X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

Média forrás: nincs megadva
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Szakértő válaszol

Szakértő válaszol rovatunkban az ingatlanpiac aktuális kérdéseit boncolgatjuk az adott témához kapcsolódó szakértők bevonásával.

Kérdése van az ingatlanpiaccal kapcsolatban? Küldje el nekünk!

2014. Július 07.

Melyek most a belsőépítészeti trendek az üzletek kialakításakor?

A trendek nagyon sokfélék, ráadásul szinte 1-3 évente változnak, így hiába beszélnénk irányzatokról, azok rövid időn belül már nem is érvényesek általánosan. A nagy márkák kézikönyveket állítanak össze a cégközpontban, amelyet megkapnak az adott ország brandmenedzserei, és ezek alapján alakítják ki az üzleteiket. A hazai kiskereskedők is követik a nyugati trendeket, a bevásárlóközpontokban az üzemeltetők is motiválják az üzleteket a modern kialakításra és belsőépítészeti koncepcióra. Bár olykor valamivel behatároltabb a rendelkezésre álló tőke, de ugyanolyan igényesek a hazai megrendelők is, kihozzák a maximumot a lehetőségekből. A multibrand üzleteknél a boltnak már van saját stílusa, azonban a dizájn itt is többnyire az általuk forgalmazott legrespektáltabb márkák arculatához közelít, vagy mivel több brandet árusítanak, semleges forma- és színvilággal dolgoznak. Ellenben vannak teljesen unikális üzletek, amikor a luxuskoncepciót egy sztárépítész alkotja meg. Ekkor természetesen maga a lokáció, az üzlet extravaganciája a lényeg, hiszen ilyen esetekben nem is boltok, hanem műalkotások születnek. Egyre inkább terjednek a shop in shop megoldások a multibrand üzletekben, a nagy alapterületű áruházakban, a parfümériákban, a műszaki szaküzletekben vagy éppen a repülőtereken.

Zsuky András, az Orange Cube Kft. kreatív igazgatója

A lényeg talán az egyediségen van. Mindent hordhatunk, ha tudjuk viselni, és az üzletünket is berendezhetjük bármivel. A legfőbb szempont, hogy jól megkülönböztethető unikum legyen, a vásárlás pedig élményt nyújtson. Többségben a visszafogott, színvonalas berendezés a terméket helyezi előtérbe, a vásárláshoz egy kellemes környezetet teremtve. Egyszerre hatnak minden érzékszervünkre, a berendezésen kívül a zenével és az illatokkal is a vásárlás élményét gazdagítják. A jelenlegi trendek közül nagyon meghatározóak a pop-up üzletek. Ezek a boltok csak időszakosan működnek, ezért nem fordítanak nagy összeget a kialakításukra. Főleg vintage, újrahasznosított bútorok és ipari hangulat jellemzi a tereiket. Emellett jelen vannak a klasszikus, egyszerű vonalvezetésű bútorokkal berendezett minimál üzletek vagy az épp organikus, fluidszerű formákkal meghökkentő hatást keltő trendek is (például: Zaha Hadid, Karim Rashid).

Tompos Ferenc, a TNT Manufacture Kft. ügyvezető-tulajdonosa

További kérdések

KÉPGALÉRIÁK

iroda.hu V. Díjátadó Gála Irodablog.hu - Munka. Stílus. Design. theBAR by iroda.hu Ingatlan évkönyv 2014-2015

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC