X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

Média forrás: nincs megadva
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Szakértő válaszol

Szakértő válaszol rovatunkban az ingatlanpiac aktuális kérdéseit boncolgatjuk az adott témához kapcsolódó szakértők bevonásával.

Kérdése van az ingatlanpiaccal kapcsolatban? Küldje el nekünk!

2016. Március 23.

Hogyan lehetnek versenyképesek a bevásárlóközpontok?

A német bevásárlóközpontok már felvették a versenyt az online kereskedelemmel, megtalálták azokat a módszereket, amelyekkel kompenzálhatják az e-kereskedelem előretörését. Itt különböző IT-innovációkról beszélhetünk, így például érintőképernyős technológiákkal felszerelt eszközök segítségével a látogatók villámgyorsan összehasonlítják a termékeket és az árakat; információkat kaphatnak az árukészletekről, a rendkívüli ajánlatokról; vagy például megtudhatják, hogy milyen akciók és termékek találhatók a márkaboltok más üzleteiben más helyszíneken. Ezek a technológiák a fiatalabb generációkat szólítják meg elsősorban. Továbbá az offline és online kereskedelem kombinációja is alkalmazott módszer, így például sok esetben a megrendelt termékeket nem házhoz szállítják, hanem a bevásárlóközpontban lehet átvenni. Emellett az üzletközpontok igyekeznek a belsőépítészeti miliőt, a környezetet családiassá varázsolni, otthonos hangulatot teremteni, ahol szívesen találkoznak az emberek. Egy-egy bevásárlóközpontban már olyan helyiségeket alakítanak ki, mint egy nappali, ahol a férj leülve újságot olvashat, kávézhat, miközben a feleség vásárol. Sok helyen a gyerekekről is külön moderátor gondoskodik.

Gyalay-Korpos Gyula, az MBSZ elnöke

További kérdések

KÉPGALÉRIÁK

iroda.hu V. Díjátadó Gála Irodablog.hu - Munka. Stílus. Design. theBAR by iroda.hu Ingatlan évkönyv 2014-2015

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC