Ön többször említette már az otthonosságot, fontos célcsoport a szállodáikban a család, illetve a cégen belül is lényeges a barátság. Hogyan alakul e tekintetben a budapesti hotel?

– Budapesten is fantasztikus csapat dolgozik együtt, amely alaposan tanulmányozta a helyi kultúrát és tradíciókat. Nagyon fontos számunkra, hogy egy jó csapattal családias hangulatban tudunk együttműködni Magyarországon, a Hard Rockon belül jó emberi viszonyok alakultak ki. Tóth-Harsányi Kornél, a budapesti szálloda megbízott ügyvezető igazgatója több éve velünk dolgozik: a Hard Rock számos szállodáját és kaszinójának működését lendítette fel Mexikóban és a Karib-térségben, majd a Hard Rock hotelek, éttermek, bárok és kapcsolódó szolgáltatások tevékenységét irányította világszerte, illetve más projektjeinkben is fontos szerepet töltött be. Kornél nagyszerűen meg tudta jeleníteni számunkra a magyar örökséget, amelyet az új szállodánk megteremtése során kamatoztatunk, a helyi tradíciók és fejlesztői tudás segítségével egészen különleges szállodát fogunk nyitni a közeljövőben Budapesten.

– Hogyan készülnek a budapesti nyitásra? Milyen háttértevékenység zajlik most éppen a kinevezett menedzsment szemszögéből? (Ezt már Tóth-Harsányi Kornél megbízott ügyvezető igazgatótól kérdezzük.)

– Már régóta csiszolgatjuk a koncepciókat, beleértve a dizájnt, a vendégeknek nyújtott szolgáltatási palettát, egy kiváló csapatot szeretnénk összeállítani, amely méltóképpen tudja majd képviselni a Hard Rock nemzetközi brandjét. Még az utolsó simításokat végezzük a koncepción, folyamatosan értékeljük a szállodapiac történéseit, próbálunk jó válaszokat adni a turizmus kihívásaira egy olyan branddel, amely még nincs jelen Budapesten. Egy gyönyörű szálloda, étterem és szórakoztatóközpont fog születni a fővárosban, ahol reményeink szerint jó érzés lesz vendégnek lenni.

Média forrás: realista.hu
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Csodálatos világ születik a budapesti Hard Rock Hotelben – exkluzív interjú Dale Hipsh-sel, a Hard Rock nemzetközi hotelekért felelős alelnökével

A Redwood Holding egyik legújabb fejlesztése a 133 szobás Hard Rock Hotel Budapest a Nagymező utcában, amely várhatóan 2019 végén nyitja meg a kapuit. A különleges beruházás idén elnyerte Az Év Irodája versenyen Az Év Tervezett Hotel Projektje díjat is. Dale Hipsh, a Hard Rock International nemzetközi hotelekért felelős alelnöke nemrég járt Budapesten, ekkor beszélgettünk a szállodáik egyedi szolgáltatásairól, hangulatáról, a magyar fővárosról, és hogy miért különleges az életükben a zene.

– A floridai székhelyű Hard Rock International az utóbbi években egyre nagyobb szerepet játszik a nemzetközi szállodaiparban. Vendégszemlélete és szolgáltatásai egyre több rajongót vonzanak minden földrészen. Miért fontos állomás Budapest a brand hotel üzletágának nemzetközi terjeszkedésében, ahol a lifestyle hotel kategória úttörőjeként jelennek meg a Közép-Kelet Európai piacon? 

– A Hard Rock International a világ 74 országában üzemeltet 185 éttermet, 27 luxus szállodát és 12 kaszinót. Jelenleg Európában is terjeszkedünk, ahol a legfontosabb városokban, a turizmus kulcsdesztinációiban szeretnénk kínálni a termékeinket a rajongóinknak. Budapest nagyon népszerű város a turizmusban, ezért alapvető célunk megjelenni ezen a piacon a régiós terjeszkedésünket segítve.

– Miért éppen Budapestet választották a régiós expanziójuk első állomásaként?

– A terjeszkedésünk egy folyamat, Budapesten van egy kiváló partnerünk, az Erdei Bálint vezette Redwood Holding, amely több nívós projektjével már bizonyított az ingatlanpiacon, így biztosra veszem, hogy gördülékenyen és világszínvonalon meg tudjuk valósítani a fejlesztést. Emellett jelen vagyunk a régióban Prágában is, folyamatban van ott is a megállapodás, csak egy kicsit tovább tart majd realizálni a projektet, mint Budapesten. De nyitunk szállodát Madridban és Londonban is, illetve korábban már más spanyol városokban is megjelentünk, így Tenerifén és Ibizán, vagy éppen a svájci Davosban. Az expanziónkat a piaci viszonyok és az üzleti stratégiánk határozza meg.

– Egyre több nemzetközi listára kerül fel Budapest, ahová érdemes ellátogatni az utazóknak. Az USA-ban is a nagy hírcsatornákon sokszor megjelenik a város. Amerikából nézve mi a különleges Budapestben, miért szeretik Önök a magyar fővárost?

– Az amerikaiak számára Budapest bámulatos egyvelege a keleti és nyugati kultúrának, emellett különleges történelemmel rendelkezik, illetve a világ egyik legszebb városa. A magyar konyha is kiemelkedő, említsük meg itt a magyar bort is, vagyis számos ok miatt szeretjük a magyar fővárost. Ráadásul mi minden fejlesztésünk során fókuszálunk a helyi örökségre és kultúrára, ezért is nagyon izgalmas számunkra, hogy Budapesten a Pesti Broadway-nek is nevezett Nagymező utcában jelenhetünk meg. Személyes kedvencem pedig a közeli Andrássy út, amely köztudomásúan a világörökség része.

– A szállodaipar egyik markáns arculattal rendelkező szereplője a butikhotel, amely szintén kerüli az átlagost, egyedi és különleges szeretne lenni. Ez az egyediség megjelenik a Hard Rock szállodáiban is, amelyeket ún. lifestyle hotelként pozícionálnak a piacon. Mi a különbség egy lifestyle és egy butikhotel között, illetve egyáltalán hogyan foglalhatnánk össze a lifestyle hotel lényegét?

–  A butikhotelek 30-40 éve jelentek meg a piacon, az 1980-as évek elején már találkozhattak vele az akkori utazók New Yorkban is. Manapság a butikhotel kisebb méretű szállodának számít, míg a lifestyle hotelek sokszínűek, hiszen vannak közöttük kisebbek és nagyobbak is. A mi koncepciónk szerint nem hagyományos szállodai szolgáltatást nyújtunk, hanem a vendégeinknek holisztikus élményt – így az illatok, hangok, ételek és italok, illetve az alvás élményét – kínáljuk egységesen.

Különleges életstílust, zenei, vizuális és más kiegészítő élményeket kínálunk, amelybe szinte minden érzékszerv beletartozik. A mi stratégiánk több energiát kínál és jobban fókuszálunk a szórakoztatásra. Mi szeretnénk ha a vendégeink pihennének és jól aludnának, jót ennének, élveznék a zenét, mi sokkal többet invesztálunk ezekbe a szolgáltatásokba, mint egy átlagos szálloda. Mi olyan plusz szolgáltatásokat is kínálunk a vendégeinknek, mint például egy skybar vagy egy nívós étterem, sok energiát fektetünk abba, hogy a vendégeink valóban kikapcsolódhassanak nálunk.

– Úgy is fogalmazhatunk, hogy Önök valójában atmoszférát teremtenek?

– Igen, fontos számunkra az atmoszféra, és maga az út, ahogyan az egyedi hangulatot és helyi mikrovilágot megteremtjük. A mi szállodáink mindenhol egyediek, nem hasonlítanak egymásra, hiszen a vendégek érkezhetnek Amerikából, Németországból vagy Franciaországból, és azt szeretnénk, ha ki tudnának szakadni a saját kultúrájukból, és belehelyezkedhetnének a helyi tradíciókba és atmoszférába. Egy Hard Rock Hotel Budapesten és Orlandóban teljesen különbözik egymástól, hiszen különböző kultúráról, vendégekről, ételekről és zenéről beszélünk.

Meg szeretnénk mutatni például Budapesten, hogy mi a különbség Buda és Pest között, mit jelent a cigányzene, milyen zenei stílusok dominálnak Magyarországon. Mi arra koncentrálunk, hogy az adott városban ha felébred a vendég, akkor ott mit tud csinálni, vagyis mindig a helyi tradíciókra összpontosítunk. Mindemellett fontos számunkra az amerikai örökség is, így például a hatalmas rock gyűjteményünk és emléktárgyaink közül több Budapesten is jelen lesz majd.

– A turizmus szerte a világon hatalmas fejlődésen megy keresztül. Egyre szofisztikáltabb és sokszínűbb szolgáltatásokat vehetünk igénybe, új célcsoportok kapcsolódnak be, elég ha csak a kínai turizmus fellendülését említjük. De ugyanúgy a fapados társaságok is újabb célcsoportokat tudnak a világ legkülönbözőbb régióiba szállítani. Az Ön véleménye szerint mi lesz a szállodai iparág jövője?

– Meggyőződésem, hogy a nagybetűs élmény megtapasztalása a szállodákban központi szerepet kap. Manapság a vendégek keresik az élményt, és az élmények között az unikális különösen fontos. Az élmények és az egyedi kínálat természetesen mást és mást jelentenek a különböző fogyasztók számára. Mi egyediek vagyunk abban, ahogy megközelítjük a zenét, ahogy kialakítjuk a koncepciót, ahogy barátságokat kötünk a vendégeinkkel és a helyi munkatársainkkal. A mi megközelítésünk jobban fókuszál az otthonosságra, bevonja és bemutatja a helyi kultúrát, vallást és történelmet, így automatikusan autentikusabb élményt tudunk nyújtani.

Szerencsére mi összhangban állunk a trendekkel, hiszen olyan élményeket kínálunk a vendégeinknek, amely túlmutat egy átlagos szálloda nyújtotta szolgáltatásoknál, mint az ágy éjszakára, a tiszta szoba és a meleg étel az étteremben. Az alapszolgáltatásokat természetesen mi is biztosítjuk a vendégeinknek, de azon túl olyan különleges élményt kínálunk, mint például a zene. A jó hír, hogy a világturizmusban a Hard Rock koncepciója trendként megjelent, vagyis az élményközpontúság kezd elterjedni, amely számunkra a legfontosabb tényező.

– Miért vált alapélménnyé a zene a Hard Rock szállodákban?

– Ez egy nagyon érdekes történet, amely több évtizedre nyúlik vissza. 1971-ben Londonban találkozott két amerikai fiatalember, Isaac Tigrett és Peter Morton, akik közösen nyitottak egy kis éttermet Old Park Lane-ben. Nem voltak zenészek, nem is szerettek volna különösebben zenével foglalkozni, a történelem hozta így. Európában például abban az időben, 1975-ben bukott meg a Franco-rendszer, akkoriban egy csodálatos zenei és kulturális megújulás bontakozott ki az öreg kontinensen.  Eric Clapton volt az első igazán ismert vendég a Hard Rock Café-ban, aki később 1979-ben az étteremnek ajándékozta a kedvenc gitárját, és azt szerette volna, ha a törzshelye fölé függesztik ki a falra. Pete Townshend volt második zenész, aki gitárt adományozott a helynek.

Egy izgalmas atmoszféra alakult ki az étteremben, amerikai és brit zenészek kezdték el látogatni a helyet, akik közül egyre többen adományoztak a Hard Rock Cafénak szuvenírt, zenei eszközt, amely megalapozta a híres gyűjteményünket. A Hard Rock tulajdonában van a zenei világ legnagyobb pop-rock emléktárgy gyűjteménye több mint 80 ezer ereklyével. A zene az egész filozófiánk és a szállodai „élményünk” alapköve, a márkánk „DNS-e”.

Erdei Bálint, Dale Hipsh, Tóth-Harsányi Kornél

– A nemzetközi sztenderdeket vagy a helyi tradíciót helyezik fókuszba, hiszen úgy tűnik, hogy sokféle élményt szeretnének kínálni a vendégeiknek?

– Alapvetően két típusú vendéget fogadunk, amely Magyarországon is meghatározó lesz. Az egyik típus a helyi vendég, akit elbűvöl a Hard Rock hangulata, és nagyra értékeli a vállalatunk amerikai örökségét, így akár egy amerikai cheeseburgert is szívesen elfogyaszt, miközben egy estélyen igényes zenei élménnyel gazdagodik. A másik típusú vendégünk, aki külföldről érkezik Magyarországra, és respektálja a magyar specialitásokat, mint például a paprikát, vagy éppen a bort. Mi szeretnénk egyensúlyt kialakítani a Hard Rock márkája és a helyi specialitások között annak függvényében, hogy a vendég honnan érkezik, mit igényel, milyen életérzést keres itt.

– Ön többször említette már az otthonosságot, fontos célcsoport a szállodáikban a család, illetve a cégen belül is lényeges a barátság. Hogyan alakul e tekintetben a budapesti hotel?

– Budapesten is fantasztikus csapat dolgozik együtt, amely alaposan tanulmányozta a helyi kultúrát és tradíciókat. Nagyon fontos számunkra, hogy egy jó csapattal családias hangulatban tudunk együttműködni Magyarországon, a Hard Rockon belül jó emberi viszonyok alakultak ki. Tóth-Harsányi Kornél, a budapesti szálloda megbízott ügyvezető igazgatója több éve velünk dolgozik: a Hard Rock számos szállodáját és kaszinójának működését lendítette fel Mexikóban és a Karib-térségben, majd a Hard Rock hotelek, éttermek, bárok és kapcsolódó szolgáltatások tevékenységét irányította világszerte, illetve más projektjeinkben is fontos szerepet töltött be. Kornél nagyszerűen meg tudta jeleníteni számunkra a magyar örökséget, amelyet az új szállodánk megteremtése során kamatoztatunk, a helyi tradíciók és fejlesztői tudás segítségével egészen különleges szállodát fogunk nyitni a közeljövőben Budapesten.

– Hogyan készülnek a budapesti nyitásra? Milyen háttértevékenység zajlik most éppen a kinevezett menedzsment szemszögéből? (Ezt már Tóth-Harsányi Kornél megbízott ügyvezető igazgatótól kérdezzük.)

– Már régóta csiszolgatjuk a koncepciókat, beleértve a dizájnt, a vendégeknek nyújtott szolgáltatási palettát, egy kiváló csapatot szeretnénk összeállítani, amely méltóképpen tudja majd képviselni a Hard Rock nemzetközi brandjét. Még az utolsó simításokat végezzük a koncepción, folyamatosan értékeljük a szállodapiac történéseit, próbálunk jó válaszokat adni a turizmus kihívásaira egy olyan branddel, amely még nincs jelen Budapesten. Egy gyönyörű szálloda, étterem és szórakoztatóközpont fog születni a fővárosban, ahol reményeink szerint jó érzés lesz vendégnek lenni.

Média forrás: realista.hu

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!

iroda.hu V. Díjátadó Gála Irodablog.hu - Munka. Stílus. Design. theBAR by iroda.hu Ingatlan évkönyv 2014-2015

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC