X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

Média forrás: nincs megadva
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Szakértő válaszol

Szakértő válaszol rovatunkban az ingatlanpiac aktuális kérdéseit boncolgatjuk az adott témához kapcsolódó szakértők bevonásával.

Kérdése van az ingatlanpiaccal kapcsolatban? Küldje el nekünk!

2014. Június 11.

Mit „tudnak” a legújabb generációs bevásárlóközpontok?

A régebbi üzletközpontokban félreeső, rejtett folyosók és helyiségek, zsákutcák sorakoztak és a többszintes áruházakba egyetlen főkapu biztosította a belépést. Ma már egy bevásárlóközpont közterületeinek elrendezése alapvető fontosságú, a látogatók mozgását ugyanis meghatározzák a liftek lokációja, a teresedések formája, az egyes traktusokat összekötő hidak, a folyosók szélessége, a tágasság érzet, valamint a közös és a bérbeadható területek megfelelő aránya. Ma már egyre fontosabbá válik látványos belső tereket formálni különleges építészeti megoldásokkal, lenyűgöző dimenziókkal és magasságokkal. A láthatatlan rejtett folyosók helyett ma már akár több – látványos programoknak is helyt adó – közösségi teret is kialakítanak a bevásárlóközpontok centrumában, miközben hatalmas, akár több bejárat is vezet a barátságos és kellemes belső térbe. A kedvenc márkaüzletek mellett tehát az építészeti élmény közvetett vonzerőt is jelent a látogatók számára

Kiss Róbert, a ING Real Estate Development műszaki asset menedzsere

A centerek egyes terei szinte nappaliként funkcionálnak, hiszen azokat a társadalmi rétegeket célozzák meg, akik több órát is eltöltenek egy bevásárlóközpontban, akik a társasági életük fontos eseményeit itt bonyolítják le. Egyre több vendéglátóipari egység kap helyet a centerekben, éttermek és kávézók nyílnak, és ezek olyan intimzónákat alkotnak, ahol a magánélet megjelenhet és kiteljesedhet. Az otthonos hangulat megteremtéséhez pedig belsőépítészetileg vonzó tereket formálnak a tulajdonosok. Az otthonosság mellett a családi tér megteremtése is fontos cél, hogy a család minden egyes tagja megtalálja a számára megfelelő tevékenységi és szórakozási formát, a gyermekeket el lehessen helyezni a játszóházban vagy az egész család közös programokon, rendezvényeken vehessen részt. További fontos cél, hogy a centerek egyfajta életstílust képviseljenek, hiszen a manapság divatos márkák többnyire a fiatalokat célozzák meg. Az életstílussal összefüggésben a centerek az ízléskultúra fejlesztésében is közreműködnek

Gyalay-Korpos Gyula, az ECE Projektmanagement Budapest Kft. ügyvezető igazgatója

További kérdések

KÉPGALÉRIÁK

iroda.hu V. Díjátadó Gála Irodablog.hu - Munka. Stílus. Design. theBAR by iroda.hu Ingatlan évkönyv 2014-2015

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC