Victoria’s Secret Budapesten

Kereskedelmi 2015-01-23

A korábban megnyílt Burberry, Hugo Boss, Longchamp, Mont Blanc és Ralph Lauren üzletek után most a világhírű amerikai márka, a Victoria’s Secret boltjának örülhetnek a Budapest Airport 2A Termináljának látogatói.

Újabb trendi, parfümöket és kiegészítőket árusító márkaüzlet nyílt a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér 2A Terminálján. Az új Victoria’s Secret bolt egyben az L Brands nevű amerikai divatcikk-kereskedő óriásvállalat megjelenését is jelenti a magyar piacon. A Victoria’s Secret csak Budapesten több mint 10 000 terméket tart készleten, ezek 60 százalékát parfümök és kozmetikumok, 20 százalékát kiegészítők és 20 százalékát exkluzív fehérneműk teszik ki.

Nagyon örülünk annak, hogy a Hungarian Duty Free üzemeltetésében újabb világhírű márkaboltot nyithatunk a repülőtéren, annak pedig különösen, hogy ez az első Victoria’s Secret üzlet Magyarországon. Biztos vagyok benne, hogy az itt kínált exkluzív termékek igen népszerűen lesznek az utasok körében, akár saját maguk számára vásárló hölgyekről, akár elutazásuk előtt szeretteiknek ajándékot kereső urakról legyen is szó- mondta Fritz Janach, a Heinemann Duty Free magyarországi ügyvezető igazgatója.

A Budapest Airport utasforgalma a tavalyi évben rekordot jelentő 9,15 millióra emelkedett, az előrejelzések pedig az idei évre is hasonlóan dinamikus növekedést vetítenek előre. Az utasok körében végzett negyedéves, független, anonim felmérések azt mutatják, hogy az utazók a kereskedelmi választék és az ár-érték arány tekintetében egyaránt kiválónak ítélik a repülőtéri kínálatot.

Partnereink