X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

Média forrás: nincs megadva
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Szakértő válaszol

Szakértő válaszol rovatunkban az ingatlanpiac aktuális kérdéseit boncolgatjuk az adott témához kapcsolódó szakértők bevonásával.

Kérdése van az ingatlanpiaccal kapcsolatban? Küldje el nekünk!

2017. Március 31.

Merre fejlődhet az ingatlanközvetítői szakma?

Jelenleg jól pörög az ingatlanpiac, ezért most az a gond, hogy kevesebb lett a megbízás, hiszen az eladók könnyen találnak maguk is vevőt, sokan úgy ítélik meg, hogy nincs szükségük szakértői segítségre. A világon mindenütt – akár csak a tőzsdéken az elmúlt években – nyomás alatt vannak a tranzakciós jutalékok. A digitális megoldások terjedésével pedig jóval olcsóbbak lesznek a közvetítői szolgáltatások. Elég a booking.com vagy az AirBnb példájára gondolni. Az előbbinél 12% a jutalékszint, az utóbbinál viszont már csak 3%. A franchise rendszerek is digtitalizálódnak, egyre inkább átalakul a szerepük. Egyre nagyobb szerepe lesz az embernek, a személyes én-márkának. Azaz, ha valaki ingatlaneladási megbízást ad, akkor elsősorban egy hús-vér, megbízható szakemberre szeretne támaszkodni, az pedig már csak egy plusz, ha egy jól ismert márka áll mögötte.

Mészáros Dávid, az ingatlan.com csoport ügyvezető-tulajdonosa

További kérdések

KÉPGALÉRIÁK

iroda.hu V. Díjátadó Gála Irodablog.hu - Munka. Stílus. Design. theBAR by iroda.hu Ingatlan évkönyv 2014-2015

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC